Κεφάλαιο 52

111 4 24
                                    

Allison pov
Έτσι καθώς έκανα μπάνιο πηγα στο δωμάτιο του αδερφού μου και άρχισα να καθαρίζω καθώς δεν βρισκόταν στο δωμάτιο του. Έτσι όταν μπήκε ξαφνικά. Αμέσως εκείνος κατάλαβε ότι είχα κάτι και χωρίς δεύτερη σκέψη αρνήθηκε καθώς ακουσε το πρόβλημα μου με την 4μερη και την παρουσία του στο πανεπιστήμιο. Τον είδα ότι ήταν προβληματισμενος και προσπάθησα να τον ρωτήσω τι είχε συμβεί, όμως με έδιωξε καθώς ήταν αρκετά άσχημα. Αμέσως έφυγα θυμωμένη, και κατέβηκα κάτω στην κουζίνα για να φάω όπου εκεί είδα την Eva, τον Christian και τον Daniel να τρώνε πρωινο και έτοιμη για το πανεπιστήμιο. Ήμουν η μόνη που δεν θα πήγαινα εξαιτιας του καθηγητή μου. Από τότε που τον γνώρισα τίποτα δεν έχει πάει καλά. Έτσι πήγα και έκατσα στο τραπέζι χωρίς να πω τίποτα, έπιασα την κούπα με το γάλα και αρχιζα να πίνω, όμως η Eva κατάλαβε αμέσως ότι δεν ήμουν σε καλή διάθεση για ακόμα μια φορά.

Eva pov
Εφόσον το ξυπνητήρι χτύπησε για να μου υπενθυμίσει ότι ήταν πρωί και για ακόμα μια φορά σηκωθωκα κακοκεφι καθώς σκεφτόμουν ότι ο αδερφός μου με είχε ξεχάσει για τα καλά. Πήγα στο μπάνιο και έκανα τα βασικά φορώντας ένα μαύρο τζιν παντελόνι και μια άσπρη φαρδιά κοντή μπλούζα. Ύστερα έκανα τα μαλλιά μου μια ψηλή κοτσίδα και εφόσον βαφτηκα ελαφριά κατέβηκα κάτω όπου εκεί είδα τον Daniel και τον καθηγητή μας να τρώνε πρωινο. Αμέσως τους καλημερισα με ένα πλατυ χαμόγελο, ώστε να μην τραβήξω τα βλεμματα πάνω μου με την απαισια διάθεση μου μιας που δεν θέλω να αρχίσει ο Daniel τις αδιάκριτες ερωτήσεις του.

Eva: Καλημέρα!!
Christian +Daniel: Καλημέρα! (Καθώς κάθισα στο τραπέζι περνώντας την κούπα με τον καφέ στο χέρι).
Eva: Η Allison πως είναι? (Ρώτησα τον καθηγητή μας και καθώς εκείνος είχε μείνει μαζί της το βράδυ).
Christian: Μην ανησυχείς είναι καλά!!
Eva: Τέλεια! Χαίρομαι καθώς έχει τραβήξει πολλά αυτές τις 3 ημέρες!!
Daniel: Απλά το έπαθε απο την πολύ εξάντληση! (Είπε καθώς η Allison έκανε την εμφάνιση της με τα μούτρα ως το πάτωμα πιάνοντας την κούπα με το γάλα).
Eva: Allison ολα καλά? (Την ρώτησα καθώς ανησυχούσα).
Allison: Φυσικά και όχι!
Daniel: Αν ζαλίζεσαι καλό είναι να πιεις πορτοκαλάδα και να φας φάει με βιταμίνες!
Allison: Ευχαριστώ Daniel, αλλά είμαι καλά!
Eva: Τότε τι έχεις?
Christian: Προφανώς ο Elian δεν θα έρθει ως κηδεμονας σου στο πανεπιστήμιο?
Allison: Προφανώς! (Του είπε καθώς τον κοιτουσε με εξοργισμένο υφος).
Christian: Απλά συγνώμη!
Allison: Πως? Με δουλεύεις έτσι?
Christian: Όχι το εννοώ!
Allison: Εξαιτιας σου εγώ θα πρέπει να φέρω έναν από τους γονείς μου στο πανεπιστήμιο!
Daniel: Ίσως ο Elian το ξανά σκεφτεί!
Allison: Προφανώς όχι! Επισης δεν θα τον πιέσω για να του γίνω βάρος σε μια τόσο σοβαρή ψυχολογική κατάσταση όπου βρίσκεται εξαιτιας του καθηγητή μου!
Christian: Απλά έκανα την δουλειά μου!
Eva: Allison ηρεμησε! Allison: Ναι σωστά δεν χρειάζεται να ασχολούμαι!
Christian: Τι στα κομμάτια σε πιάνει μαζί μου? Πάντα βρίσκεσαι εκτός ορίων μαζί μου. Απλά είμαι ο καθηγητής σου και εκείνη την ώρα έκανα την δουλειά μου.
Allison: Αυτό είναι το θέμα! Είσαι ο καθηγητής μου και προφανώς τίποτα περισσότερο. Οπότε....
Christian: Σου ζήτησα συγνώμη καθώς έκρινα λάθος την κατάσταση! Τι άλλο θέλεις?
Eva: ΑΡΚΕΤΑ!!!
Allison: Όχι!
Eva: Ωραία τότε εγώ φεύγω, θα πάω σπίτι μου και θα περιμένω τον αδερφό μου. Καθώς δεν αντέχω άλλο εδώ. (Αρχιζα να μαζεύω τα πράγματα μου για το πανεπιστήμιο).
Allison: Γιατί εγώ αντέχω?
Daniel: Ρε κορίτσια ηρεμήστε!
Eva: Όχι! Για πες μου Allison... όχι πες μου σε ρωτάω με έχεις ρωτήσει πως είμαι εγώ όλες αυτές τις ημέρες που ο αδερφός μου λείπει? Ο πρώην μου με παρενοχλεί και εσείς εδώ δεν έχετε σταματήσει να καυγαδιζεται για ασήμαντα πράγματα!
Allison: Ασήμαντα πράγματα ο αδερφός μου? Ασήμαντα πράγματα ότι τράβηξα αυτές τις ημέρες καθώς ήσουν μπροστά?
Eva: Τουλάχιστον εγώ σε υποστηρίζω και σε ρωτάω στο τι έχεις, αλλά εσύ ενδιαφέρεσαι μόνο για τον εαυτό σου!
Daniel: Ηρεμηστε!!
Allison: Εσύ σκάσε! (Καθώς του φώναξε)
Eva:  Δεν αντέχω φεύγω!
Allison: Ωραία φύγε! Δεν θα σου αλλάξω γνώμη!

Eva pov
Αμέσως χωρίς δεύτερη σκέψη έφυγα από το σπίτι, καθώς δεν άντεχα άλλο την κατάσταση. Δεν έχει μόνο εκείνη προβλήματα, αλλά όλοι. Προφανώς μόνο ο εαυτός της την νοιάζει και όχι εγώ! Πότε δεν με ρώτησε αν εγώ είμαι καλά. Τότε μπροστά μου βρέθηκε ο Daniel που μου έκοψε την φορα από το να πέσει πάνω μου ένας με ποδήλατο, τραβώντας με πάνω του.

Daniel: Δεν βλέπεις που πας από την σύγχυση σου?
Eva: Ναι! (Είπα ξερα).
Daniel: Θέλεις να μιλήσουμε?
Eva: Όχι Daniel! Καλύτερα να πας στο πανεπιστήμιο. Θέλω να ηρεμήσω και να μείνω μόνη μου!
Daniel: Σωστά! Εγω δεν είμαι τίποτα για σένα εκτός από ένας συμμαθητής! Καλώς! (Είπε και έφυγε).

Eva pov
Προσπάθησα να του μιλήσω, όμως το κινητό μου χτύπησε και αμεσως το σήκωσα καθώς ήταν ο ανεπροκοπος αδερφός μου!

ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin