Hoofdstuk 12 Pov Kim

160 16 1
                                    

Ik zucht en loop de kamer van Nikki weer uit." Hey, is alles goed?" vraagt Ashton die mijn hand pakt voor ik naar beneden loop." Ehm, ja. We hebben gepraat en ze is nu bij Calum." Hij trekt me omhoog en zijn gezicht is nu een liniaal afstand van mij af." Dus je hebt nu even tijd voor mij?" Ik grinnik en knik ja. Hij tilt me op en draagt me naar beneden."Ashton wat doe je?" fluister ik en ik heb geen idee waarom ik fluister." Ik vind wel dat we een keer iets leuks moeten gaan doen samen." Zegt hij.

We komen in de hal en hij helpt me mijn jas aan doen. Daarna doet hij zie van zichzelf ook aan en pakt een kleed." Wat ben je van plan?" vraag ik. Ik glimlacht en pakt mijn hand. Hij heeft een kus op mijn kruin en daarna lopen we naar buiten." Moeten we niet even tegen de andere zeggen dat we weg zijn?"" Wel nee. Die bellen anders wel. Het is nu onze tijd." Zegt hij.

We stappen in zijn auto. Halverwege pakt hij wat uit het dashboardkastje en geeft het aan mij." Wat moet ik hiermee?"" Omdoen."" Waarom?"" Omdat ik wil dat het een verrassing is." Zegt hij. Ik kijk hem verbaast aan en doe de blinddoek dan om. Ik weet niet wat hij van plan is, maar ergens vind ik het wel leuk.

Na voor mijn gevoel nog zo'n kwartier rijden stopt de auto. Ik hoor Ashton uitstappen en dan mijn deur openmaken. Hij pakt mijn handen en begeleid me uit de auto."Waar gaan we heen Ash?""Rustig we zijn er bijna.

Stapje voor stapje gaan we heen rustig verder. Dan stopt hij me. Hij komt voor me staan en pakt de blinddoek en doet hem af. Ik zie een breed glimlachende Ashton voor me." Tada!" roept hij enthousiast. Ik kijk om me heen. We zijn in een bos. Op een klein open velt met gras en bloemetjes."Wauw Ash het is schitterend." Zeg ik en sta mijn armen om zijn middel. Daarna geeft hij me een kus en gaan we samen op het kleed zitten.

We praten wat over van alles en ik lig meer dan de helft van de tijd strak van het lachen. Ergens wil ik heel graag zeggen dat ik zwanger ben, maar een ander deel wil het niet." Ash.. hoe zie jij onze toekomst eigenlijk samen?" vraag ik. Hij kijkt me eerst verbaast aan en gaat dan liggen. Ik ga bij hem liggen en hij begint te spelen met mijn haar." Wij samen. In ons huis. Samen oud worden. Ik die jou verwen met allemaal dingetjes. Gewoon hoe we nu zijn." Zegt hij." Kinderen?" vraag ik. Ik hoor zijn adem versnellen en hij gaat rechtop zitten." Kinderen?" vraagt hij." Ja, zou je dat willen?"" Hmm ik weet niet. Het is wel veel werk. En dan gaat een deel van de aandacht ook naar hen."" Ja dat is juist de bedoeling." Zeg ik." Hmm nee ik vind het wel goed zo." Zegt hij en gaat weer liggen." Waarom zou je geen kinderen willen?  Het is dan van ons samen. Mij lijkt het super." Zegt ik." Nou en mij niet. Ik vind het prima zoals het is nu."" Dus je denk niet eens aan mij."" Ja tuurlijk wel."" Nou blijkbaar niet hé." Zeg ik en sta op en loop weg." Kim wacht..." zegt hij en hij pakt mijn pols." Ashton laat me los."" Kim nee. Luister. Ik hou van je, maar het kan niet."" Wat?"" Kinderen. We hebben er geen tijd voor...."" Hoe bedoel je geen tijd. Ik heb geen werk, jij bent klaar met touren we hebben genoeg tijd." Zeg ik. Ik zie zijn gezicht betrekken." Wat?" vraag ik." De manager heeft ons laats gebeld. We gaan weer touren. Over 3 dagen." Het voelt of de grond onder mijn voeten wegzakt. Dit kan niet. Waarom heeft hij niks gezegd.

" Ik wil nu naar huis." Zeg ik alleen en loop naar de auto. Ashton zegt niks en pakt het kleed.

" Kim zeg alsjeblieft iets." Zegt hij als we thuis zijn." Waarom zou ik. Je laat me alleen. Je hebt tegen me gelogen en dingen verborgen gehouden!" roep ik." Kim maak er nou niet zo'n probleem van." Zegt hij." Nee ik moet er gewoon koel over blijven en doen alsof het niet erg is. Wat denk je nou zelf fletcher?!" schreeuw ik naar hem. Ik weet dat hij het haat als ik hem zo noem, maar op dit moment kan het me niet schelen. Ik gooi de deur dicht en loop naar binnen.

