Hoofdstuk 33 Pov Nikki

91 14 1
                                    

In de ochtend word ik heel erg vroeg wakker van een hard gebons. Ik schiet omhoog en merk dat Calum ook wakker is geworden. 'Wat was dat?' Vraagt hij slaperig. Ik haal mijn schouders op en stap uit bed. Calum doet hetzelfde en samen lopen we de gang op. Ik zie dat er twee personen in de gang staan. Ik zoek naar het lichtknopje en als klik hem aan. 'Wat doen jullie nu al weer hier?' Vraagt Calum. We staan tegen over Kim en Ashton. 'Kim herinnert zich Kai. En ze wou hem zien.' Zegt Ashton. 'Ja waar is hij nou?' Vraagt Kim ongeduldig. Ik wijs de kamer aan en Kim loopt meteen naar binnen.

'Herinnert ze zich nog meer?' Vraag ik aan Ashton. Hij schud zijn hoofd. 'Voor zover ik weet niet.' Zegt hij. Ik zucht. 'Nouja dit is al iets. De rest komt vanzelf wel.' Zegt Calum. Ik knik. 'Hopelijk snel.' Zeg ik.

Ashton loopt ook naar de kamer van Kai en Calum en ik lopen weer naar onze slaapkamer. 'Ik ben nu helemaal niet meer moe.' Zegt Calum. Hij gaat op het bed liggen en klopt naast hem in een teken dat ik naast hem moet gaan liggen. 'Maar het is pas 5 uur.' Zeg ik terwijl ik op de klok kijk. 'Ik weet wel iets om te doen...'

-

Een paar uur later loop ik samen met Calum naar beneden. Michael is de tafel al aan het dekken. Ik schuif ook aan. 'Goedemorgen!' Zeg ik. 'Zozo, iemand is heel erg vrolijk.' Zegt Luke. Ik grinnik. 'Beter dan een ochtendhumeur.' Zeg ik. Luke knikt. 'Ja dat is waar.' Zegt hij. 'Je hebt zeker een goede nacht gehad.' Zegt Michael en hij kijkt Calum aan. Die zich verslikt in zijn melk.

Dan komen Kim en Ashton beneden. Ik zie Michael en Luke heel erg verbaasd kijken. 'Wanneer zijn jullie thuis gekomen?' Vraagt Luke. 'Vanmorgen om 5 uur.' Antwoord Kim. Ze gaat naast mij aan tafel zitten en pakt een broodje. 'Hadden jullie dat niet gehoord dan?' Vraag ik. Ik zie twee hoofden nee schudden. 'dan slapen jullie echt vast.' Zegt Calum. 'Wij zijn er wakker van geworden.'

beside you 2 - 5 Seconds of summerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu