Hoofdstuk 16 Pov Kim

130 15 1
                                    

We maken met zen alle het ontbijt klaar. Daarna gaan we zitten. Serieus ik heb woede problemen. Of komt dit door de zwangerschap?


Het is stil aan tafel. Awkward stil."Michael... Kan ik jou zo even onder 6 ogen spreken?" vraagt Calum."6?" vraagt Nikki." ja, ik wil ook mee." zeg ik. We staan op en lopen naar buiten.


"HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD!" begint Calum. Michael kijkt naar de grond en reageert niet." Hallo hij vraagt wat!" zeg ik." Het spijt me."" Het spijt je?! Mijn god het spijt je. Michael je hebt mijn vriendin verkracht!"" Ze is je vriendin niet! En zo gedraag je je al helemaal niet!" Ik zie Calum een stap naar voor doen. Shit. Ik stap snel naar voor en houdt hem tegen." Calum." zeg ik rustig. Zijn ademhaling vertraagt en stapt terug. Ik draai me om naar Michael." Waarom."" Ik weet het niet...Ik was......dronken."" Wauw lekker excuus." zeg ik. Ik zie tranen in zijn ogen komen en voor heel even heb ik medelijden met hem." Blijf gvd uit haar buurt! Ik wil je nooit meer bij haar zien!" schreeuwt Calum. Hij veegt zijn tranen weg en knikt. Ik geef hem een klopje op zijn schouder en daarna lopen we weer naar binnen. Nikki kijkt me aan. Ik glimlach zacht naar haar en begin dan met afruimen. De jongens zijn weg en Nikki komt naar me toe." En?" vraagt ze." Michael zal je met rust laten."" Wat waarom?"" Nikki hij heeft je verkracht."" Ja hij was dronken en wie beslist dat.""Calum."" Waarom?"" Hebben jullie nog wat?" verander ik het onderwerp.


Ze is even stil en kijkt naar de grond." Ik weet het niet. Hij praat wel alsof we nog samen zijn, maar het is niet officieel.""Misschien moet je daar over gaan praten met hem." stel ik voor."Ja lekker makkelijk, en dan naar het toe gaan en zeggen 'Hey Calum jij bent mijn vriendje toch?' ja dag." zegt ze en gaat aan tafel zitten. Ik zucht en leg mijn hand op haar schouder." Als je het zeker wil weten zou ik het toch echt aan hem vragen." zeg ik en loop daarna naar boven.


Ik loop mijn kamer in en zie Ashton zijn koffer inpakken. Shit vandaag gaan ze weg." Ash." zeg ik. Hij draait zich om en loopt snel naar me toe." Wat is er babe, voel je je wel lekker." Ik glimlach en geef hem een kus." Haha ja hoor." Hij grijnst en legt zijn handen op mijn heupen. Een rilling gaat over mijn rug en ik pak zijn handen en verstrengel onze vingers. Hij kijkt me verbaast aan." Mag ik ze daar niet meer neerleggen?"" Wat? Tuurlijk wel." zeg ik nonchalant. Eigenlijk niet. Misschien merkt hij dan dat mijn buik dikker is. Ik loop naar mijn kledingkast en open hem. Ashton hangt aan de deur en volgt elke beweging die ik maak." Doe deze eens aan." zegt hij en pakt een strak shirt. Ik slik even en pak hem." Ik weet al wat ik aan wil vandaag." zeg ik en pak snel een wijd shirt.


Als ik klaar ben help ik Ashton met inpakken. Daarna lopen we naar beneden. Luke zit ook al klaar met zijn spullen." Nog even wat drinken?" vraag ik. Ze knikken en ik loop naar de keuken. Het wordt hier zo leeg als ze weg zijn. Ik pak wat glazen en de cola fles daarna loop ik terug. Calum en Nikki zijn nu ook beneden. Ze hebben elkaars hand vast." Pak maar." zeg ik. Later komt ook Michael die stil naast Luke gaat zitten.


Rond 3 uur gaan we richting het vliegveld." Heb je de tickets, Luke?" vraagt Ashton. Hij knikt en we lopen richting hun gate. Het valt me mee dat er niet zo veel fans zijn. Dan is het moment dat we afscheid moeten nemen. Het moment dat ik echt niet wil. Ik geef Luke en Calum een knuffel. Daarna ook Michael. Hij is nog steeds mijn vriend. Wat hij deed was dom, maar ik kan niet voor altijd boos op hem blijven en al helemaal niet nu we elkaar een lange tijd niet zullen zien. Als laatst ga ik naar Ashton. Ik ga voor hem staan en tranen branden al in mijn ogen." Hey babe niet huilen." zegt hij en trekt me in een knuffel waarvoor de tranen gelijk over mijn wangen stromen." Ik ga je zo missen."" Ik jou ook." zegt hij en geeft me een kus op mijn voorhoofd." Ik beloof je dat ik je kom opzoeken wanneer het kan." zegt hij. Ik knik. Ik draai even naar de andere en zie Calum Nikki ook een kus geven. Ik glimlach en sla mijn armen weer om Ashton heen.


Als ik loslaat legt hij zijn hand op mijn buik." Wees voorzichtig babe." fluistert hij in mijn oor. Ik kijk hem geschrokken aan. Weet hij het?! Hij loopt naar Nikki." Zorg goed voor haar." zegt hij en kijkt me aan. Nikki kijkt me verbaast aan." En jij ook voor haar." zegt hij daarna en wijst naar mij. Hij loopt naar de andere. Ze pakken hun spullen weer en lopen weg. Ik ga bij Nikki staan en zwaai tot we ze niet meer kunnen zien.


We gaan terug naar de auto. Nikki rijdt." Zwangere vrouwen mogen niet rijden." zegt ze steeds. En dan kijk ik haar met een duffe blik aan en ga op de bijrijders stoel zitten. Ik blijf maar denken aan Ashton. Zou hij het echt weten. Of was het gewoon puur toeval dat hij dat deed." Hallo....Kim?" Ik schrik op en kijk naar Nikki." Sliep je ofzo?"" Ehm nee."" Ohw mooi. Weet je welke dag het is vandaag?"" Ja, Zondag een zware kut dag." zeg ik." Niet zomaar Zondag." Ik kijk haar verbaast aan." Het is Moederdag!" zegt ze. Shit ja!" Ik heb nog niks voor mam."" Kom wel." zegt ze." Zullen we erlangs gaan?"" Welke van de 2?"" Allebei, we gaan wel eerst naar die van mij en daarna naar die van jou." zegt ze. Ik knik." Weet je."" Niet veel." glimlach ik. Ze port me en begint de lachen." Volgens jaar heb jij ook Moederdag voor jezelf." zegt ze.










beside you 2 - 5 Seconds of summerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu