Langzaam gaan mijn ogen open. Ik kijk meteen in de ogen van Calum. Die me geschrokken aan kijkt. 'Hey.' Monpel ik zachtjes. Hij gaat met zijn vingers over mijn wang. 'Hey.' Zegt hij zachtjes.
Ik wil rechtop gaan zitten maar Calum houdt me tegen. 'Blijf maar liggen lieverd.' Dan komen er allemaal dokters binnen en moet Calum weg.-
Vijf uur later mag ik weg. Calum helpt me met aan kleden en met mijn spullen. Ik moet van de dokter heel erg veel rust nemen en vooral niet te wild doen. Ik leun een beetje op Calum tijdens het lopen en hij helpt me in de auto.
Hij brengt me naar het huis van de jongens en Kim. 'Ik woon hier niet meer weet je nog.' Zeg ik. 'Jawel hoor. Want wij moeten jou een beetje in de gaten houden en je mag niet alleen zijn.' Ik knik. 'En het leek me ook wel weer leuk als je bij ons komt wonen. Ik mis je.'
Ik zucht. 'Ik mis jullie ook.' Geef ik toe.'Calum. Hoelang ben ik in Coma geweest?' Hij stopt tijdens het lopen en kijkt me aan. 'Een week.' Zegt hij.
Wow.
We lopen door naar binnen en Calum brengt me naar de bank. 'Waar is iedereen?' Vraag ik aan Calum. 'Weet ik niet.' Zegt hij. Ik ga op de bank liggen als ik merk dat ik wat duizelig word. 'Wil je iets drinken?' Vraagt Calum. Ik knik. 'Doe maar een beetje water.' Hij loopt weg en komt terug met een glas water. Hij gaat tegenover me op de bank zitten. Ik merk aan hem dat hij zich geen houding weet te geven.
'Waar slaap ik nu eigenlijk?' Vraag ik. 'Uhm.. Bij Michael. We dachten dat je nog niet bij mij wou.' 'Oke.' Dan hoor ik een deur open en dicht gaan. Luke en Michael komen binnen. Ik zie dat Michael op krukken loopt. Ik sta op en geef hem een knuffel. 'Ik wist niet dat je wakker bent.' Zegt Michael. 'Hoe gaat het met je?' Vraag ik aan Michael. Hij haalt zijn schouders op. 'Gebroken been en een paar blauwe plekken. Maar hoe voel jij je?' Vraagt hij me. 'Beetje moe en zwak maar het komt wel goed.' Ik geef ook Luke een knuffel en ga dan snel weer op de bank zitten als ik merk dat ik duizelig word.
'Waar zijn Kim en Ashton?' Vraag ik. 'Die staan buiten.' Zegt Luke.
Ik sta meteen op. Iets te snel maar dat maakt me nu niet uit. Ik moet weten of het echt waar is of dat ik het me gewoon verbeeld heb.
Ik loop naar buiten en Kim kijkt me heel erg verbaasd aan. Die had me dus duidelijk niet verwacht. Ze rent naar me toe en geeft me een knuffel.
'Het spijt me van alles.' Zegt ze. 'Mij ook.' Zeg ik terug. 'Ben je echt zwanger?' 'Ja. Zegt ze blij 'niet aan de jongens vertellen. Het is een verrassing.' Ik knik en geef haar opnieuw een knuffel. 'Gefeliciteerd.' Ik geef ook Ashton een knuffel. 'Kom maar weer gauw mee naar binnen je moet veel rust nemen.' Zegt Ashton. Ik zucht. 'Dat komt echt wel goed hoor.' Ik zie Ashton sarcastisch knikken. 'Jij en rust?'
Als Ik weer binnen ben neem ik plaats op de bank naast Michael. Ik ga met mijn hoofd tegen zijn schouder aan liggen en doe toch even mijn ogen dicht.
-
Ik word een uur of twee later wakker. Michael is weg en ik lig onder een dekentje met een kussen onder mijn hoofd. Iedereen is weg. Ik ga rechtop zitten en ga met mijn handen door mijn haar zodat dat weer een beetje fatsoenlijk gaat zitten. Dan loop ik naar de keuken toe. Waar Michael zit. 'Hey.' Zeg ik tegen hem en ik ga tegen over hem aan tafel zitten. 'Ik voel me echt schuldig weet je.' Mompelt Michael. 'Jij kin er toch ook niets aan doen.' 'Jawel.' Ik had gewoon beter moeten op letten.' Ik schud mijn hoofd. 'Een ongeluk zit in een klein hoekje Michael. Het is niet jou fout.' Hij knikt maar ik zie aan hem dat ik hem niet overtuigt heb.
Na het eten helpt Calum me met in bad gaan. Ik weet dat we op dit moment niet officieel bij mekaar zijn maar ik weet dat dat snel weer gaat gebeuren. Ik heb het hem wel vergeven denk ik. En ik vertrouw Calum wel. Ik schaam me dus ook helemaal niet omdat ik naakt ben. Hij ondersteunt mijn lichaam en zorgt ervoor dat ik niet uitglijdt. 'Zal ik je haar wassen?' Bied Calum aan. 'Dat wil ik zelf ook wel doen hoor.' Calum schud zijn hoofd. 'Ik vind het juist leuk om te doen. Ik grinnik. 'Oke ga je gang maar dan.' Hij zet de kraan aan en controleert of hij niet te heet is. Hij maakt mijn haren nat en spuit dan een flinke klodder shampoo in mijn haar. Het voelt fijn hoe zijn vingers over mijn hoofd gaan. Net een massage. Als hij klaar is laat hij me even alleen.
Als Ik na een uurtje ongeveer uur bad ga kleed ik me meteen om in mijn pyjama. Ik ben zo moe dus ik loop naar michaels kamer en ik val meteen in slaap.
JE LEEST
beside you 2 - 5 Seconds of summer
RandomNikki komt terug uit Australië. Ze is niet echt blij met het feit dat Calum is vreemd gegaan. Wanneer ze thuis komt en ze erachter komt dat Kim dit wist is ze daar niet echt blij mee. Kim is verbaast dat ze terug komt en wil haar geheim delen met Ni...