Alışveriş

1.5K 108 38
                                    

Imm, oy ve yorum atarsınız mı lutfen 👉🏻👈🏻

Teşekkür ederim 🫂

Keyifli okumalar💛

_______________

"Lan senin ne işin var burada?!"

Jungkook'un yüksek ve sinirli bağırışıyla kaşlarımı çattım.

Ne güzel alışverişe çıkıyorduk ve bir sıkıntı çıkmasını istemiyordum. Bu en güzel günlerimden ikinci sırada olanıydı, birincisi de balay- düğün.

Son kez aynadan kendime bakıp hızlı adımlarla aşağı indim.

"Noldu sevgilim?"

Bana sinirli bakışını çevirip kapıyı biraz daha açtığında yerde kıvrılmış, bacaklarını iyice kendine çekmiş uyuyan bir Wonho görmeyi beklemiyordum. Ağzım şaşkınlıkla açılırken yanına adımladım.

Jungkook'un bağırışına aldırmadan hala mışıl mışıl uyuyordu.

"Bunun burada ne işi var Jimin?"

"Gece gitmişti ama geri mi gelmiş?" Kendi kendime mırıldanırken çenem Jungkook tarafından kaldırıldı. Anlamaya çalışıyordu sanki bir şeyi.

"Gece bu piç buraya mi geldi?"

"Sen hatırlamıyor musun?" Şaşkınca sorduğuma sabır dilenir gibi nefes aldı.

"Jimin tek hatırladığım tek tük şeyler, seninle sabaha kadar-" ağzını elimle kapattım hemen, her an uyanabilirdi sonuçta ve özelimizi duymasını istemezdim.

"Jungkook susar mısın? " Bana pis sırıtışını atarken gözümü devirip elimi çektim.

"Her neyse bir şey olmadı zaten, bir şeyler deyip gitti... Sanıyordum ama gitmemiş demek ki."

Pek içi rahatlamasa da ayağıyla dürttü Wonho'yu. Biraz mırıldanıp sağa sola dönse de biraz sonra gözlerini açıp ayılmaya çalıştı.

Gözleri tamamen açılıp ilk bizi gördüğünde şaşkınlıkla geriye sıçradı.

"Noluyo lan?!"

"Asıl sana noluyo, gece gelmişsin buraya! Ben seni bir daha buralarda görmeyeceğim demedim mi?"

Jungkook'un sert sesini anlamlandırmaya çalıştı biraz. Sanırım o da sarhoş olduğu için hatırlamıyordu pek bir şey.

"Ben hiç bir şey hatırlamıyorum."

Ayağa kalkarken, ben de Jungkook'un koluna girdim üstüne atlamasın diye.

"İyi! Şimdi seni dövmeden gitsen iyi olur. "

Uzun boyuyla bizi son kez süzerken gözü Jungkook'a sarılı elimde takılı kaldı. Yüzüğüm vardı orada.

Ağzını açıp bir şey diyecek gibi olsa da sert adımlarıyla ilerleyip çıktı evimizden.

"Sikik herif..." Sessiz küfründen sonra sakinleşmesi için kolunu okşayıp yanağına uzandım. Yanağına minik öpücükler bırakırken bir yandan da sakinleşmesi için ve artık gitmemiz için mırıldanıyordum.

Beni öperek kendini sakinleştirdikten sonra sonunda yola çıkabilmiştik.

🤰🤰🤰

"Sizin alışverişinize sizden önce geldim, nerede kaldınız ya?"

Tae'nin sızlanışını duymazdan gelip görevliye baktım.

"Hadi bir an önce bakalım." Zaten geleceğimizi önceden söylemiştik. Burası randevuyla çalışan bir yerdi, biz bakarken başka kimse olmayacaktı yani, bu yüzden rahattık.

How To Have Sex ~ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin