Hoofdstuk 34 Pov Kim

82 9 3
                                    

Eindelijk thuis.. Kai waar is Kai. Ik moet hem zien. Zien of alles goed met hem is. Het is donker in huis maar dat inerreseerd me op dit moment vrij weinig. Dan gaat het licht aan en zie ik Nikki en Calum.'Wat doen jullie nu al weer hier?' Vraagt Calum. 'Kim herinnert zich Kai. En ze wou hem zien.' Zegt Ashton. 'Ja waar is hij nou?' Vraag ik ongeduldig. Nikki wijst naar de deur. Ik loop er heen en zie een bedje in het midden van de kamer. Ik loop er heen en zie mijn Kai vredig slapen. Ik zucht.

Ashton komt achter me staan en slaat zijn armen om mijn middel. " Gaat het?" Fluistert hij zachtje in mijn oor. Ik knik." Wil je me dan een keer uitleggen wat er ineens was?" Ik draai me om zodat ik hem nu kan aan kijken." Ik droomde dat Kai was ontvoert en hij had pijn." Ashton kijkt me met medelijden aan." Dat zal noet gebeuren. Daar zorg ik voor." Zegt hij en neemt me in een knuffel.

Ik word laat wakker. Gelukkig een keek goed geslapen. De plek naast mij is leeg maar zijn warmte is er nog. Als mijn gehoor ook weer normaal wakker is hoor ik de kraan in de badkamer zachtjes lopen. Ik sta uit bed en loop richting de badkamer."ash?"" Ja?" Ik grinnik bij het horen van zijn ochtendstem. Ik trek mijn kleren uit en stap bij hem onder de douche. Ik kruip tegen zijn borst en voel het warme water over mijn lichaam en Ashtons gespierde armen zich om mij heen versterken.

Als we klaar zijn lopen we naar beneden.'Wanneer zijn jullie thuis gekomen?' Vraagt Luke gelijk. 'Vanmorgen om 5 uur.' Antwoord ik droog. Ze gaat naast mij aan tafel zitten en pakt een broodje. 'Hadden jullie dat niet gehoord dan?' Vraagt Nikki. Ik zie twee hoofden nee schudden. 'dan slapen jullie echt vast.' Zegt Calum. 'Wij zijn er wakker van geworden.'" Luke ga jij maar weer gewoon yoga doen en vazen breken." Zeg ik droog. Er valt een stilte en ik kijk op. Iedereen kijkt me verbaast aan." Wat nou?" Vraag ik." Kim Luke doet al heel lang geen yoga meer. De laatste keer was toen hij die vaas brak." Zegt Michael." Kim herinner je het weer?" Vraagt Ashton en pakt mijn hand vast." Zolang is dat toch niet geleden." Kim je was nog zwanger toen dat gebeurde." Zegt Nikki." Oh." Zeg ik." Kim wat herinner je allemaal weer sinds gisteren." Vraagt Ash. Ik kijk hem aan. "Ik weet het niet. Het is allemaal vaag maar ook helder op sommige plekken."" Het komt terug." Zegt Calum. Ik zie Luke knikken. " Hoe bedoel je?"" De arts zei dat het zo terug zou komen. Precies op de manier zoals Kim beschreef." Ashton kijkt me met een brede glimlach aan." Je herinnert je straks alles weer." Zegt hij en geeft een kus op mijn wang.

Die middag hebben we besloten omdat het toch mooi weer is om te gaan zwemmen in ons geweldige zwembad. "Luke niet doen!" Schreeuwt Nikki die steeds een vlaag water tegen zich aan krijgt. " Jo Hood! Ga je chick eens helpen!" Roept Michael naar Calum. Ik lig bij Ashton tussen zijn benen met mijn hoofd op zijn borst. Warm maar o zo lekker. Dan voel ik druppels op mijn buik en kijk omhoog." HAAII!!" zegt Nikki met der doorweekte haar.

Heeey sorry dat het zo lang duurde maar school is gewoon vol en weekend is ook weinig tijd. Maar hier is weer een update!

beside you 2 - 5 Seconds of summerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu