Nog steeds met de ipad op men schoot kijk ik naar de site. Daarna gooi ik hem van me af. Bull shit! Ik ben niet zwanger. Ik heb gewoon griep ofzo. Ik loop naar beneden. Ik pak wat te drinken uit de koelkast en loop dan naar de tuin waar ik Ashton zag. Ik ga aan het einde bij hem aan de ligstoel zitten en neem een slok van men drinken.' Gaat het?'' Ehm ja. Hoezo?'' Je kijkt zo bezorgt.'' Wel nee je hebt een zonnesteek. Ik ga wel even wat te drinken voor je halen.' zeg ik en sta op en loop terug naar binnen.
Als ik terug loop zie ik iemand in de thuis met Ashton praten. Dan zie ik dat het Nikki is en ze kijkt alles behalve vrolijk.' Nikki?'' Wat is er met Calum?' zegt Ashton. Shit nee zeg alsjeblieft dat ze het nog niet weet.' Hij is vreemd gegaan...' zegt ze. Fack dus toch. Ik loop verder naar der toe. Oké hoe zeg ik dit dat ze niet nog erger breekt.'Nikki ik.. Ik wist dat hij vreemd was gegaan. We wisten het allemaal.'' Waarom heeft niemand iets gezegd.'' We wouden je geen pijn doen.'' Nou bedankt, je hebt me hier 5x meer pijn mee gedaan!' schreeuwt ze. Ik kijk haar geschrokken aan. Ze schreeuwt nooit naar me. Ik weet dat ik fout zit, maar kom op die avond had ik niet echt de kant om het te zeggen. Ik merkt dat ik door dit alles ook bozer wordt.' Wat wil je dan dat ik doe?!' schreeuw ik terug.' Dat zeg ik toch je had het gewoon eerlijk moeten zeggen.'' ja lekker makkelijk gezegd.' Zo doet ze nou altijd. Ze moet zelf toch ook weten dat het niet zo makkelijk is. Ik bedoel. Ik was misselijk. Ik was ver heen. Calum is ook mijn vriend en ze had die avond opeens besloten om naar Australië te gaan. Ik wil ook geen pretbederver zijn.' Kutwijf.' zeg ik opeens.' Waarom ben ik nou weer een kutwijf.'' Flikker nou maar gewoon op.'' Ik woon hier ook hoor..''Nee hoor vanaf nu niet meer. Pak je spullen ik hoef je nooit meer te zien.' zeg ik dan. Ik ben er nu dan ook echt klaar mee. Ze geeft me niet eens de moeite om het uit te leggen.
Nikki loopt weg.' Kim weet je dit wel zeker.' zegt Ashton. Ik kijk hem woedend aan.' Ik hoef haar echt niet meer in mijn buurt te hebben.' zeg ik en loop naar binnen. Ik zie dat Nikki naar beneden komt. Ze heeft haar spullen vast en loopt het huis uit. Fijn eindelijk wat rust. Oké het is niet leuk om je beste vriendin het huis uit te zetten, maar op dit moment is ze even helemaal niks meer van me.
Ik hoor de andere ook thuis komen. Ik loop naar beneden met een handdoek op men haar. Ik kon wel even een warme douche gebruiken.' Waar is Nikki?' vraagt Calum en kijkt zoekend om zich heen.' Doe geen moeite die woont hier niet meer.' zeg ik droog en ga op de bank zitten.' Wat!' zeggen Luke, Michael en Calum in koor.' Waarom niet?' vraagt Luke.' Ze kwam hier als een debiel naar binnen. Vertelt over Calum, begint tegen me te schreeuwen, laat mij niet eens mijn fucking kant van het verhaal vertellen en toen heb ik haar het huis uit gestuurd. Ik wil haar nooit meer zien. Zo iemand heb ik niet nodig.'' Dat kan je niet maken.' zegt Calum.' Nou als je goed hebt geluisterd heb ik het al gedaan.'' Ik snap je wel hoor.' zegt Luke en komt naast me zitten.' Nou ik vindt het belachelijk. Ze is je beste vriendin. Iedereen heeft wel een ruzie dan hoef je haar nog niet het huis uit te zetten.' zegt Michael.' Inderdaad en dit was de enige manier dat ik nog met haar kan praten en het goed kan maken.' zegt Calum boos.' Hoor eens Calum. Wordt wakker. Jij bent vreemd gegaan. Jij hebt de fout gemaakt. Jij hebt het haar niet vertelt en jij bent degene die er niet voor haar was toen ze je het hardste nodig had. En jij hebt er dus voor gezorgd dat ik nu ruzie met haar heb!' schreeuw ik naar hem. Ik voel men buik rommelen. Ugh niet weer. Ik ren naar de wc en gooi het eruit.
Ik tuf nog even en neem dan een glaasje water.' Gaat het?' zegt Ashton. Ik kijk op en zie 4 bezorgde ogen naar me kijken. Luke en Ashton.' Ja, gewoon de stress.' zeg ik.' Waar zijn Michael en Calum?'' Michael is naar Nikki gegaan en Calum op zen kamer.' zegt Luke.'Oké.' zeg ik.
Ik loop naar de tuin en ga op de ligstoel liggen. Ashton, Luke en Calum komen nu ook naar buiten.'Kim het spijt me.' zegt Calum.' Het is men eigen stomme fout.' zegt hij. Ik knik en glimlach alleen.' Hey gaat het wel met je?' vraagt Luke en legt een hand op men knie.' Ja. ja prima.'' Ik denk dat jij morgen maar eens langs de dokter gaat.' zegt Ashton.' Nee nergens voor nodig. Ik ben gewoon een beetje geschrokken en men griep is gewoon nog niet helemaal weg.'' Had je griep?' vraagt Ash.' Ja. Niks om je zorgen over te maken.'' Hoelang al?'vraagt Calum.' Ongeveer vanaf het feest.' zeg ik.'Hallo dat is niet gezond hoor als het nu nog niet over is. Ik denk dat je inderdaad morgen maar met Ashton naar de dokter moet gaan.' zegt Calum.' Ik kijk wel, maar wat eten we vanavond?' zeg ik. De jongens zuchten.'Echt weer een opmerking voor jou.' zegt Luke.' Zullen we naar de Chinees gaan?'vraagt Ashton.' Even wat afleiding.'' Ja, is Calum ook weer onder zen eigen soort mensen.' grinnikt Luke. Calum kijkt hem vervloekend aan. Ik grinnik.' Mij lijkt het een goed idee.' zeg ik. De andere knikken daarna ook.
Ik loop naar men slaapkamer en trek men kast open. Ik hoor iemand bij de deur komen.' Ga je nog met haar praten?' vraagt Ashton. Ik kijk om de hoek van men kast.' Ik weet het niet. Ik ben echt heel boos op haar. Ik was haar beste vriendin en ze laat me niet eens mijn deel vertellen. En ze zou moeten begrijpen dat het niet makkelijk is om zoiets te zeggen. En dat ik niet eens de kans kreeg. Ik denk dat het, het beste is als we elkaar gewoon niet meer zien.' zeg ik.' Ik snap het.' zegt Ashton en geeft me een kus op men voorhoofd.' Doe je niet iets te sexy's aan.' grijnst hij. Ik glimlach en gooi dan een schoen langs hem.' En nu weg jij.'
JE LEEST
beside you 2 - 5 Seconds of summer
RandomNikki komt terug uit Australië. Ze is niet echt blij met het feit dat Calum is vreemd gegaan. Wanneer ze thuis komt en ze erachter komt dat Kim dit wist is ze daar niet echt blij mee. Kim is verbaast dat ze terug komt en wil haar geheim delen met Ni...