met Kai op mijn arm zwaai ik Kim en Ashton uit. ik hoop echt dat het Ashton lukt om kim te helpen haar geheugen terug te krijgen. ze gaan sowieso een leuke vakantie hebben. en ik ga, zoals Ashton het noemt. testen of calum en ik ook klaar zijn voor ouderschap. zodra de auto weg is begint Kai te huilen.
oke shit en nu?
ik loop weer naar binnen en controleer eerst zijn luier. die is nog schoon dus loop ik maar naar de keuken.
'Calum?' hij komt de keuken binnen. 'Ja?'
'Kun je alsjeblieft even een flesje voor kai maken?' vraag ik hem. hij knikt en ik ga op een stoel zitten. terwijl het flesje in de oven staat op te warmen gaat Calum achter me staan en begint hij me een schouder massage te geven. ik glimlach en doe mijn ogen dicht terwijl ik van het gevoel geniet. maar helaas gaat de oven af en stopt Calum. ik zucht en Calum geeft me het flesje aan. nadat ik heb gevoelt of de melk niet te warm is doe ik het flesje voorzichtig bij Kai in zijn mond. hij stopt meteen met huilen. gelukkig..
als Kai het flesje op heeft, wat trouwens al heel snel is. breng ik hem naar boven. ik leg hem zachtjes in zijn bedje en druk een kus op zijn voorhoofd. ik doe de gordijnen dicht en het lampje uit en doe dan de deur dicht.
Calum en de rest vind ik allemaal buiten. ze hebben hun zwembroeken aan en het ziet er naar uit dat ze gaan zwemmen in de achtertuin.
'nikki doe je bikini aan en kom ook!' roept Calum als hij me ziet. ik giechel zachjes en gebaar dat ik er zo aan kom.
als ik weer beneden ben zijn ze alle drie in het zwembad en gooien ze over met een balletje. als ik er ook in spring krijg ik vrijwel meteen het balletje tegen mijn hoofd. 'fijn Michael.' zeg ik en ik gooi het balletje terug tegen zijn hoofd aan. 'die verdiende je!' roept Calum en hij zwemt naar me toe. hij gaat achter me staan en slaat zijn armen rond mijn middel. hij geeft me een kusje op mijn wang en roept dan: 'en de volgende bal die ze naar dr hoofd krijgt stop ik heel ergens anders.' ik schiet in de lach net als de rest en dan gaan we weer overgooien.
na een uurtje ongeveer ga ik naar binnen om even bij Kai te kijken. hij ligt nog heel schattig te slapen dus ik ga maar weer snel weg. beneden begin ik maar eens aan het eten. ik maak een lekkere salade en doe er wat suarma bij. als ik het drie kwartier later klaar heb eten we het buiten op.
JE LEEST
beside you 2 - 5 Seconds of summer
SonstigesNikki komt terug uit Australië. Ze is niet echt blij met het feit dat Calum is vreemd gegaan. Wanneer ze thuis komt en ze erachter komt dat Kim dit wist is ze daar niet echt blij mee. Kim is verbaast dat ze terug komt en wil haar geheim delen met Ni...