Eenmaal bij mijn moeder aangekomen Ben Ik eigenlijk best blij dat ik weer even hier ben zonder dat er drama van alle kanten is. Ik ben eigenlijk best blij. Calum heeft net geappt en we zijn bij elkaar. Ik ben zo blij! Ik zit wel nog steeds gigantisch met Michael in de knoop. Ik wil hem vergeten maar de rest houdt me tegen. Ik ben al niet meer boos op hem. Ja ik weet het hoe erg het is wat hij heeft gedaan maar ik kan niet boos op hem blijven. Goed het vertrouwen is weg en daar moet sowieso aan gewerkt worden maar dat kan alleen maar als ik hem vergeef. Ik wou hem het zeggen op het vliegveld maar toen kuste Calum me en was ik alles vergeten.
'Willen jullie iets te drinken?' Vraagt mijn moeder. Kim en ik knikken allebei en ik besluit mijn moeder maar even te helpen. Ze heeft ook taart gekocht dus ik doe drie stukken op een schoteltje en breng ze naar de kamer.
*
Nadat we een heel stuk van de middag bij mijn moeder zijn geweest en daarna naar de moeder van Kim zijn geweest zijn we weer naar huis gegaan. We zijn allebei best moe en een beetje sad omdat Ashton en Calum en natuurlijk Luke en Michael weg zijn. Het is te rustig nu in huis en ik mis ze nu al. Dit gaat echt lang duren.
Ik open mijn laptop en zie dat Calum online is op Skype. Ik besluit hem maar gewoon te bellen en zie wel of hij op neemt.
Twee seconden later verschijnt hij in mijn scherm. 'Hey! Hoe gaat het ik mis je?' Vraagt Calum. 'Goed! Maar ik mis jou ook!' Zeg Ik. 'We hebben net de eerste show achter de rug! Het was zo leuk!' Zegt Calum enthousiast. 'De fans waren top en alles was geweldig! Alleen er miste een ding.' Zegt Calum. 'Wat dan?' Vraag ik. 'Jij.' Zegt Calum. Ik merk dat ik rood word en begin te glimlachen. 'Ahhw wat schattig.' Zegt Kim en ze gaat naast me zitten. 'Hey kim.' Zegt Calum en ze zwaait naar hem. 'Waar is Ashton?' Vraagt Kim. Calum haalt zijn schouders op en loopt de kamer uit. Twee minuten later is hij weer terug met Ashton.
* tijdsprong 8 maanden.
Vandaag is het de dag dat Calum, Ashton, Luke en Michael terug komen. Eigenlijk zouden ze nog 4 maanden moeten Maar dat ging op een of andere manier niet door en is verplaatst naar ver volgend jaar. Ik kijk al weken uit naar deze dag en vandaag is het eindelijk zo ver! Ik heb wel elke dag met Calum geskyped maar dat is toch anders.
Kim is flink zwanger. Ze is echt heel erg dik en staat eigenlijk op het punt om te bevallen. Er is alleen een klein probleempje. Ze heeft Ashton nog steeds niets verteld. We hebben daar al een stuk of 20 keer ruzie over gehad. Ik vind dat ze het Ashton al lang had moeten vertellen. Ze is ook al maanden niet meer buiten geweest en elke keer als ik de jongens ging bezoeken ging ze niet mee. Ik weet hoe Ashton zich hier over voelt en hij vind het totaal niet leuk. Het zal me ook niet veel verbazen als die twee vandaag een beetje ruzie gaan krijgen.
Tussen Michael en mij is het nog steeds zo slecht. Telkens als ik er was was hij er niet. Ik weet dat hij me wilt ontlopen maar ik wil gewoon met hem praten. Ik heb hem vergeven en dat wil ik hem zeggen maar hij is nog steeds boos op zichzelf denk ik.
We zijn op weg naar het vliegveld en ik zie dat Kim onder weg in slaap is gevallen. Ze heeft al bijna geen energie meer en slaapt eigenlijk meer dan dat ze wakker is. Maar ja wat wil je dan met een hoog zwangere vrouw. We lopen naar een speciaal kamertje waar de jongens zo komen. We gaan maar niet naar de aankomsthal zelf want daar staan een heleboel fans.
Het duurt nog ongeveer een kwartiertje en Kim is ondertussen op mijn schouder weer in slaap gevallen. Maar dan hoor ik eindelijk gegil en komen de jongens de kamer binnen. Ik spring meteen op Calum af en geef hem een kus en een knuffel. Ook Luke geef ik een knuffel en dan loop ik naar Michael toe. 'Hey mikey.' Zeg ik. Hij kijkt me alleen maar gebroken aan dus ik geef hem maar gewoon een knuffel. Dan wil ik naar Ashton maar die staart geschrokken naar Kim.
Sorry dat ik iets te laat was wattpad deet beetje raar.. Ik zit gewoon midden in mijn examen periode omg! Ik had vandaag het examen Nederlands ;) wie van jullie zitten er ook in de examen periode? En hoe gaan ze bij jou? Laat het weten in de comments en voor iedereen succes jullie kunnen het !
JE LEEST
beside you 2 - 5 Seconds of summer
RandomNikki komt terug uit Australië. Ze is niet echt blij met het feit dat Calum is vreemd gegaan. Wanneer ze thuis komt en ze erachter komt dat Kim dit wist is ze daar niet echt blij mee. Kim is verbaast dat ze terug komt en wil haar geheim delen met Ni...