Als we in de mediamarkt lopen zie ik al snel welke telefoon ik wil. Die nieuwe iphone is zo mooi! Alleen wel een beetje duur. Ik heb toch wel medelijden met luke. Hij zag er best chagerijnig uit vanmorgen en misschien zijn we wel een beetje ver gegaan.
'Ik loop even naar luke.' Zeg ik tegen Calum die samen met kim en michael selfies aan het maken is op een van de telefoons. Hij knikt en laat mijn hand los.
Ik vind hem ergens tussen de CD's. 'Hey, hoe is het?' Vraag ik hem. 'Gaat wel.' Mompelt hij nog steeds boos. 'He, als je het echt niet wilt hoef je de telefoon niet te betalen.' Zeg ik maar. Ik heb ook geen zin in een ruzie ofzo. 'Ja echt wel, hij betaalt die telefoon mooi wel.' Zegt kim van achter me. 'Hij heeft hem toch gesloopt dan betaalt hij maar mooi een nieuwe.' Luke zucht weer diep en loopt weg.
'Waarom zeg je dat nou?' Vraagt kim aan me. Ik haal mijn schouders op. 'Hij leek er gewoon mee te zitten.' Kim rolt met haar ogen. 'Ja dat is zijn probleem.' Zegt ze fel. Ze loopt achter luke aan en ik hoor haar zeggen dat hij zich niet zo aan moet stellen.
Ik loop maar weer terug naar Calum. Die nog steeds mobieltjes staat te kijken. 'Weet je al welke je mooi vind?' Vraagt hij me. Ik knik. Pak de goedkoopste die ik zie en laat hem zien. 'As je die koopt moet je binnen een maand weer een nieuwe.' Zegt Calum en hij pakt de iphone 6 plus. 'Waarom deze niet?' Ik zucht. 'Die is zo duur.' Antwoord ik. Calum grinnikt. 'Ja, maar luke betaalt toch en die heeft genoeg geld.'
'Dat weet ik wel, maar hij lijkt er mee te zitten dat hij een nieuwe telefoon moet kopen voor me. Dus ik houd het liever wat goedkoop. Zodat hij niet nog bozer word.''Ah fijn heb je een telefoon gekozen?' Vraagt kim opeens en ze pakt de iphone uit Calum's hand. Ze trekt Luke mee naar de kassa en voor ik ook maar kan protesteren. Ik zucht geïrriteerd en loop maar achter ze aan naar buiten.
'Luke, ik ga je terug betalen.' Zeg ik als ik naast hem loop. Hij schud zijn hoofd. 'Nee, ik mis dat geld toch niet. Het spijt me dat ik er zo moeilijk over deed.'
Na de mediamarkt rijden we door naar de supermarkt. 'Kim, wat hebben we allemaal nodig?' Vraag ik. Ik zie dat kim een enorm lijstje in haar handen heeft. 'Hier.' Zegt ze en ze scheurt het lijstje doormidden. 'Calum, michael en ik gaan deze dingen wel halen. We zien jullie wel bij de uitgang.'
We lopen weer naar buiten om een winkelwagentje te halen. 'Oke, erin jij.' Zegt Calum dan. Ik grinnik. 'Ja dag. Daar kom ik nooit meer uit.' Calum kijkt michael aan en opeens pakken ze me allebei vast en zetten ze me gewoon in het wagentje. Ik schiet in de lach en por ze allebei hard in hun maag. 'Jullie zijn echt twee sukkeltjes, maar dat vind ik wel leuk.'
Calum begint met duwen en we rijden de winkel weer in. Meteen zie ik dat iedereen ons aankijkt.
'Goed, wat hebben we als eerste nodig?' Vraagt Michael.
-
Zodra we thuis zijn zet ik meteen mijn nieuwe telefoon aan. Ik merk al snel dat ik echt veel berichten heb gemist. Ik reageer op een paar mensen en loop dan naar boven om een douche te nemen.
Ik pak mijn shampoo en was mijn haar. Dan gaat opeens de deur open. Shit, had ik die niet op slot gedaan. Ik zucht opgelucht als ik zie dat het Calum is. 'Je moet de deur wel op slot doen.' Zegt hij grinnikend. Ik weet gewoon dat hij nu niet naar mijn ogen kijkt. 'Jaja, was ik vergeten. Wil je dat doen als je weer weg gaat?'
'Mag ik niet bij je komen dan?' Vraagt Calum. Hij heeft zijn shirt al uit. 'Jahoor.' Zeg ik en hij trekt de rest van zijn kleding ook uit. Hij stapt bij me in de douche en slaat van achter zijn armen om me heen. Hij geeft me kusjes in mijn nek. 'Ik hou van je.' Zeg ik. 'Ik ook van jou.'
'We gaan straks met zijn alle uit eten.' Zegt Calum. Ik draai om om hem aan te kunnen kijken en kijk hem verbaasd aan. 'Maar we hebben net boodschappen gedaan.' Zegt ik. 'Kim is de helft van haar spullen vergeten.' Zegt Calum met een grijns. Ik lach zacht.
Na het douchen kleed ik me mooi aan. Het is een best chique restaurant volgends Luke. Die ook gereserveerd heeft. Hij is trouwens weer helemaal vrolijk hoor. En zit nu de hele tijd op mijn nieuwe telefoon selfies te maken en die dan op mijn twitter en Snapchat te plaatsen. Super grappig!
Als ik naar beneden kom zie ik iedereen behalve kim al zitten. Iedereen ziet er echt super netjes uit. 'Wauw.' Hoor ik Calum zeggen. Hij staat op en loopt naar me toe. Ik pak zijn handen vast en fluister in zijn oor. 'Je ziet er echt hot uit.' Ik hoor hem grinniken en zie dat hij rood is geworden. Ik geef hem een kusje en ga dan naast Luke op de bank zitten.
'Waar is kim?' Vraag ik na iets van 10 minuten. Ashton haalt zijn schouders op. 'Je kent haar toch, zou wel weer niet weten wat ze aan moet doen.'
Als er nog is 10 minuten voorbij zijn is kim eindelijk beneden. Ze heeft een mooie jurk aan die tot ongeveer haar knieën komt. Hij is licht blauw en echt heel mooi.
Als we in het restaurant zijn kunnen we onder de naam Hemmings naar binnen. We worden naar onze tafel gebracht. Het uitzicht vanaf hier is trouwens prachtig. Ik ga naast kim en Calum zitten.
Al snel komt er een serveerster naar ons toe . Ze geeft ons een voor een de kaart. 'Mag ik alvast jullie drankjes opnemen.'Uiteindelijk besteld iedereen dezelfde cocktail. De serveerster zei dat het een hele lekkere was dus we doen het maar.
'Hey Calum.' Zegt kim opeens. Ik ben met Michael in gesprek en ik heb het idee dat ze denkt dat ik haar niet hoor. 'Wanneer ga je het doen?' Vraagt ze.
'Wat doen?' Vraag ik haar. Ik zie dat kim heel erg rood word en ze kijkt snel weg. 'Kim?' Ze negeert me en ik kijk Calum aan. Die nijdig naar kim kijkt.
Raar...
JE LEEST
beside you 2 - 5 Seconds of summer
RandomNikki komt terug uit Australië. Ze is niet echt blij met het feit dat Calum is vreemd gegaan. Wanneer ze thuis komt en ze erachter komt dat Kim dit wist is ze daar niet echt blij mee. Kim is verbaast dat ze terug komt en wil haar geheim delen met Ni...