Ayyy Joon çok iyi değil mi
Çok daddy vibe veriyo 🤤🤤Neyyyys iyi okumalar canımlar gülümler bebemler
Sıkıcı bi bölüm ama atlatıcaz inşallah
Öptüümm
____________
Gece geçmiş, ay yerini güneşe bırakmış, ortalık kızıl bir gökyüzü altında aydınlanmaya başlamıştı.
Jungkook'un göz yaşlarına eşlik etmek için bulutlar da ağlamaya başlamıştı çoktan. Kızıllığı kapatmaya çalışan gri bulutlar yavaş yavaş ortalığı ele geçirirken, ortalıkta kasvetli bir hava oluşmuştu.
Jungkook'u hastaneden çıkardıklarından sonra bir daha da içeri girememişti, güvenlikler doktorun istediği gibi onu içeri almamışlardı.
Çünkü Jimin Jungkook'un sesini dahi duysa ona zarardı.
Jimin'in tekrar kriz geçirmesi onun sağlığı açısından hiç iyi değildi. Jungkook gelmeden önce geçirdiği krizler çok şiddetli olduğundan zar zor sakinleştirilmişti ve tüm vücudu bundan etkilenmişti. Şimdi bu kriz de eklenince işler daha da sarpa sarmıştı.
Gece tekrar ortalığı ayağa kaldırınca mecburen iğneler ve ilaçlar kullanılmıştı. İyileşebilmesi için en az iki gün normal ve sakin geçirilmeliydi.
Jungkook da aynı durumdaydı. Sevgilisini bulmak için yedi sekiz gündür sabah akşam uğraşmıştı ve sonunda bulmuştu ama şimdi kendisi yüzünden kriz geçirmişti, üstüne üstlük onu göremeyecekti de.
Saatlerce içeri sıyrılmaya çalışsa da başaramamıştı. O da kendi içinde,hastane bahçesinde ufak bir sinir krizi geçirmişti.
Ruh hali hiç iyi değildi, sürekli ağlıyor, durulunca ara sıra bağırıyor, sonra sakinleşip tekrar ağlıyordu.
Jungkook'un Jimin'i görmesi lazımdı. Onu sakinleştirecek tek şey, onun tek ilacı Jimin'di.
Tae'yle Bay Park da ikili arasında gidip geliyordu. Jungkook kendine bir şey yapmasın diye biri yanında dururken, diğeri gelişmeler olursa diye Jimin'in odasının başında bekliyordu.
Tae, Jungkook'un sakin bir anını yakaladığında yanına yanaşıp ona destek olmak amaçlı sırtını sıvazladı. Avcunun içindeki yüzünü ona doğru çevirdi "Kim yaptı bunu Tae? Kim, niye yaptı bunu?"
"Biz de bilmiyoruz." aklına gelen şeyle hemen sordu Jungkook.
"Jimin nerede bulundu?"
Derin titrek bir nefes alıp bildiklerini söylemeye başladı Tae.
"Ben Jimin evden ilk çıktığından beri telefonla konuşuyordum, çok dedim gel yanıma diye ama hiç kabul etmedi, yalnız kalmam gerek dedi hep. Ben de zorlamadım, nerede kaldığını sorunca da boşver dedi. Otelde kalmıştır herhalde."
Jungkook uzunca ofladı "Hiçbir şey almadı ki yanına, sokakta yattı kesin." tekrar ağlayası gelse de tuttu kendini.
"Sonra bir gün işte beni aradılar, arkadaşınız hastanede sizi aramamızı istedi diye. Sordum onlara olanları, bir barın çıkışında, arka tarafında yerde yatıyormuş. Birisi geçerken görmüş, o aramış hastaneyi de. Yani sanırım kredi kartı almış yanına, bara girdiğine göre. "
" Tae kafayı yiyeceğim ben. Ya başka bir şey yapsalardı! Ne yapardım o zaman ben? Gerçi" acı bir kıkırtı duyuldu. "Şimdi de ne yapacağım belli değil. Her şeyin içine ettim, bu hale ben getirdim bizi. Jimin beni hak etmiyor, o melek gibi bir şey. Ben.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Have Sex ~ Jikook
FanfictionNasıl seks yapılır bilmiyor musunuz? O zaman bu uygulama tam size göre! ☞SexEducation Size uygun partnerinizi bulun ve size seksi öğretsin! _________ Düz yazı & Texting