We rijden in stilte terug naar huis. Als we daar zijn besluit ik om gewoon even op bed te gaan liggen. Ik leg men telefoon op men nachtkastje en vergeet even alles.
Ik word wakker als 2 armen zich om me heen slaan. Ik open langzaam men ogen en er verschijnt gelijk een glimlach als ik zie dat Ashton boven me hangt." Hey." zeg ik en geef hem een kus." Hey, Hoe gaat het?" vraagt hij." Wel oké. Beter dan straks. Zie je wel. Nergens waar je, je zorgen om moet maken." zeg ik.
Ik hoor men telefoon gaan en met een geïrriteerde kreun pak ik hem." Hallo?" Hallo, Spreek ik met mevrouw Irwin?" zegt een vrouwelijke stem." Ehm ja. Met wie spreek ik?"" Dag ik bel je om te zeggen dat mevrouw Nikki en meneer Clifford in het ziekenhuis liggen."
Ik laat men telefoon bijna vallen en kijk Ashton geschrokken aan." Wat is er gebeurt? Waar is ze. Ik kom er nu aan." zeg ik en zonder nog wat te horen hang ik gelijk op. Ik trek snel men schoenen aan en ga naar beneden. Ik ren (struikel) naar de hal en pak men jas en sleutels." Waar denk jij heen te gaan?" hoor ik Calum zeggen." Ik moet naar het ziekenhuis." zeg ik en trek men jas aan." Waarom?'' ik stop en kijk hem aan. Hij heeft geen idee." Nikki en Michael liggen in het ziekenhuis." zeg ik. Hij valt letterlijk nog net niet flauw." Wat?!" zegt hij. Luke en Ashton komen er nu ook bij staan." Wat is er gebeurt?" vraagt Luke." Ik weet het niet. Ik ga er nu heen."" Wij gaan mee." zegt Luke." Ik rijd. Dat lijtk me wel even zo handig." zegt Ashton en pakt de sleutels van me over.
Snel lopen we naar de auto. Ik stap bij Ashton voorin en Calum en Luke achter.
Als we er zijn ben ik de auto al uit voor hij echt goed stil staat. Ik merk dat Calum hetzelfde al gedaan heeft en we rennen naar de ingang. Ik ren naar de balie en haal even diep adem voor ik echt goed kan praten." Ik heb hier voor Nikki en Michael." zeg ik buiten adem." Ben u familie?" vraagt de vrouw met een irritante stem. Ze is fors en heeft lang bruin haar. Ze heeft een perenhoofd en kijkt mega arrogant uit der ogen. Ik vraag me ook af wat er in godsnaam mis is gegaan met haar make-up en vooral haar wenkbrauwen." Ik ben haar zus." lieg ik." En jij?" vraagt ze aan Calum." Ik ben haar vriend." Ashton en Luke komen nu ook binnen." En?" vraagt Ashton." Wacht."" Alleen familie mag bij de patiënten."" Wij zijn broers van Michael." zegt Luke. Ze kijkt ons vaag aan en draait zich dan om. Ze drukt op een knopje en niet veel later komt er een ander meisje naar ons toe. Zij lijkt me wel aardig." Zijn jullie familie van meneer Clifford?" vraagt ze." Ja wij." zegt Luke." Jongens ik wil naar Nikki." zeg ik." Ben je familie?" vraagt ze." Ja haar zus."" Ik breng je wel." zegt ze.
" Mag ik ook mee?" vraagt Calum aan me. Ik knik." Wij gaan wel naar Michael. We komen laten naar jullie oké?" zegt Ashton. Ik knik. Het meisje zegt tegen Luke en Ashton waar de kamer van Michael is en loopt daarna met ons mee." Wat is er eigenlijk gebeurt?"" We vermoeden een auto ongeluk." zegt ze." En hoe gaat het nu met haar?" vraagt Calum. Het is even stil.
" Ze wordt tijdelijk in coma gehouden voor de verwondingen." zegt ze. Ik kijk Calum geschrokken aan. Ik zie dat hij waterige ogen krijgt. We lopen richting een kamer. Je kunt er via een raam naar binnen kijken." Hier is het." zegt ze. Ik kijk naar binnen en zie een meisje met allemaal slangetjes naar haar lichaam in een bed liggen. Tranen branden in men ogen en ik pak Calum vast." Jullie mogen wel even naar binnen maar niet te lang en een tegelijk." zegt ze." Dank u. Wie eerst?" vraagt Calum." Ja jij maar." zeg ik. Hij knikt en loopt daarna naar binnen.
Ik ga op een bankje tegenover het kamertje zitten en zie dan dat Luke en Ashton eraan komen. Ik sta op en geef Ashton een knuffel." Hoe gaat het met hem?"" Hij is bij en kan praten. Hij heeft alleen veel verwondingen, maar ze zeggen dat hij over een paar dagen wel weer oké is." zegt hij." En Nikki?" Ik kijk een brok in men keel." Ze ligt in coma." zeg ik. Hij kijkt me geschrokken aan en neemt me in een knuffel." Calum is nu binnen. We mogen om de beurt naar binnen." zeg ik.
Na ongeveer een kwartier komt Calum weer naar buiten. Je ziet duidelijk dat hij gehuild heeft. De jongens lopen naar hem toe en ik ga naar binnen.
Ik ga op de stoel zitten en ga bij haar zitten. Ik kijk naar alle slangetjes en verwondingen in haar gezicht en op haar armen. Ik pak haar hand en wrijf met men vingers over haar handpalm." Ik wist dat we elkaar ooit weer terug zouden zien, maar deze manier had ook weer niet gehoeven." zeg ik en tranen lopen nu over men wangen." Ik weet niet of je me kan horen. Ik moet je zo veel dingen nog vertellen. Ik mis je zo erg. Waarom kan je niet gewoon wakker worden en rustig met ons naar buiten lopen alsof er niks gebeurt is."
" Ik ben zwanger van Ashton." zeg ik." Ik heb het hem nog niet vertelt. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Misschien vindt hij het wel helemaal niet leuk." Ik geef haar een kus op haar hand." Waarom krijg jij altijd de ongelukken? Hou alsjeblieft vol. Ik wil niet dat.... Nee dat ga je niet. Jij wordt wakker. Beloof me dat." zeg ik en sta op en kijk nog even hoe ze ligt daarna loop ik de kamer uit. Ik loop naar Calum en geef hem een knuffel. Ik zie dat Luke naar binnen loopt." Zullen we even naar Michael gaan?" vraagt Calum. Ik knik. Ashton pakt men hand en we lopen richting Michael.
_____________
Heeyy,
Vrolijk Pasen. :)
Sorry dat ik niet zo snel geupdate had, Ik wauw het vanmiddag doen, maar we gingen naar men opa en oma. Ik had verwacht dat ik eerder thuis zou zijn maar we bleven eten en ze gingen nog voetbal kijken dus het werd later.
Ik weet niet of het je interreseerd maar ik moet dit gewoon even zeggen.
Een kleine humor actie van men vader vandaag. Het is best een tja.... vage grap.
men tante werkt als ouderen verzorgster en wij als familie maken wel eens de grap dat ze konten moet wassen. Dus mijn vader voeg " Kan ik een keer mee?" zegt men tante." Ja tuurlijk een van men patienten is dol op mannen." zegt men vader:" Ohw dan moet ik even een vork inslikken." vraagt men nicht waarom. zegt men vader." Ja dan heb ik tralies voor men reet."
Ja ik weet het hij is flauw, maar ik moest er echt om lachen.
JE LEEST
beside you 2 - 5 Seconds of summer
AcakNikki komt terug uit Australië. Ze is niet echt blij met het feit dat Calum is vreemd gegaan. Wanneer ze thuis komt en ze erachter komt dat Kim dit wist is ze daar niet echt blij mee. Kim is verbaast dat ze terug komt en wil haar geheim delen met Ni...