Het is vandaag echt superlekker weer. Mischien wel iets te warm zelfs. omdat we Geen van alle zin hebben in het zwembad van onszelf besluiten we naar het strand te gaan! Dat ligt helemaal niet ver weg en het is daar meestal helemaal niet druk. Ik pak een schattige zwembroek voor Kai. Ik pak alle spulletjes die ik nodig heb en zet ze in de auto. Ik zet het kinderzitje in de achterbank vast en zet Kai erin. Zelf ga ik er naast zitten en Calum komt weer naast mij zitten. Luke rijdt.
Het is gelukkig niet druk hier en er is nog genoeg plek om te liggen. We leggen alle handdoeken neer en het eerste wat ik doe is Kai insmeren. Het is jammer dat hij nog zo jong is anders had ik samen met hem kunnen spelen. Als ik hem heb ingesmeerd loop ik met hem en Calum richting het water. Ik ga er niet helemaal in maar laat hem wel nat worden. Want ik heb het al warm dus dan zal hij het ook wel warm hebben. Dan loop ik weer terug naar de handdoeken. 'Mogen wij met Kai spelen?' Vraagt Michael. Ik knik en geef Kai over. 'Wel voorzichtig he?' Zeg ik wel. Als er iets met Kai gebeurt vermoord Ashton me. En dan hebben we het nog niet eens over wat Kim gaat doen met me. Niet dat zei nu weet wie Kai is.
Ik ga op mijn buik liggen en sluit mijn ogen. Er is zoveel gebeurd sinds dat Kim en ik op vakantie zijn gegaan. Wat nou als ik geen drankjes ging halen of dat Ashton niet Kim haar boek had verpest. Dan was ik nu gewoon thuis. Ik kan er niet eens aan denken. Ik voel dat er iemand aan mijn haren en rug zit. Ik kijk op en zie Calum naast me liggen. Hij speelt wat met zijn haar terwijl hij naar Luke, Michael en Kai kijkt. Ik glimlach en sluit mijn ogen weer.
Na een tijdje gaan de jongens zwemmen. Ik krijg Kai weer in mijn handen en geef hem een flesje. Ik heb wel respect hoor. Voor Kim en Ashton. Zo vroeg al een kindje. Ik bedoel Kai is geweldig maar ze moeten wel al hun vrijheid inleveren en al hun tijd in Kai stoppen. Ze kunnen niet vaak meer met z'n tweeën op pad. Ik zou dat echt niet kunnen. Nu al. Vind ik het best jammer dat ik niet met Michael, Luke en Calum kan gaan zwemmen. Niet dat ik het erg vind om op Kai te passen natuurlijk. Maar toch. Om het nou altijd te doen.
Langzaam valt Kai in slaap en leg ik hem naast me op Calum's handdoek. Ik pak mijn telefoon en maak een foto van Kai. Ik stuur hem naar Ashton.
Na een tijdje komt luke hier heen. 'Wil jij ook even zwemmen?' Vraagt hij aan mij. Ik knik. 'Ja graag, ik smelt weg joh.' Zeg ik en ik sta op. Luke gaat op mijn plek zitten en ik loop door het hete zand naar het water toe. Ik zie dat Calum en Michael al best diep zitten en ik zwem naar ze toe. 'Hey.' Zeg ik als ik er ben. 'Hey beautifull.' Zegt Calum en hij slaat zijn armen om me heen.
'Verzuip niet he.' Roept Michael naar ons en hij gooit een balletje onze kant op. Ik grinnik en vang het balletje soepel. En gooi het meteen weer zijn kant op. Maar veel harder waardoor hij een heel stuk moet zwemmen. 'Zo ga maar halen.' Mompel ik en ik draai me weer om naar Calum.
Ik sla mijn armen om zijn nek en ga aan hem hangen. Blijkbaar kan hij hier dus wel staan. Ik ben zo klein..
Ik geef Calum een kusje op zijn mond en leg dan mijn hoofd in zijn nek. 'Ik hou van je Calum.' Zeg ik. 'Ik hou ook van jou Princess.' Ik kijk weer op in zijn ogen en glimlach zachtjes. Hij gaat met zijn vingers over mijn wang heen en veegt mijn haar achter mijn oren. Dan drukt hij zijn lippen weer op de mijne.
Ik ben gewoon een dag te laat.. Sorry ! Ik was bij een vriendin slapen en had mijn telefoon niet mee. Oepsie haha. Hebben jullie nog leuke dingen gedaan met dit warme weer? Laat het weten in de comments haha xoxo
JE LEEST
beside you 2 - 5 Seconds of summer
RandomNikki komt terug uit Australië. Ze is niet echt blij met het feit dat Calum is vreemd gegaan. Wanneer ze thuis komt en ze erachter komt dat Kim dit wist is ze daar niet echt blij mee. Kim is verbaast dat ze terug komt en wil haar geheim delen met Ni...