Ik heb een leuk jurkje aangetrokken en doe lage schoenen aan. Op hakken weet ik wel zeker dat ik door men enkel ga en nu al helemaal. Ik loop naar beneden en glimlach als ik Ashton bijna met open mond naar me zie kijken.
'Wow. Je bent geweldig.' Ik geef hem een kus en loop naar de andere. Luke en Calum staan in de hal.
' Zullen we gaan?' vraagt Ashton.' Ik denk dat ik thuis blijf.' zegt Calum.' Wat nee waarom?'' Ik voel me niet zo lekker.' Ik loop naar hem toe.' Ga mee. Je hebt afleiding nodig. Anders ga je straks gewoon wat eerder weg.' Hij zucht en knikt.
Het is niet zo druk in het restaurant. We nemen een tafeltje bij een aquarium. Al snel komt er iemand bij ons en neemt onze bestelling op.' We gaan wel met stokjes eten hè.' zegt Calum.' Ja tuurlijk.' zegt Michael. Fack iets wat ik dus totaal net kan.
Niet veel later wordt het gebracht en begint iedereen te eten met zen stokjes alsof het de normaalste zaak ter wereld is. En ik. Ik kijk naar men bord alsof het me wil opeten.
' Vind je het niet lekker?' vraagt Ashton.' Hm jawel alleen....'' Zeg niet dat je niet kan eten met stokjes.''Wat jawel.' zeg ik en pak de stokjes. Oké karma werk please een keer met me mee. Ik pak een stukje kip en probeer het naar men mond te brengen. Het gaat best goed. Wacht nee. Hij valt van het stokje op men jurk.
De jongens beginnen te lachen.' Niet meer liegen Kim.' zegt Michael.' Ja lach maar.' zeg ik en sta op. Ik probeer het er met een servet nog af te halen, maar dat maakt het alleen maar erger.' Ben zo terug.' zeg ik en knijp Ashton zachtjes in zen nek.
Ik loop rustig naar de wc. Als ik daar ben komt weer een vlaag van misselijkheid omhoog. Ik trek de deur open en gooi alles eruit.
'Gaat het?' vraagt een vrouw als ik voor de spiegel sta en wat water in men gezicht gooi.' Ehm ja.' Ik loop terug naar de jongens en zie dat Calum weg is.' Waar is Calum?' vraag ik en ga terug zitten.' Naar huis.' zegt Michael.' Zullen wij ook maar gaan dan?' vraag ik. De andere knikken en Luke loopt weg. Wij pakken onze jassen en lopen richting de balie.' Ik heb al betaald.' zegt Luke.
' Zo, zo Luke gaat met geld gooien.' lach ik. Ik word ineens heel draaierig en pak me aan Ashton vast.' Wow hè gaat het?' Ik knik en probeer gauw weer gewoon te staan.' Ik denk dat het beter is als we gewoon even naar de dokter gaan nu.' zegt hij.' Nee ik wil gewoon naar huis.'' Kim ik denk dat je gewoon even naar Ash moet lu....'' Hou je er buiten Luke. Ik wil gewoon naar huis NU!' Ik pak Ashtons sleutels en loop naar de auto.
'Ik rijd wel.' zegt Luke.' Nee ik rijd het is niet zo ver.' zeg ik en stap achter het stuur.'Kim misschien...'' Nee Ash ik rijd.' zeg ik en start de auto. Jezus wat hebben die gasten.
Thuis aangekomen loop ik naar binnen. Calum zit op de bank. Ik plof naast hem neer. Dan zie ik dat hij gehuild heeft.' Cal wat is er?'' Nikki was net hier.' zegt hij kort en ik zie zen ogen weer waterig worden.' Wat deed ze hier. Ze woont hier niet meer.' Ashton komt bij me zitten.' Ze kwam Cuddles halen..... Ze keek me niet eens aan.' zegt hij en begint te huilen. Ik geef hem een knuffel en probeer hem te troosten, maar natuurlijk kan dat weer niet want een vlaag van misselijkheid komt weer omhoog.
Ik sta op maar gelukkig zakt het weer weg.' Oké zo is het genoeg. Jij gaat nu naar een dokter.' zegt Ashton.' Nee nergens voor nodig.'' Kan me niks schelen jij gaat nu mee.' Hij tilt me op en loopt met me naar de hal.' Ash zet me neer.' Hij zet me neer en legt zen handen op men wangen en kijkt me aan.' Kim ik maak me zorgen om je. Het gaat niet goed met je. Daarom gaan wij nu naar de dokter. Ik hou van je daarom doe ik dit.' zegt hij en trekt me mee naar buiten.
Niet veel later zijn we bij de verdomde dokterspost. Ashton geef aan zo'n man achter een raampje door dat we een afspraak willen.' Normaal doen we dit niet meneer.'' Het is erg belangrijk.' zegt Ashton. De man kijkt ons aan.' Goed u heeft geluk een afspraak is vervallen dus u kunt zo terecht.' zegt hij.' Dank u wel.'
We lopen naar de wachtkamer en doen daar tja wachten. Er is helemaal niks met mij. Ik ben gewoon grieperig. Die Chinees was gewoon niet slim.
Na ongeveer een half uur komt er een vrouw in een witte jas naar ons toe.' Mevrouw Irwin?' Ik sta op. Ik houd Ashton tegen.' Ik ga liever alleen.' zeg ik. Snel geef ik hem een kus op zen wang en loop met de dokter mee.
'Goed wat is er aan de hand?' zegt ze en gaat tegenover me van het bureau zitten.' Nou men man maakt zich zorgen om me, omdat ik de laatste tijd niet lekker ben.' zeg ik.' Wat geeft u dan zo al?'' Ehm tja.. overgeven, misselijk, veel moe, beetje rugpijn.' zeg ik.' Oké ik ga een paar testjes met u doen en dan zien we wel.' zegt ze. Ze staat op.
Ik loop met haar mee naar die geweldige stoel waarvan het papier altijd scheurt als ik erop ga liggen door mijn geweldige onhandigheid. Ze doet een paar dingen en daarna vraagt ze of ik hoge noot heb.' Pardon?'' Nou ik zou graag willen dat u even hierin zou willen plassen.' Ze geeft me een plastic bekerachtig dingetje.' Ehm oké.' zeg ik en ga naar de wc. Ik probeer Ashton te ontwijken en ga snel naar binnen. Als ik klaar ben loop ik terug en geef het aan de vrouw.' Goed wacht u hier maar.' zegt ze en loop het kamertje uit.
Het is gewoon griep waarom doet ze zo'n moeite? Na 10 minuten komt ze terug met een blaadje en gaat voor me zitten.' Nou gefeliciteerd mevrouw.' Ik kijk haar verbaast aan.' Waarom?'' U bent 2 weken zwanger.' zegt ze. Ze schuift een papier naar me. Ik lees het.
Ik ben zwanger.' Zal ik het alvast tegen uw man zeggen?'' Nee.. nee dat doe ik wel.' zeg ik en sta op.' Dank u wel.' zeg ik en loop weg. Ik loop naar Ashton en hij staat meteen op.' En?' vraagt hij.' Gewoon griep. Zei ik toch. Zullen we nu naar huis gaan?' Hij knikt en geeft me een kus.
JE LEEST
beside you 2 - 5 Seconds of summer
Ngẫu nhiênNikki komt terug uit Australië. Ze is niet echt blij met het feit dat Calum is vreemd gegaan. Wanneer ze thuis komt en ze erachter komt dat Kim dit wist is ze daar niet echt blij mee. Kim is verbaast dat ze terug komt en wil haar geheim delen met Ni...