Kaynana Gelin

1.8K 101 48
                                    

🐣🐰

________________

"Ne demek evlenme teklifi etti Jimin?!"

"Ya Tae bağırıp durma, duydun işte! Ben de beklemiyordum, bir anda oldu."

"Nasıl bir anda olabilir ki, illaki anlamışsındır böyle bir şey yapacağını, yemeğe falan çıkarmıştır ya da ne bileyim, hiç mi anlamadın yani?"

Ona sevişirken teklif aldığımı nasıl söyleyebilirdim ki? O da hala ısrarla öğrenmeye çalışıyordu.

"Of sorma daha fazla oldu bir şekilde işte."

"Tamam, tamam. Ama sanki biraz erken değil mi ya? Ailesiyle de tanışmadınız hem daha."

"Jungkook ben yokken düşünmüş bunu, eğer affedersem diye hemen teklif etmek için sizin yanınızdan ayrılıp yüzük almış."

"Vay be enişteye bak sen... Ben de Yoongi'den hala seni seviyorum lafını bekleyeyim."

"Acele etme illaki söyler bir gün, hem belki utanıyordur."

"Bilmiyorum ama bir an önce söylese iyi olur, vere vere verem olacağım artık."

Söylediğine sesli güldüm. Her seferinde beraber oluşlarını bana anlatıyordu ama Yoongi'nin daha sadece ondan hoşlandığını söylemesi canını sıkıyordu haklı olarak.

"İstersen Jungkook'a söyleyeyim, konuşsun biraz harekete geçirir belki."

"Yok ya gerek yok, kendi ne zaman isterse o zaman söylesin."

"Peki o zaman." birden aklıma gelen şeyle telaşla ayaklandım. "Tae! Bugün Jungkook'un ailesinin evine gideceğiz, ben onun için aramıştım seni doğru ya! Ne giyeceğim ben?!"

"Kaçta gideceksiniz?"

"8'de."

"Saat 6 oğlum sakin ol, daha çok var. Kocan gelsin beraber seçersiniz bir şeyler."

Yüzüm kızarmıştı hemen kocan lafını duyunca.

"Deme şöyle ya utanıyorum. Hem 2 saat çok az. Bir saat düşünürüm, bir saat de telaş yapar hazırlanamam ben. Off ne yapacağım ben Tae gitmek istemiyorum, ya sevmezlerse, ya olmaz evlenemezsiniz derlerse?"

Kendimi bıkkınca koltuğa geri attım. "Jungkook'tan ayrılmak istemiyorum ben." sıkıntılı konuşmamla Tae karşıdan saçma konuştuğumla ilgili birkaç şey mırıldanırken kapıda gördüğüm bedenle irkilmiştim. Eve ne ara girdiği hakkında bir bilgim yokken orada durmuş çatık kaşlarıyla beni dinliyordu.

" Kimse sizi ayırmaz merak etme. Olmadı kaçarsınız olur biter."

Jungkook bana doğru adımlarken duruşumu değiştirmeyip yanıtladım. "Bence de kaçmalıyız. Ben bunu bir düşüneyim." yerimden havalandığımda omzundaydım ve kafam aşağı sarkıyordu. "Neyse Tae kocacığım uçuruyor beni şuan, sonra konuşuruz"

'Lan' diyeceği sıra kapattım telefonu ve kollarımı aşağı sarkıttım.

Kalçama bir tokat yediğimde kıkırdayıp ben de onun kalçasına bir şaplak attım.

Odamıza gelip beni yatağa adeta fırlatınca üzerimdeki yerini aldı hemen.

"Demek kocacığın hm?"

Belinden tutup üstüme uzamasını sağladım.

"Hıhım... Kocacığım."

Dudakları yumuşak bir şekilde dudağıma kondu. Yavaş hareketlerle öpüp biraz, geri çekildi.

How To Have Sex ~ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin