Ik vind het echt super dat Nikki weet terug is. Ze is nog wel zwak, maar dat was Michael ook.
Ik loop naar mijn kleerkast en pak een shirt. Ik doe hem over mijn hoofd en ik hoor het kraken. Fack! Misschien moet ik wat wijdere kleren gaan kopen. Ik trek snel een wijd shirt aan en ga naar beneden. Daar zie ik Ashton en Luke aan de keuken tafel zitten. Ze zijn aan het kaarten. "Hey."zeg ik en geef Ashton een kus." Niet vals spelen Luke." Hij kijkt me verbaast aan. Ik pak 3 kaarten van de grond en leg ze op tafel. Hij kijk me geïrriteerd aan." Luke!" roept Ashton.
" Wat ga je doen vandaag?"vraag ik en pak wat te drinken uit de koelkast." Ehm.." zegt hij en is stil. Ik kijk om en zie hem gestrest naar Luke kijken." Wat?" vraag ik." Hij gaat met mij en de jongens mee. We hadden afgesproken om wat te gaan doen. Jongens onder elkaar." zegt Luke. Ik knik. Ik pak men glas en loop naar buiten. Waar ik Nikki, Michael en Calum tegen kom." Dus jongens dag vandaag?"vraag ik. Ze kijken me verbaast aan." Jullie gingen toch wat doen." Ze kijken elkaar nog steeds verbaast aan, maar dan verandert hij." Ehm ja." zegt Calum." Best nou Nikki en ik gaan winkelen. Ga je mee?" vraag ik. Ze knikt en staat op.
Het is lekker weer dus we besluiten te lopen.
" Waar ging dat over?"" Ze verbergen iets.""Hoe bedoel je?"" Nou ik vroeg aan Ashton wat hij ging doen vandaag. En daarvoor moest hij eerst Luke aankijken en daarna antwoordde Luke voor hem. En net met Michael en Calum. Die wisten ze het ook niet zo snel te vertellen."" Misschien waren ze het vergeten."" Als je het afgesproken hebt vergeet je het echt niet zo snel." zeg ik en lopen de winkelstraat in.
" Vanwaar ineens het winkel idee?" vraagt ze. Ik wijs naar men buik." Mijn shirtjes worden klein."glimlach ik. Ze glimlacht en we lopen een winkel in.
Rond 2 uur zoeken we een plekje op een terras en bestellen ons middag eten."Hoe is het nu tussen jou en Calum?"" Wel oké, we zijn al wat closer.""Misschien rare vraag, maar ken jij ene Sven?" Ze kijkt me verbaast aan." Ehm niet dat ik zo snel weet nee, Hoezo?" Ik haal mijn schouders op." Nee gewoon een vraag."
Als we het op hebben gaan we verder met een andere straat.
We kopen nog wat leuke spulletjes als versiering voor het huis en daarna besluiten we terug te gaan, omdat we het anders niet kunnen dragen.
Ik open de deur en zet de tassen in de hal. We hangen onze vesten op en lopen richting de woonkamer. Daar zitten Michael en Luke." Haai." begroeten we ze. Ze glimlachen en kijken daarna terug naar de tv. Waar een vage actie film op te zien is." Kan ook in de minibios weet je hè?"zeg ik. Ze waaien met hun handen dat we stil moeten zijn. Ik haal mijn schouders op."Drinken?" stel ik Nikki voor. Ze knikt en we lopen naar de keuken. Als ik bij de koelkast ben hoor ik geschreeuw uit de tuin komen. Ik kijk Nikki verbaast aan. Die mij ook aankijkt met een hoofd van WTF.
Ik ren richting de tuin en zie Calum en Ashton tegen hem schreeuwen. Wtf doet hij hier. Ik ren naar ze toe en pak Ashton's hand." Wat doe jij hier." zeg ik geïrriteerd en kijk Sven aan." Ik kom kijken hoe het met Nikki gaat." zegt hij." Hoe weet je dat ze hier woont!"roept Calum en ik zie dat hij elk moment hem kan gaan slaan." Het ziekenhuis gaf me die informatie." zegt hij rustig." Ik geloof er geen barst van! Je bent een vuile stalker! Laat haar met rust!" schreeuwt hij en vliegt op hem af.
Voor ik het door heb rollen ze over elkaar heen en heeft Sven al een bloedneus. Ze slaan nog een paar keer op elkaar in." Ashton stop ze." roep ik en trek aan zijn arm.
"Stop!" hoor ik achter me. Ik kijk om en zie Nikki staan. Ik kijk terug en zie dat Sven zijn vuist klaar heeft om Calum te slaan, maar nu naar Nikki kijkt." Waar ben je mee bezig?" zegt ze en loopt naar ze toe." Die eikel viel me aan." zegt Sven." Calum?" zegt ze en kijkt hem verbaast aan." Hij is een vuile stalker die je alleen maar lastig valt."" Sta op." zegt ze. Ze doen wat ze zegt. Daarna slaat ze Calum op zijn wang. Ik ga loop snel naar hem toe." Gaat het? Waarom deed je dat?" vraag ik en kijk Nikki aan." Het slaat nergens op dat je gaat vechten." zegt ze en loopt met Sven naar de keuken.
Ik kijk naar Calum's wang." Gaat het?" Hij knikt." Nu pakt die eikel ook nog mijn vriendin af." zegt hij gefrustreerd." Kom dan gaan we hem even koelen." zeg ik.
Ik laat Calum achter in de keuken met bevroren erwten op zijn wang om te koelen.
Ik loop naar boven en klop op Nikki's deur. Daarna loop ik naar binnen." Waar is Sven?"" Naar huis." zegt ze." Waarom nam je het op voor hem? Waarom sloeg je Calum. Je kent hem niet."" Hoe weet jij dat?"zegt ze alleen." Omdat ik vanmiddag aan je vroeg of je ene Sven kende en je zei nee." Ze zucht." Ik was het vergeten."" Wat?"" Dat hij mijn tweelingbroer is." zegt ze.
Dit is het moment dat je hart letterlijk even een rondje overslaat.
JE LEEST
beside you 2 - 5 Seconds of summer
RandomNikki komt terug uit Australië. Ze is niet echt blij met het feit dat Calum is vreemd gegaan. Wanneer ze thuis komt en ze erachter komt dat Kim dit wist is ze daar niet echt blij mee. Kim is verbaast dat ze terug komt en wil haar geheim delen met Ni...