" Kim doe godverdomme eens normaal!" schreeuwt hij naar me terug."Ja en jij moet gewoon je bek houden lul." Schreeuw ik naar hem en loop de woonkamer in. "Doe nu is normaal we kunnen er toch gewoon over praten?"zegt hij. "Nee flikker gewoon op ik ben nu even klaar met je." Ik loop naar de keuken." Luister nou eens naar mij. Hoe denk je dat ik erover denk?!" zegt hij." Ohw dus ik moet wel interesse tonen in jou. Wat denk je wel!" zeg ik en ga aan tafel bij de andere zitten. "Kim doe nu verdomme rustig."Zegt Ashton. "Hoor jij jezelf wel. Laat me gewoon als je toch alleen maar kan zeiken kan je beter gewoon niets zeggen.""Ik zeik? Jij zeikt alleen maar." Wtf en nu alles op mij afschuiven. Ik kijk hem aan met. Ik heb echt een mega nijging om nu iets naar zijn hoofd te gooien. Mijn handen trillen en ik zet mijn nagels in de tafel.

"En nu allebei bek dicht." Schreeuwt Nikki ineens. Ik kijk haar verbaast aan. "Doe is normaal jullie twee. Jullie komen hier zo binnen vallen. Wat is er aan de hand?" Vraagt ze. "Moet je maar aan hem vragen." Zeg ik. "Ashton?" Hij schud zijn hoofd. Nee tuurlijk wil hij weer niks zeggen. "Jezus wat zijn jullie kinderachtig." Hoor ik Nikki zeggen. Ik ben niet kinderachtig. Wtf hij verpest hier alles. "Hou jij gewoon je bek dicht vieze tering slet." Schreeuw ik naar haar en sta op en loop naar haar toe. Ik haal uit en sla haar. Daarna loop ik geïrriteerd naar boven. Ik smijt mijn kamerdeur dicht en blijf tegen de deur aan staan.

Dan besef ik wat ik gedaan heb. Ik voel tranen opkomen en ik ren naar mijn bed. Ik val erop neer en tranen stomen over mijn wangen. Na nog geen 5 minuten is mijn kussen zwart van de mascara en eyeliner. Ik had nooit moeten beginnen over dat kinderen gedoe. Het wat een stomme fout. Hij laat me toch in de steek.

Na zo'n 10 minuten veeg ik mijn tranen af aan het deken. Hij is nu toch al smerig. Ik hoor iemand naar binnen komen." Ga weg." Zeg ik en probeer normaal te klinken." Nou nee ik wil weten wat er is." Ik kijk om en zie Nikki. Ik voel weer tranen opkomen."Ashton..." zeg ik alleen en voel de tranen weer over mijn wangen rollen. Ze komt naar me toe en trekt me in een knuffel. We gaan op bed zitten." Wat is er gebeurt?" Ik haal even diep adem en begin dan te praten." Ashton wil geen kinderen en gaat over 4 dagen op tour." Ze kijkt me geschrokken aan." Dat meen je niet?!" Ik knik." 3 dagen en ze hebben ons niks gezegd." Ze staat op en loopt de kamer uit.

Ik trek snel wat anders aan en fris mezelf op in de badkamer. Daarna loop ik naar beneden en ga op de bank liggen en pak een deken." Kim?" zegt Ashton en staat aan de andere kant van de bank. Ik geef geen antwoord en kijk naar de tv." Kim kunnen we even praten?" Ik kijk hem aan." Ik ben klaar met praten. Laat me gewoon maar even met rust." Zeg ik en zet de tv weer uit en sla het deken om me heen en loop door het huis.

Ik loop door een hal waar ik niet vaak kom. Ik open een deur en kom in een kleine studio. Ik zie een keyboard staan en besluit te gaan spelen. Wat is al mega lang niet meer heb gedaan. Ik mis het wel, maar ik vind het wel goed zo. Of nou ja nu niet maar hiervoor.

"Het wat doe je?" zegt Luke die in de deuropening staat." Spelen." Zeg ik droog." Gaat het?" Ik knik en sta op." Ben je erg boos op Ashton. Hij is er best kapot van." Zegt hij. Ik haal mijn schouders op." Het is zijn eigen schuld. Waarom hebben jullie niks gezegd?" vraag ik." Hij wauw het zeggen, maar wist het goede moment niet." Zegt hij." Maar 3 dagen dus." Hij knikt en pakt het handvat van de deur." Hij had het inderdaad eerder moeten zeggen, maar wat zou jij doen als je tegen je vrouw moest zeggen dat je haar voor een jaar verlaat.""Ik zou het eerder hebben gezegd om nog wat leuke dingen te gaan doen."" Ja oké, maar ga je mee je moet wat eten."" Geen honger."" Kim je moet wat eten." Zegt hij en pakt mijn pols en trek me mee naar de keuken." Gebakken ei?" vraagt hij. Ik kijk hem verbaast aan." Ja ik kan koken.....Voor een deel." Ik grinnik en ga aan tafel zitten.

Als ik het net op heb komen Michael en Nikki de keuken binnen. Ze komen aan tafel zitten." Wat dachten jullie ervan om wat te gaan doen morgen?" zegt Michael." Afleiding." Zegt Nikki en kijk me aan. Ik knik. Ik dacht al wtf ik heb ruzie en hij wil dood leuk wat gaan doen." Er is braderie morgen." Zegt Michael." Lijkt me leuk." Zegt Luke." Ja best." Zeg ik." Oké top ik zeg het ook even tegen Calum en Ashton." Zegt Michael en staat op. Ohw dat word lekker awkward morgen. 

beside you 2 - 5 Seconds of summerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu