Sarhoş

1.5K 101 51
                                    

Hi!
By!

_____________

"Jungkook!" Evin alt katından, üst kattaki Jungkook'a bağırmıştım duysun diye.

"Efendim" o da aynı şekilde bağırmıştı bana.

"Bir gelir misin?"

Birkaç dakika merdivenden ayak seslerini duyduğumda oraya doğru döndüm ama belinde havlusuyla ve ıslak saçlarıyla gelmesini beklemiyordum. Duş aldığını söylemişti zaten ama ben çoktan bitmiş ve giyinmiştir diye düşünmüştüm.

Yanıma gelip yanağımdan öpüp arkadaki tezgahtan su almaya geçti.
"Noldu birtanem?"

"Şey..." Ne diyeceğimi unutmuştum. Böyle insanın önüne çıkılır mıydı? Alışık olsam bile ondan hep böyle etkileniyordum ve aklım şaşıyordu. O da bunun farkındaydı ve özellikle yapıyordu bunu.

"Ney?" Tezgaha yaslanıp suyunu pis sırıtışıyla içerken , bir silkelenip her şey normalmiş gibi davranmaya çalıştım.

"Ehm... Tae aradı da beni. Dışarı çıkalım, takılalım dedi biraz."

Suyu bitince bardağı koyup ellerini tezgaha koydu. Al işte şimdi daha bir seksiydi!

Onun önüne doğru giderken konuştum. Tam yaklaşmadım çünkü ona çok yakın olursam hiç konuşamazdım.

"Tamam bebeğim gidelim." Yanlış anlamıştı,hemen kafamı salladım.

"Sadece ikimiz. Bayadır görüşemiyorduk zaten, yalnız olalım dedik."

"Olmaz."

Biliyordum böyle diyeceğini, bu yüzden hemen başka bir seçenek oluşturmuştum zaten ama biraz şansımı denemek istiyordum.

"Neden ama?" O masum suratımı yapıp onu etkilemeye çalışsam da olmayacaktı biliyorum.

"Jimin sana karışmak istemiyorum, öyle bir sevgili olmak istemiyorum ama son olanlardan sonra olmaz. Yani içmeye gittiğiniz için bunu istemiyorum . Yoksa zaten yanında Tae var, normal gezmeye gitseniz bir şey demem asla ama sarhoş olabilirsin, tekrar öyle görmek istemiyorum seni. Lütfen. Anla beni ."

Böyle konuşunca ağlayasım geliyordu. Dibine kadar girip kollarımı ince çıplak beline doladım. Elleri hemen sırtımı bulup yukarı aşağı okşarken göğsüne birkaç öpücük koydum. Yetmeyince oradan yukarı doğru ilerleyip boynunun her yerinden öptüm. Çenesinden dudağına ulaşınca nazikçe öptüm bir süre. Kısa sürmüştü ama çok güzeldi.

"Tamam gitmeyeceğim." Tekrar beline sarılıp kafamı kalbinin üstüne koyduğumda diğer seçeneğimi sundum ona. "Sen gideceksin."

İlk bir anlamadı sanırım sonra şaşkınca sordu."Ne? Nasıl?"

Gülüp çenemi ona yaslayıp aşağıdan konuştum ona. "Tae buraya gelecek , sen de istediğin bir yere gideceksin."

Gözlerini kısıp biraz düşünür gibi yaptı. Sanırım mantıklı gelmişti.

"Ben nereye gideyim?"

"Nereye istiyorsan, orası sana kalmış. Bayadır arkadaşlarını görmüyordun sen de, bence onlarla çık ama sana kalmış tabii."

"Hmm,tamam o zaman. Belki biz de bir mekana gidebiliriz. Senin için bir sorun olur mu?"

Kollarımı boynuna çıkardım. "Yüzüğünü sana her yaklaşana gösterirsen bir sorun olmaz." Dediğime gülüp dudağımdan öptü . "Üstüme sahipli diye de yazabilirim istersen."

Bu sefer ben dudağına yönelip öpmeden önce konuştum. "Hmm,olabilir."

Öpüşmemiz derinleşirken kalçamdan tutup kucağına alırken yukarı kata doğru ilerledi. Merdivenlerde tehlikeli olur diye ayrıldığımda biraz sızlansa da kalçamı sertçe okşamaya devam ediyordu.

How To Have Sex ~ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin