Medyadaki Jiminie birazdan
Bu Jungkook'la ayıp şeyler yapıcak
Akıl sağlığınızı korumaya çalışın
Derin nefes alın, aşağıdaki yıldıza tıklayın ve nefesinizi vermeyin
İşte şimdi hazırsınız.
_________________
Eve geldiğimizde Jungkook kendini direk koltuğa atmıştı. Derin bir nefes alırken koltukta iyice yayılıp bacaklarını olabildiğince açtı.
Bu görüntü kalbe zarardı.
"Sonunda güzel bir uyku uyuyabileceğim." dediğinde sırıtıp salona adımladım.
Onun gözleri kapalıyken yanına adımlayıp, sessizce kucağına tırmandım.
"O kadar da emin olma istersen."
Gözü açılıp şaşkınca bana bakarken kendimden emince konuştum.
'' Daha seni yemedim çünkü. Yapacağımı söylemiştim. "
" Hemen bugün mü? " gözlerinden yorgunluk aksa da takmadım, onun yorgunluğu beni çıplak görene kadardı genelde.
Ellerimi omuzlarına, göğsüne sürterek çıkarırken altımdaki bedene çok hafiften sürtündüm ve bunu ağır ağır devam ettirirken " Biliyorsun Jeon, ben sabırsız bir adamım." dedim. Sesimin tonunun onu tahrik ettiğine emindim.
" Ama tabiki seni zorlanıyorum, eğer istemiyorsan kendim de-"
Elleri kalçamı sertçe tutup kendine bastırırken lafımı kesti. "İstemiyorum dediğimi hatırlamıyorum Jimin-ssi" hareketimi devam ettirmeme yardımcı oluyordu şimdi. "Ben dururken kendine dokunman saçma olurdu zaten değil mi?"
Hımlayıp boynuna yaklaştım, orada önce dudağımı değdirmeden nefesimi vererek öpecek bir yer arar gibi dolaştım, sonra usulca öptüm bir noktayı.
"Ama Jeon,..."
Kıvama geliyordu yavaş yavaş. Devam etmem için hımladı. Kısıkça konuşuyorduk şimdiye kadar ve öyle de devam ettirmeye karar vermiştim. Böylesi daha etkileyiciydi.
"Sana bir ceza vermem gerek. Akıllanman lazım ki bir daha aynı hataları yapma çünkü değil mi?"
Kaşını çatarak baktığında sırıtmıştım. Endişeyle sordu. "O düşündüğüm cezadan değil, değil mi? Alt-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Have Sex ~ Jikook
FanfictionNasıl seks yapılır bilmiyor musunuz? O zaman bu uygulama tam size göre! ☞SexEducation Size uygun partnerinizi bulun ve size seksi öğretsin! _________ Düz yazı & Texting