Yanağını bi kere ısırabilir miyim??
Siz de Jimin'in yanağını ısırmak istiyorsanız oy verin, bir arkadaşınızı etiketleyin çekiliş sonuçları 29 şubatta açıklanacaktır.
🐾
İyi okumalarrrr
Aaa bu arada bundan sonra bölümleri hafta sonları atmayı düşünüyorum. Sınava hazırlandığım için buraya sık girmem iyi olmuyor o açıdan. Ama merak etmeyin sizi öyle aylarca bekletmem bölüm için
Anlayış göstermenizi isterim bu konuda, derslerim önemli çünkü. Siz de aksatmayın derslerinizi
Şimdiii gidiyorum, oy ve yorumlarınızı bol bol yapın lütfen haftaya okumak istiyorum 🖤🖤🖤
_______________"Jimin bir de şunu dinle bak, çok hoşuna gidecek."
"Tae istemiyorum, yeter artık ya!"
Geldiğinden beri Jungkook'un yaptıklarını anlatıyordu bana. Etkilenip Jungkook'u affedeyim diye uğraşıyordu ama bunlar affetmemi sağlamazdı.
Tamam hoşuma gidiyordu beni böyle düşünmesi ama gecenin bir yarısı, yorgun bedenim uyku diye yalvarırken daha fazla dinlemek istemiyordum onu. Bir de Tanrım..! Her şeyi abartarak anlatıyordu.
Jungkook'un spiderman olduğuna inanacaktım neredeyse. İron man de olabilir...
"Of iyi tamam gidiyorum. Uyu sen de hadi, iyi geceler."
Yanıma gelip alnıma minicik bir öpücük kondurup yanağımı sıktı hafifçe. Yüzümü buruşturup şakadan eline vurdum, "Tamam, git hadi. İyi geceler."
İşte şimdi yalnızdım. Uykum vardı çok fazla, göz kapaklarım da tutamayıp bırakıyordu kendisini ama düşüncelerim uyumama izin vermiyordu.
Yarın Jungkook'u görebilirdim istersem. Onu gerçekten çok özlemiştim, hiç bu kadar uzun zaman ayrı kalmamıştık.
İçimde o ilk günkü nefret, kızgınlık veya sinir yoktu. Nefret asla yoktu, ondan nefret edemezdim ben, ben ona aşıktım, sadece fazla sinirden insan böyle şeyler söyleyebiliyordu.
Ama hala biraz kızgın ve kırgındım. Bu bir türlü gitmiyordu içimden. Bana söylediklerini onun da sinirden söylediğini biliyordum ama olayları oraya kadar getirmesi yanlıştı.
Yanımda erkek, kız herhangi birini görmek istememesi, bu denli kıskanması fazlaydı. Hiç mantıklı gelmiyordu.
Ama ona kendisini açıklama şansı vermediğim için de ben hatalıydım. Belki kıskançlığının altında başka şeyler yatıyordu.
Uzun süre bu düşüncelerle ayık kaldım ama bir süre sonra zihnim daha fazla dayanamayıp bırakmıştı kendini uykuya.
🐾
Sabah güneş ışıkları kapalı perdeden içeri girmeye çalışırken gözümü açtığımda karşımda doktorum vardı. Elinde dosyalar, bir şeyler yazıyordu. Uyandığımı görünce samimi bir şekilde gülümseyip daha yakınıma geldi.
"Bugün nasılsın Jimin?"
Sesim yeni uyandığım için biraz hırıltılı ve kısık çıkmıştı.
"Daha iyiyim."
"Güzel. Artık bir yerin de ağrımıyordur sanırım hm?"
"Hayır ağrımıyor."
"Tamamdır gayet iyi. Bugün işlemlerini yaptıktan sonra çıkışını yapabiliriz. Ama uzun sürebilir, akşam olabilir çıkışın. Ayrıca istersen sevgilinle de görüşebilirsin, bir sıkıntın çıkmaz artık, sakin olursanız tabii." gülerek söylediğine ben de kıkırdamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Have Sex ~ Jikook
FanfictionNasıl seks yapılır bilmiyor musunuz? O zaman bu uygulama tam size göre! ☞SexEducation Size uygun partnerinizi bulun ve size seksi öğretsin! _________ Düz yazı & Texting