Puhaaahaahahaahaha
Arayı boziyim derken sürekli seviştiriyorum bunları hadi hayırlısı
Oynat bakalım
_______________
Sonunda evim evim güzel evime gelmiştik. Jungkook'u çağırdıkları için o direk çalıştığı şirkete gitmişti, beni de eve bırakmıştı.
Bugün akşam Jungkook geldiğinde ona Wonho'yu hatırlatmamaya çalışacaktım çünkü eğer hatırlarsa - ki aklından saniyelik çıktığına bile inanmıyorum - Wonho'ya hiç de iyi şeyler olacağını zannetmiyordum.
Saat öğleyi geçmiş ve Jungkook'un da eve gelmesine daha iki saat kadar vardı, sanırım. Ani bir şekilde çağırdıkları için ne zaman geleceği tam kesin değildi.
Telefonum çaldığında gidip baktım, Wonho'ydu. Bu çocuk gerçekten sıkmıştı artık.
Açmak istemiyordum ama konuşup her şeyi bitirmek de güzel olabilirdi.
Ama açmayacaktım, Jungkook geldiğinde zaten her şey bitmiş olurdu. Kapatıp geri yerime oturdum, bir iki arama daha olsa da onlara da bakmadım ama mesaj gelmişti bu sefer.
'Jimin, seni gördüm az önce eve girerken. Gelmemi ister misin? Konuşuruz. Dışarı da çıkabiliriz, kafa dağıtırız beraber.'
Yüzümü buruşturdum yazdığı şeye. Tek derdi eğlenmekti, beni umursadığı falan yoktu yani.
Gerek yok, yazıp bıraktım. Bir süre bir şey yazmayınca tam rahatlıyordum ki zil çaldı. Umarım düşündüğüm gibi buraya gelmemişsindir Wonho.
Böyle tavırlar beni korkutuyordu, istemiyorum dediğim halde hala ısrarla geliyorsa bana zorla bir şeyler bile yapmaya çalışabilirdi. Tamam kendimi savunabilirdim bir şekilde ama onun vücudunun yanında benimkisi minicikti, etkisiz elemandım ben.
Yavaşça gittim kapıya. Açtığımda maalesefki oydu gelen.
"Jimin, Jungkook'tan dolayı mutsuzsundur diye düşündüm, yanında olmamı istersin belki. Gelebilir miyim?"
Onu terslemeyi düşündüm ama sonra vaz geçtim.
"Bak ne diyeceğim Wonho. Akşam ben sana mesaj attığımda gel tamam mı? Ama şimdi olmaz, müsait değilim. Kesin gel ama bekliyor olacağım."
Yüzünde hemen pis bir sırıtış oluşunca göz devirmemek için çok zor tuttum kendimi.
"Tamam o zaman, kesinlikle geleceğim Jimin'cim. Şimdi gidiyorum." el sallayıp uzaklaştığında uzunca oflayıp kapattım kapıyı. Acaba yanlış mı yapıyordum? Jungkook'un ayaklarına Wonho'yu getirmek beni biraz cani mi yapardı?
Ama onun yaptıkları da az değildi. O sevgilimle bizi ayırmaya çalışmıştı ve hatta bir miktar istediğine kavuşmuştu. 2 günden fazla Jungkook'suz geçirdim ben. Hem zaten ben onu çağırmasam bile Jungkook gidecekti onun yanına.
Daha fazla vicdanımla tartışmayıp biraz vakit geçirdim tek başıma. Jungkook'u özlemiştim.
Bir buçuk saat geçtiğinde duyulan kapı sesiyle koşa koşa kapıya gidip kucağına atladım sevgilimin. Beni hep kucağında taşısın istesem de arada ona acıyıp iniyordum kucağından.
Dudağıma minik bir öpücük bırakıp içeri adımladı.
"Naptın bakalım ben yokken?"
"Seni özledim biraz,"
Boynumu öpüp hımladı. "Eee başka?"
"Sonra~ ben bir şey yaptım ama kızar mısın bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How To Have Sex ~ Jikook
FanfictionNasıl seks yapılır bilmiyor musunuz? O zaman bu uygulama tam size göre! ☞SexEducation Size uygun partnerinizi bulun ve size seksi öğretsin! _________ Düz yazı & Texting