İş Başka Aşk Başka

1.7K 93 24
                                    

İyi okumalar 🫂

______________

Şuan aşırı heyecanlıydım . Çünkü bugün Jungkook patronuna iş yerinde benim için bir yer olup olmadığını soracaktı. Az önce de bana çok güzel bir haberi olduğuna dair bir mesaj atmıştı.

İşe torpilli bir şekilde girmek istemiyordum. Eğer gerçekten ihtiyaçları varsa ve beni uygun görürlerse almalarını istiyordum. Bunun için de Jungkook'a beni sevgilisi veya bir arkadaşı olarak değil iş arayan herhangi birisi olarak tanıtmasını, eğer olmazsa başka şirkete gideceğimi söylemesini istemiştim . Böylece beni işe almasa kendini kötü hissetmezdi patron.

Saat Jungkook'un gelmesine çok yakındı. Belki yarım saati vardı ya da daha a- geldi.

Zil sesi duyduğumda koşa koşa gidip kapıyı açtım. Her zamanki gibi bütün endamıyla canım sevgilim karşımdaydı. Beni görür görmez yüzünde kocaman bir gülümseme oluşup kollarını açmıştı. Ben de ona aynı gülümsemeyi yapıp kucağına atladım. Bunu yapmayı hiç bir zaman bırakmayacaktım , onu böyle karşılamak, yüzündeki gülümsemenin genişlemesini ve o çok tatlı içimi eriten kıkırdamasını duymak beni çocuk gibi mutlu yapıyordu . O hep böyle gülsün diye her şeyi yapabilirdim.

"Hoşgeldin ."

"Hoşbuldum Jiminie~" benimle birlikte banyoya doğru ilerlerken yanaklarına küçük bir sürü öpücük bırakıyordum. Banyoya geldiğinde beni tezgaha bırakıp dudağıma küçük bir öpücük verdiğinde ben şu söyleyeceği şeyi düşünüyordum.

"Ihmm, günün nasıldı ?" Ellerimle oynarken sorduğumda o da yüzünü kuruluyordu.

"Güzeldi, aynıydı aslında bir değişiklik yok."

"Hmm, başka?" Çok da meraklı görünmemeye çalışıyordum.

Ellerini iki yanıma yaslayıp bana yaklaştı.

"Başka...Seni özledim ."

"Daha başka?"

Birazcık daha yaklaşıp boynumu derin derin koklarken " Daha başka... Bir şey yok."

"Bu kadar mı?" Şaşırmıştım. Bana söyleyeceği bir şey yok muydu yani? Beni işe almayacaklar mıydı yoksa? Ama...

"Hm ,bu kadar." Boynumdan öpüp geri uzaklaştı ,sonra da beni almadan geri içeri geçti.

Kafam aşağı düştüğünde parmaklarımla oynamaya devam ettim. Üzülmüştüm ama ben. Hani güzel bir şey diyecekti bana? Sadece beni özlemesi miymiş? O da güzel aslında ama ben işe almak için şey ederler diye düşünmüştüm.

Düşüncelerime mutsuz bir şekilde ki büyük ihtimalle dudaklarım sarkmış, büzülmüş halde , yanaklarım aşağı sarkmış ve gıdım da çıkmış bir haldeyken birden havalandım. Ağzımdan küçük bir çığlık çıktığında kollarımı düşmemek için hemen Jungkook'a sardım.

"Korkuttun beni."

"Ne yapıyordun öyle, tatlı tatlı büzülmüşsün bir de."

"Hiç..." Sesim çok kısık çıkmıştı ama duyduğuna emindim.

Kulağıma gülüşü geldiğinde kafamı çekip yüzüne baktım . "Noldu?" Sesim de sanki çok kötü bir şey olmuş da onun etkisindeymişim gibi çıkmıştı. Her şeye bu kadar üzülmemem lazımdı. Olabilir sonuçta illa o şirkete gireceğim diye bir şey yoktu. Ama hemen modum düşmüştü ve bunu engelleyemiyordum.

"Güzel haberimi söylemedim diye mi üzüldün yoksa?" Yüzünde eğlenen bir tavır vardı. Koltuğa kucağında benle beraber otururken elleri belimde geziniyordu.

How To Have Sex ~ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin