Hoofdstuk 35 Pov Nikki

76 8 0
                                    

Als iedereen weer een beetje is bijgekomen van de plotselinge verschijning van kim en Ashton gaan we zwemmen! Het is vandaag weer is geweldig warm en we hebben een mega Zwembad dus waarom niet? Ik trek mijn witte bikini aan, die vind ik mezelf nu best mooi staan omdat ik best bruin geworden ben. En doe mijn haar in een rommelige knot. Luke en michael zitten al in het bad en ik ga er ook in. 'Waar is Calum?' Vraag ik. Michael haalt zijn schouders op. 'Omkleden denk ik.' ik draai mezelf om en krijg opeens een volle golf water over me heen. ik wrijf in mijn ogen om het water eruit te halen maar besef me dan dat ik nog mascara op heb. ik kijk naar mijn vingers en die zijn zoals verwacht helemaal zwart. 'fijn, bedankt eh luke.' hij grinnikt. 'graag gedaan hoor.' ik ga het zwembad uit en pak een handdoek om mijn gezicht af te vegen. Ik zie dat kim en Ashton op een van de strandstoelen zijn gaan liggen en Calum komt er ook nu aan.

Ik ga het water weer in en meteen krijg ik weer een golf water over me heen. 'Luke niet doen!' Roep ik nep geirriteerd en ik gooi wat water zijn kant op. 'Joh Hood, ga je chick is helpen!' Hoor ik michael zeggen. Calum komt niet maar luke houdt gelukkig wel op. Ik kijk hem dankbaar aan en ga het water uit. Mijn haar is helemaal nat dus dat haal ik maar uit de knot. Het druipt over mijn schouders heen. Opeens krijg ik een goed idee. Ik loop naar kim en ga boven haar hangen. 'Haaii,' zeg ik als ze haar ogen opent. Ze grinnikt. 'Heeii.' Zegt ze terug. Ik ga naast haar liggen en pak mijn telefoon erbij. Ik maak een snap van michael en luke en zet die in mijn verhaal. Hebben de fans ook wat om naar te kijken. Ik pak ook mijn oortjes en zet muziek op. Never be alone van shawn mendes. Ik sluit mijn ogen en geniet van de zon.

Na ongeveer een kwartiertje word ik rot wakker gemaakt door luke die alweer een plens water over me heen mikt. 'Luke lul!' Gil ik. Hij rent lachend weg. 'Nikki, je telefoon.' Zegt kim opeens.

Kut.

Ik zie al meteen dat hij rare vlekken op het scherm heeft. Ik druk op de knop maar die doet niets meer. 'Leg hem in een bak met rijst.' Zegt Calum die nu pas ziet wat er is gebeurd. Ik sprint naar binnen en zoek naar rijst. Calum is achter me aan gekomen en pakt alvast een bak. 'Wij eten niet eens rijst dus hebben we het wel?' Vraag ik. Hij haalt zijn schouders op. Ik zucht als ik eindelijk wat rijst heb gevonden. 'Nou maar hopen dat het werkt.' We lopen weer terug naar buiten en ik ga weer op de stoel liggen. 'Ga is iets naar voren.' Zegt Calum. Ik schuif naar voren en hij komt achter me zitten. Ik ga met mijn hoofd tegen zijn borst aan liggen en doe mijn ogen dicht. Ik geniet van de zon die lekker warm op mijn huid schijnt en val bijna in slaap. Bijna, want de volgende golf water van luke komt er al weer aan.

'LUKE HEMMINGS HOU NOU EENS OP.' Gil ik. Ik spring op en luke begint te rennen. Ik ren achter hem aan maar hij is te snel. 'Ik pak je nog wel.' Zeg ik als hij achter de glazen deur gaat staan. Ik loop weer terug naar calum en droog voor de 3e keer mijn haar af. 'Klein blaag.'  Mompel ik.

beside you 2 - 5 Seconds of summerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu