Hoofdstuk 8 Pov Kim

152 17 3
                                    

We zijn zo´n 4 dagen verder. Michael is al weer thuis en het gaat prima met hem. Hij loopt nog wel een beetje moeilijk, maar hij overleeft het. Nikki daar in tegen gaat het minder goed mee. De artsen zeggen dat er wel wat verandering is, maar daar zie ik niks van. Ze heeft nog steeds slangetjes naar haar lichaam en is nog niet wakker geweest. 

Ik zit een beetje down op men kamer en kijk wat voor me uit. Dan zwaait men kamer deur open en staat Calum aan men bed." Wtf waarom heb je me dat nooit vertelt?" roept hij naar me. Ik kijk hem verbaast aan." Wat?" vraag ik." Dat Nikki een tweeling broer heeft!" Men mond zakt open." Wat? Dat wist ik niet. Hoe kom je daar bij. Je neemt me in de zeik hè?" Hij legt een tijdschrift op men bed en op een bladzijde staan dikgedrukt. Tweelingbroer ongerust over beroemde (ex) vriendin van Calum Hood. 

Ik lees de zin opnieuw en opnieuw. Daarna lees ik de rest. tweelingbroer van onze geliefde Nikki is bezorgt om zijn zus? Er is nog niet ontdekt waar ze kan zijn en is al een tijdje spoorloos. Calum was niet spraakzaam over dit onderwerp. Verdere informatie komt nog. " Waar slaat dit ineens op?" roep ik en smijt het tegen de muur." Daarom vraag ik het aan jou."" Ik heb nog nooit iets gehoord over een fucking tweelingbroer. Als het een gestoorde fan is joh dan... ohw nou dan gebeuren er foute dingen met hem!" roep ik en ga rondlopen in de kamer.

"Gaan jullie mee naar het ziekenhuis. Het is bezoekuur." zegt Ashton die in de deuropening is verschenen." Wow wat is hier gebeurt?" vraagt hij daarna. Ik pak het tijdschrift en duw hem in zen armen." Is dit waar?"" Dat willen wij ook wel weten." zegt Calum."Oké dat zoeken we nog wel uit. Laten we nu maar eerst gaan." zegt hij en pakt men hand. Michael blijft vandaag thuis omdat het hem nog even teveel is.

Mega opgefokt zit ik in de auto. Is dit waar?  Zo ja waarom heeft ze me het dan nooit vertelt? En zo nee wat wil die greap dan van Nikki? 

Als we er zijn lopen we rustig naar haar kamer. Om de beurt gaan we bij haar naar binnen. 

Daarna gaan we even naar beneden om wat te eten. De andere nemen allemaal een broodje met wat te drinken. Ik haal gewoon een ijsje. Die zijn echt super in het ziekenhuis." Echt vreemd dat dit ineens spontaan in de media is." zegt Ashton." Heeft ze jou nooit over hem vertelt?"vraagt Calum." Nee en wie zegt dat hij echt haar tweelingbroer is. Ik moet het allemaal nog zien hoor."" Wat denk jij dan?"" Ja weet ik veel. Misschien gewoon een gestoorde fan of een oude vriend die boos is op haar of zo." Als we het op hebben gaan we nog even langs. 

Maar als we naar binnen willen lopen zien we iemand aan haar bed staan. Het is een jongen. Met zwart haar. En een beetje breed." Wie is dat?" vraagt Ashton." Geen idee."" Misschien is het wel die broer." zegt Calum dan ineens. 

Een schrok gaat door men lichaam en ik storm de kamer binnen. Ik loop naar hem toe en trek aan de schouder. Hij draait zich om en kijkt me aan. Dan glimlach hij." Hoi." zegt hij. Hij heeft een beetje een zware stem." Wie de fack ben jij en wat doe jij hier?" vraag ik en verhef men stem een beetje. Calum is achter me aan gelopen en sluit de deur." Ik ben Sven."" Kan mij het schelen. Wat doe je hier?"  zeg ik nog luider. Calum komt achter me staan en knijpt in men boven arm als teken dat ik moet kalmeren." Oké dit is misschien een beetje raar voor jullie, maar ik ben haar tweelingbroer. Ze is mijn zusje. En ik ben al heel lang naar haar op zoek geweest. En ben echt blij dat ik haar eindelijk terug gevonden heb." zegt hij en kijkt naar Nikki." WTF wat denk jij wel. Ik heb je nog nooit gezien. Blijf uit haar fucking buurt. Zie je niet hoe ze erbij ligt." roep ik." Doe eens rustig."" Gast blijf gewoon bij haar weg. Ze kent je niet." zegt Calum." Dat bepaal ik zelf wel." zegt hij. 

Men bloed kookt. Letterlijk." Nee dat bepaal jij niet. Blijf uit haar buurt." roep ik en duw hem naar achter. Misschien iets te hard. Hij valt en een karretje valt om en de rand schaaft langs zen hand. Er verschijnt bloed. Calum komt naast me staan en kijkt naar Sven die overeind springt en vlak voor me gaat staan." Wat wil je hier nou mee bereiken hé. Teef. Ze is men zus. Dat verzin ik echt niet zomaar." zegt hij en daarna duwt hij mij hard. Ik struikel en ga door men enkel. Ik kan men evenwicht net niet meer bewaren en val om. Ik knal met men buik tegen de hoek van het bed en val met men hoofd op de grond. 

Ik ben even draaierig. Het is wazig voor men ogen. Ik zie een vage schim naar binnen komen en 2 andere schimmen gaan de kamer uit. De 1e schim komt naar me toe en helpt me overeind. Ik voel dat ik wat te drinken krijg en de waas gaat een beetje weg. Ik heb nog een beetje hoofdpijn. Dan voel ik aan men buik. Er zit een kleine snee. Shit! " Ik haal even een dokter." zegt Calum. Ashton tilt me op en loopt achter Calum aan. We komen in een kamertje en Ashton legt me neer." Ga maar." zeg ik." Nee ik blijf bij je." zegt hij." Nee. Ik red me wel. Ga maar naar Nikki en Calum en kijken of die greap weg is." zeg ik en glimlach. Hij knikt. De dokter komt en onderzoekt me. Hij maakt snel een echo. Ik wil niet meekijken. Men 1e echo wil ik zien men Ashton. Nou na nu eigenlijk men 2e echo.

Als we klaar zijn ga ik op de stoel achter het bureau zitten." En?" vraag ik nieuwsgierig." Alles is goed met de baby mevrouw. Maar voorkom nog zo'n klap. U heeft nu geluk gehad dat uw vruchtvlies sterk genoeg is, maar het is wel beschadigt en het duurt even voordat het weer volledig is herstelt." zegt ze. Ik bedank haar en loop terug naar de ander." En?" vraagt Ashton en pakt men handen." Niks aan de hand. Alles oké." zeg ik en geef hem een kus." Waar is die gast?" vraag ik." Weg." zegt Calum. Ik zucht opgelucht.

beside you 2 - 5 Seconds of summerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu