XXIII | ZEHİRLİ BİR OK

2.6K 82 11
                                    

                           EFGAN

                               22

                     'zehirli bir ok'






Dışarıda hava buz gibiydi buna rağmen hala oturuyordum.

Yiğit gideli bir kaç saat olmuştu.o gittikten sonra umut'un uykusu geldiği için onu yatırmış sonrada dışarıdaki soğuğa aldırmadan oturmuştum. Melis hala evdeydi. Ne yaptığını bilmesem de takmıyordum.

" Asya üşüteceksin gel artık içeri." Ardımda sesini işittiğimde varlığını hissetmiştim melis'in.

"İyiyim." Dedim ona bakmadan.

"Değilsin, abim seni üzecek ne yaptı bu kadar?" 

"Abin umrumda değil!" Dedim sinirle.

Yiğit'e öfkeliydim ve bu öyle kolay geçeceğe benzemiyordu.

"Umrunda olmadığı belli." Dedi imalı bir bakış atarak. Kaşlarımı çatıp ona baktım.

"Ne?" Dedim sorar gibi.

"Takmasan böyle durup beklemezsin." Yiğit en büyük derdim di benim çünkü o benim yaralarımın sebebiydi.

Oturduğum veranda dan ayağa kalkıp içeriye geçtim. Sıcaklık tenime ulaştığı an anlamıştım ne kadar üşüdüğümü. Tüylerim diken diken olurken kendimi koltuklardan birine gelişi güzel bıraktım. Melis karşı koltuğa oturduğunda gitmeyeceğini anlamıştım. Yanımda olmasından şikayetçi değildim ama bana sürekli yiğit'i hatırlattığı için bir süre sonra sıkılıyordum.

"Melis," dedim tamamen ona dönerek. 

"Lavin'le yiğit'in eskiden nişanlı olduğunu biliyorum." Şaşırmış bir halde suratıma baktı. Yiğit'le kavga sebebimizin bunu olduğunu anlamış gibi önüne döndü. Ona soru soracağım için mi kaçıyordu?

" kaç yıl ya da kaç ay beraberdiler?" Dedim bunu gerçekten öğrenmek istiyordum. Yiğit'in biriyle beraber olması hatta nişanlı olması beni çok şaşırtmıştı ta ki bu kişinin lavin olduğunu öğrenince şaşkınlığım kat kat artmıştı. Nasıl tanışmışlardı veya yiğit lavini sevmiş miydi? En önemlisi neden ayrıldıkları? 

"siz bu yüzden mi Kavga ettiniz?" Diye sordu melis.

"Evet." Melis'e merak ettiğim her şeyi sorabilirdim en çokta yiğit ve ateşin arasındaki meselenin sebebi.

"Lavin mi söyledi sana?" Diye sordu ona başımı salladım.

"Saşırmadım. Abim senin öğrenmeni istemiyordu. Haklıydı da aslında ama lavin ağzını tutamamış."  Öğrendiğimde de bir şey değişmemişti. Yiğit benim için yine aynı yiğit'ti.

" Lavin'le yiğit neden ayrıldı?" Dedim ciddiyetle. Melis hala yüzüme bakıyordu. Kim ayrılmıştı? Lavin hala yiğit'i severken neden bu kadar yıl ondan uzakta kalmıştı? 

"O abimle aralarında olan bir mesele ben bunu konuşamam." Sürekli yiğit'in yaptıklarını saklamaya çalışması sabrımı taşırmıştı.

"Neyi saklıyorsun? Her şey ortada değil mi?"  

"Bir şey saklamıyorum." Dedi mecburi bir sesle.

"O zaman söyle neden ayrıldılar?" 

"Asya neden abime sormak yerine bana soruyorsun? Ona sor gerçeğin en iyisini o anlatır." Dedi .

EFGANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin