Kalbime Gömerim O Zaman

4K 227 50
                                    

Ayoll bi uyandım 1.4 k okunma olmuş dedim ki waaaooowww
Aşırı mutlu oldum bu yüzden de bölüm yazmaya karar verdim

Bakınız ben sizi düşünüp bölüm yazdım siz de beni mutlu etmek için oy verip yorum yazabilirsiniz meselaaaa 🙃🙃🙃

O zamann size iyi okumalaarrrr 👻

________________

Karar vermiyordum. Şu saatten sonra ne yapacağıma asla karar veremiyordum. Ne olduysa, Jungkook bana ne dediyse veya o kız kimin nesiyse hiç umursamadan yanına git diyordu bir yanım. Bir yanımsa az gururlu ol ve otur oturduğun yerde diyordu. Haksız da sayılmazdı aslında. Evine herhangi bir insanı almasını sorun etmiyordum artık, sorun beni umursamamasıydı, bana ettiği laflardı, kalbimi kırmasıydı. Ama yine de lanet olsun ki yine de ona kızamıyordum çünkü haklıydı. Bu duruma düşme sebebimiz bendim, ben ve salaklıklarım.

Gitmeyecektim. Kendimi daha fazla rezil edip de onun kapısına gitmeyecektim. Evet onu seviyor olabilirim ama beni öyle kapı dışarı eden bir adamın ayağına gitmek de çok aşağılık biri gibi gösterirdi beni. Bu yüzden hislerimi de gömmeye karar verdim kalbime. Zaten şunun şurasında tanışalı çok bir zaman olmamıştı, hislerimin de bu yüzden çok yoğun olmadığını düşündüğümden çabuk unuturdum onu. Umarım.

Bu unutma işini gerçekleştirmek için şuan yapacağım şey babamın gönderdiği paraları çatır çutur yemek olacaktı. Evet babam sağolsun zengin olduğu için her ay hesabıma yüklü miktarda para yollar, erken bitince de sorun etmez daha da yollardı. Tek ailemdi o benim. Annemle boşanmışlardı ve annem başka birisine gitmeyi tercih etmişti. Bunda elbette bir sorun yoktu, sorun evlendiği adamın beni istememesi ve annemin de buna hay hay deyip kabul etmesiydi. İlk başlarda çok üzülsem de şimdi pek etkilemiyordu beni. O yokken de hayatım güzeldi ve ben biricik babamla mutluydum, onunla çok fazla görüşmüyor olsak bile. Ayrı evlerde olmamız ve az görüşmemiz aramızdaki bağı hiçbir zaman zayıflatmamıştı.

İşte de çalışmıyordum. Hali hazırda bir mesleğim vardı ama birkaç yıl böyle boş takılıp sonra işe girmeyi düşünüyordum. Şuansa sadece babamın yardımıyla gençliğimi yaşıyordum.

Hazırlanıp evden çıktım. Güzelce giyinmiş ve sanki biraz süslenmiştim. Tek başıma gezmek için fazla güzeldim şuan ama maalesef ki yapacak bir şey yoktu. Yanımda olması gerekenler muhtemelen başkalarıyla birliktelerdi. Her neyse...

4 saat gezdim. 4 koca saat. Her şeyi yaptım. Mağazaları dolaştım, kıyafet aldım, kasiyerle flörtleştim sanırım ya da o benle flörtleşti emin değilim, yemek yedim, yemek yerken bir kız yanıma geldi tanışmak için onunla konuştuk, sonra o da benle biraz flört etti ve daha da bir sürü şey. Ama... Ama hiçbirini de yaparken eğlenmedim, hiçbirinde de mutlu değildim. Ben ki bir erkek bana güzel davrandığında hemen şımarıp ona yanaşırdım ama bu sefer hiç de öyle olmadı. O bir şeyler söyledi ama hiç takmadım, hiç etkilenmedim de. Kıyafet aldım ama acaba güzel durdumu üstümde, acaba biri görse beğenir mi beni diye de düşünmedim. Çünkü sanırım diğerlerinin değil de onun beni beğenmesini, onun benimle flört etmesini ve onun yanındayken güzel gözükmeyi istiyordum. Hayatımda da o olmadığı için her şeyi gelişi güzel yapmıştım ve nasıl olduğu da pek umrumda değildi açıkçası.

Sıkıla sıkıla geri evime döndüm. Her ettiğim lafın tam tersi çıkmasına sinir oluyordum. Daha sabah hislerim yoğun değil diye çabuk unuturum diyodum. B*k unutursun salak.

Sinirlerim bozuk halde gittim kendime yemek hazırladım. Dünya da sanırım benimle eğlenmek istiyor olacak ki yaptığım yemeği yakmıştım, sonra da bütün hevesim kaçınca televizyonun başına geçtim.

How To Have Sex ~ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin