Ik loop de kamer van Kim binnen en zie Ashton verdrietig kijken. 'Hey.' Zeg ik. 'Hoe gaat het met d'r?' Ik kijk Kim aan en zie dat ze haar ogen dicht heeft. 'Ze is alles kwijt. Ze kent niemand meer. Mij niet. Kai niet.' Ik loop naar Ashton toe en sla mijn armen om hem heen in een poging hem een beetje te troosten. Dan komen er allemaal dokters binnen. Ze doen wat met Kim en lopen dan net zo snel weer weg. Calum en ik pakken allebei een stoel en gaan ook naast het bed zitten. 'Wat is er nou eigenlijk gebeurt?' Vraagt Calum. 'Ze is van de trap gevallen en heel ongelukkig terecht gekomen.
Na ongeveer 10 minuutjes word ze wakker. Ze kijkt heel erg verbaasd naar Calum en Ashton. Dan kijkt ze naar mij. 'Nikki..?' Mompelt ze. Ik knik en pak haar hand vast. 'Ja ik ben hier.' Zeg ik. 'Wie zijn dat?' Vraagt ze.
'Dat is Calum.' Zeg ik terwijl ik naar hem wijs. 'Mijn vriend. En dat.' Ik wijs naar Ashton. 'Is jou man.' Ze kijkt verward naar Ashton.
'Mijn man?'Dan komen er weer dokters binnen. 'Ik verzoek jullie twee op de gang te wachten.' Zegt hij tegen Calum en mij. Ik sta op en wil naar de deur lopen maar Kim begint te roepen. 'Nee Nikki moet hier blijven!' Roept ze in paniek. Ik kijk naar Ashton en hij knikt naar me. En vervolgens loopt hij achter Calum aan naar buiten.
-
'Wie wonen er in dit huis?' Vraagt Kim zodra we thuis zijn. 'Jij, ik en de jongens.' Antwoord ik. Calum en Ashton zijn al naar binnen toe. Kim loopt naar binnen en kijkt verbaasd rond. 'Dit is echt mooi.' Zegt ze. Ik knik. 'Wij hebben het samen ingericht.' Ze knikt en loopt de woonkamer in. 'Oh hallo.' Zegt Kim als ze Michael en Luke ziet zitten. Ook Calum en Ashton zitten er en op Ashton's schoot zit Kai. Kim kijkt naar mij en ik loop de kamer in. 'Dit zijn Luke en Michael.' Zeg ik. Kim glimlacht zwak naar ze en staart dan naar Kai. Ik kijk een beetje in paniek naar Ashton. De dokter zei dat we het rustig aan moet doen. En dat we haar niet te veel tegelijk moeten vertellen. En een baby dat is nog al wat.
'Is dat jou baby?' Vraagt Kim aan mij. Ik schud mijn hoofd en kijk naar Calum. Die stiekem in de lach schiet.
'Het is jou baby Kim.' Zegt Ashton dan.'Mijn baby? Maar hoe..'
'Nou het is niet zo moeilijk hoe. Jij vond Ashton heel erg leuk en toen..'
'Luke hou je bek!' Schreeuwt Ashton.
'We laten jullie wel even alleen.' Zeg ik en Luke Michael en Calum staan op. We lopen met zijn vieren richting de tuin en gaan daar maar zitten. 'Dit is erg.' Zegt Calum. Ik knik. 'De dokter zei dat dit 2 weken kan duren. Maar ook een jaar en misschien gaat het wel helemaal niet meer over.' Ik zucht. Calum wrijft over mijn rug heen en ik relax een beetje. 'Waarom heeft zei dit altijd.' Mompel ik.
Een half uurtje later gaan we weer naar binnen om te eten. Omdat niemand veel zin heeft om te koken halen we maar pizza.
Na het eten komt Ashton naar me toe. 'Nikki, ik wil je iets vragen..' Zegt hij. 'Brand los.' We gaan allebei op de bank zitten.
'Ik wil Kim even een paar daagjes laten rusten. Wat leuke dingen met d'r doen die we altijd samen deden. In de hoop dat ze haar geheugen weer terug krijgt. Maar omdat ze Kai ook niet herinnert wilt ze niet voor hem zorgen. Dus wil jij een paar daagjes voor hem zorgen?' Ashton kijkt me aan alsof ik zijn laatste hoop ben. 'Jij bent de enigste bij wie ik hem echt alleen durf te laten.' Ik grinnik. 'Natuurlijk wil ik dat doen.' Zeg ik. Hij glimlacht en geeft me een knuffel. 'Dankjewel.'
JE LEEST
beside you 2 - 5 Seconds of summer
RandomNikki komt terug uit Australië. Ze is niet echt blij met het feit dat Calum is vreemd gegaan. Wanneer ze thuis komt en ze erachter komt dat Kim dit wist is ze daar niet echt blij mee. Kim is verbaast dat ze terug komt en wil haar geheim delen met Ni...