'Ehh, jongens zullen wij even wat gaan drinken.' Zegt Calum. Ik knik en we lopen met zijn 5e naar een café. 'Iemand iets te drinken?' Vraagt Calum. 'Ja doe maar wat,maakt me niet uit wat.' Zegt Luke. 'Doe voor mij maar het zelfde.' Zeg ik. Kalm loop naar de bar en besteld het drinken. Ik loop naar Michael toe. 'hey Mikey.' Zeg Ik. Hij kijkt me wat verlegen aan en zegt zachtjes. 'Hey' ik zucht. Michael je moet weten dat ik niet meer boos op je ben.' Hij kijkt me verbaasd aan. 'Echt niet?' Ik schud mijn hoofd 'echt niet.' Hij kijkt me opgelucht aan en ik geef een knuffel. Dan komt Calum terug met de drankjes. 'Hé Michael kun jij van mijn vriendin afblijven? 'Ik merk aan calum's toon dat hij nog steeds boos op Michael is. Rustig cal het is weer goed, ik heb hem vergeven laten het gewoon vergeten.' Calum kijkt me geïrriteerd aan maar geeft me dan een kus. 'Oke dan.' Ik neem een slokje van mijn cola en zie dan dat Kim boos weg loopt. 'Kim!' Roep ik maar ze loopt door. Ik sta op om achter haar aan te gaan maar zie dat ze in een taxi stapt en weg rijdt. 'Wat is er?' Vraagt Calum die achter me gaat staan. 'Kim... Ze leek heel erg overstuur. Ik denk dat ze ruzie heeft met Ashton.' Zeg ik. 'Ja dat was wel duidelijk, maar vind je het gek ze heeft hem niet verteld dat ze 8 maanden zwanger is.' Zegt Calum. 'Ik heb d'r ook al honderd keer gezegd dat het dom is. Maar je kent Kim. Ze is eigenwijs.' Calum knikt en pakt mijn hand. 'Als jij me dit maar nooit aan doet.' Zegt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Nooit.'
'misschien moeten we ashton even zoeken?' zegt Luke. die er ook bij is komen staan. ik knik en loop naar het kamertje waar we kim en ashton net hadden achtergelaten. ashton zit er nog met zijn handen in zijn haar. ik ga naast hem zitten en leg mijn hand op zijn rug. 'het spijt me ash.' zeg ik. hij kijkt op en ik zie de pijn in zijn ogen. 'waarom heeft ze het niet gezegd?' mompelt hij. ik haal mijn schouders op. 'ik denk dat ze bang was..' zeg ik. 'bang waarvoor? mij?' ik schud mijn hoofd en ga zo zitten dat ik hem aan kan kijken. 'ze was waarschijnlijk bang voor jou reactie.' zeg ik. hij kijkt op. 'het komt doordat ik zei dat ik geen kinderen wou.' zegt hij.
'ga het met haar uitpraten. ' zeg ik.
'nee, ze heeft het acht maanden lang alleen gedaan. dus nu zoekt ze het maar uit ook.' ashton word opeens heel erg boos en ik deins naar achter.
'dude doe rustig het is niet Nikki's schuld.' zegt Calum.
'je hebt gelijk sorry.' zegt ashton. 'geeft niet..'
-
eenmaal terug in het huis is kim en kim dr spullen allebei spoorloos. ik heb het gevoel dat ze bij haar moeder is en ik laat haar maar even. ik bel haar vanavond of morgen wel. we hebben net gegeten en omdat de jongens allemaal best moe zijn van de reis en ook wel van de tour word het een rustig avondje. ik kom net uit de douche en trek vast mijn pyjama aan. dan loop ik naar beneden en ga ik naast Calum op de bank zitten. ze kijken een film die me niet echt interesseert dus pak ik mijn telefoon erbij. ik krijg nog steeds haat maar gelukkig is het een stuk minder. ik denk dat de meeste het geaccepteerd hebben. gelukkig wel.
ik scroll wat door mijn instagram en open dan whatsapp om kim even een berichtje te sturen.
Nikki: Hey, hoe gaat het?
na een tijdje krijg ik een berichtje terug.
kim: gaat wel, ik mis ashton
nikki: praat met hem, kom morgen langs en praat het uit.
kim: ik durf niet, hij was duidelijk..
nikki: wacht dan inderdaad nog een paar daagjes. maar dit moet goed komen.
kim: ja, maar ik ga slapen spreek je morgen wel weer.
ik doe mijn telefoon weg en ga tegen Calum aanliggen. hij slaat zijn arm om me heen en opeens ben ik heel erg blij dat ik kim niet ben. ik bedoel ik vind het zielig voor dr maar het is wel haar eigen schuld. ze heeft ashton niet verteld dat ze zwanger is. dat is eigenlijk gewoon liegen tegen hem en ze weet dat hij daar niet tegen kan. en al helemaal niet over dit onderwerp. ik zal dat nooit doen. ik zou juist Calum erbij willen hebben... maarja wie ben ik.
sorry dat alle hoofdstukken zo kort en slecht zijn. maar ik zit nu gewoon heel erg met de examens.. volgende week nog biologie en dan zijn ze alweer voorbij> wie van jullie hebben ook examens?
vote ? comment? share?
love you loats x
JE LEEST
beside you 2 - 5 Seconds of summer
RandomNikki komt terug uit Australië. Ze is niet echt blij met het feit dat Calum is vreemd gegaan. Wanneer ze thuis komt en ze erachter komt dat Kim dit wist is ze daar niet echt blij mee. Kim is verbaast dat ze terug komt en wil haar geheim delen met Ni...