Irene pov
Εκεί που διάβαζα ήσυχα, ήσυχα και ήμουν έτοιμη να κοιμηθώ, το κουδούνι χτυπάει και με ξυπνάει. Αμέσως πήγα να ανοίξω μιας και ήταν η Allison αν και είχε κλειδιά. Έτσι εφόσον άνοιξα εμφανίστηκαν μπροστά μου δύο ωραίοι σχετικά άνδρες με 2 βαλίτσες, αμέσως ρώτησα τι θα θέλανε μιας και δεν τους ήξερα..Irene: Παρακαλώ τι θα θέλατε?
Christian: Τον Elian είμαι ο φίλος του ο Christian και ο Daniel.
Irene: Ναι φυσικά, περάστε παρακαλώ, καθιστε στο σαλόνι.
Daniel: Είναι εδώ ο Elian?
Irene: Ναι πάνω είναι και συνθέτει, καθίστε και εγώ πάω να τον φωνάξω.Irene pov
Πήγα αμέσως πάνω να φωνάξω τον Elian, ενώ ανέβηκα πάνω άκουσα τα πλήκτρα του πιάνου τα οποία πάντα με μαζεύουν από την μελωδία του Elian. Έτσι άνοιξα την πόρτα του υπνοδωμάτιου και τον είδα να παίζει πιάνο. Τον πλησίασα και του είπα ότι οι φίλοι του τον περιμένουν κάτω. Εκείνος αναστέναξε και κατεβήκαμε κάτω.Elian pov
Επιτέλους τελείωσα τα κομμάτια στα στιχακια στο τραγούδι, για το νέο Idol και ξεκίνησα να το παίζω στο πιάνο ώστε να βρω και την κατάλληλη μουσική. Τότε μέσα μπαίνει η Irene για να με ενημερωσει ότι ήρθαν οι φίλοι μου. Έτσι θα κατέβαινα κάτω για να μου εξηγήσουν τι έγινε. Πίστευα ότι η αδερφή μου είχε έρθει από το πανεπιστήμιο, αλλά όταν άνοιξα εκείνη δεν ήταν στο δωμάτιο της και ρώτησα την Irene αν ηταν στην βιβλιοθήκη που αγαπάει, όμως εκείνη μου απάντησε ότι δεν είχε έρθει. Συνήθως, η Allison έρχεται για να διαβάσει, αλλά σήμερα, ίσως είναι με την Eva και τους φίλους της έξω. Κατέβηκα κάτω και είδα τον Christian και τον Daniel να κάθονται στο σαλόνι. Έτσι έμαθα όλα όσα έγιναν και γελαγα με τα χάλια του ηλιθιου καταστροφικου φίλου μας.Christian: Σε ευχαριστώ πολύ, που δέχτηκες να μείνουμε εδώ, θα σου το ξεπληρωσω.
Elian: Δέχτηκα, αλλά δεν μένω μόνος μου.
Daniel: Εεε... Ελπίζω η κοπέλα σου να μην έχει πρόβλημα για λίγες εβδομάδες?
Irene: Εγω δεν μένω εδώ, απλά ερχομαι που και που.
Elian: Ρε ηλιθιοι μένω με την μικρή μου αδερφή.
Daniel: Καλά ηρεμησε, που να ξέρουμε ότι μένεις με την αδερφή σου.
Elian: Δεν σας το είπα στο μπαρ τότε?
Daniel: Όχι, απλά είπες ότι μαλωσες με την αδερφή σου για την κοπέλα σου και μαλωσες και με την κοπέλα σου.
Irene: Ναι μερικές φορές τα κάνει μπάχαλο, αλλά ξέρει να φτιάχνει τα πράγματα με ωραίο και γλυκό τρόπο.
Daniel: Χαχα! Ο άγριος και βαρετός, Elian όλα αυτά?
Elian: Σε εσένα τα δείχνω αυτά και γενικά στους φίλους μου, όχι στο μωρό μου και στην αδερφή μου Daniel.
Daniel: Καλά δεν είπα τίποτα (με κοιτουσε αγριεμένος, ενώ ο Christian δεν μιλούσε καθόλου).Christian pov
Εφόσον περιμέναμε τον Elian να κατέβει κάτω, εγώ και ο Daniel μιλούσαμε στο αν θα δεχτεί η κοπέλα του Elian. Αλλά σκέφτηκα ότι δεν θα είχε και πρόβλημα. Όμως όταν ο Elian κατέβηκε και μας είπε ότι έμενε με την αδερφή του, προσπαθούσα να μην τραβήξω τα μαλλιά μου. Αμέσως κατάλαβα ότι θα φέρει αντίρρηση στο να μείνουμε εμείς εδώ και πρέπει να ψάξουμε ξανά για κάπου να μείνουμε με τον Daniel. Αυτός και η καταστροφή που προκάλεσε μας έφερε εδώ. Να δούμε τι θα κάνουμε με τα χάλια του.Allison pov
Ήμουν στο αγαπημένο μου μέρος στο πάρκο και έγραφα, τότε ένα μικρό παιδί έριξε πάνω στα πόδια μου την μπάλα που κρατούσε ενώ έκανε βόλτα με τους γονείς του και μου ζήτησε συγνώμη και έφυγε. Αμέσως παρατήρησα ότι ήταν σούρουπο. Έτσι μάζεψα τα πράγματα μου για να γυρίσω πίσω και να ακούσω τον εξαψαλμο του αδερφού μου. Ενώ προχωρουσα στο πάρκο δύο νεαρά παιδιά στην ηλικία των 13- 14 είχαν κοντά τους μια κούτα με 2 γατάκια, και ένα καφέ σοκολατι κουνελάκι με ωραία ροζ αυτάκια, μια υπέροχη γλυκιά μυτούλα και μια φουντωτη μικρή αξιαγάπητη ουρίτσα. Έτσι το έπιασα στα χέρια μου μιας και ήταν για Υιοθεσία και ξεκίνησα για το σπίτι. Μόλις έφτασα στην πόρτα και πήγα να βάλω τα κλειδιά στην κλειδαριά το κινητό μου χτύπησε με το χαρακτηριστικό ήχο του μηνύματος. Έτσι με το ένα χέρι που είχα τα κλειδιά στο χέρι έβγαλα το κινητό και με το άλλο κρατουσα το Βaby μου. Έτσι το έβγαλα το μικρό κουνελάκι και με όλα αυτά και τα γεμάτα χέρια χτύπησα το κουδούνι ενώ απαντούσα στην Eva να έρθει να μείνει όσο θέλει στο σπίτι. Έτσι ενώ η πόρτα ανοιξε σήκωσα το κεφάλι και έπαθα το πιο μεγάλο σοκ της ζωής μου.Allison: Συγνωμη, λάθος σπίτι (γύρισα να φύγω, όμως εκεινος ο μισητός καθηγητής μου που ήθελα να του ορμιξω και να τον σπάσω στο ξύλο, άνοιξε το στόμα και είπε αυτό που ποτέ δεν ήθελα να ακουσω).
Christian: Όχι δεν κάνεις λάθος αυτό είναι το σπίτι σου. ( Τότε γύρισε και με κοίταξε με το πιο άγριο βλέμμα της που είχα δει από εκείνη. Μου θύμισε τον Elian μια μέρα που προσπαθουσαμε να ξεφύγουμε από τον πρώην μιας γκομενας του, και μας έδιωξε με μόνο μία ματιά για να γλιτώσουμε εμείς και αυτός να μείνει πίσω. Ευτυχώς καλέσαμε την αστυνομία και ήρθε πριν γίνει το κακο).
Allison: Και εσύ γιατι βρίσκεσαι ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΊΠΑΜΕ?
Christian: Δεν είπαμε! Αχα!
Allison: (Τα πήρα τόσο που τολμούσε να κάνει και χιούμορακι και τον εσπρωξα μπαίνοντας μέσα φωνάζοντας το όνομα του αδερφού μου). ELIAN? ELIAN?
Elian: Γιατί φωνάζεις?
Allison: Για να τους διώξεις έξω!
Elian: Γιατί τι έγινε? (Τότε ήρθε και ο Daniel από την κουζίνα).
Daniel: Ωωω.. Γειά σου συμμαθήτρια! Εδώ μένεις?
Elian: Ααα γνωρίζεστε? Πολύ ωραία δεν θα έχεις πρόβλημα να μείνουν μαζί μας για 1 μήνα!
Allison: ΤΙ? ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΝΕΙΡΕΎΟΜΑΙ? ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΩΡΑ.Allison pov
Aμεσως έτρεξα στο δωμάτιο μου στον πάνω όροφο κλείνοντας και την πόρτα μαζί με το Baby μου χωρίς να πω τίποτα παραπάνω.
KAMU SEDANG MEMBACA
ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ
FantasiΑυτή η ιστορία που θα γράψω μιλάει για το κομμάτι του απροσμενου στην ζωη του ανθρώπου, αλλά στην περίπτωση μας θα έρθουν τα πάνω κάτω στην ζωή δύο κοριτσιών δύο καλών φίλων που είχαν αγγίξει την τελειότητα στην ζωη τους. όμως θα χρειαστεί να παλέψο...