Eva pov
Ο ήλιος ανέτειλε και οι υπέροχες ακτίνες του χτύπησαν στο πρόσωπο μου,προσπάθησα να κουκουλωθω ως πάνω με την κουβέρτα,αλλά ο αδερφός μου μπήκε μέσα και αμέσως μου τράβηξε την κουβέρτα από πάνω μου ενώ άνοιξε την μεγάλη μπαλκονόπορτα του δωματίου μου ώρες,ώρες κάνει σαν την μαμά μου.Ethan: Eva σήκω δεν θα σε περιμένω πάλι για το πανεπιστήμιο.
Εva: Αφού ξέρεις ότι χουζουρεύω.
Ethan: Ναι! (και αναστεναξα) απλά σήκω και άστα αυτάEva pov
Τότε ενώ εκείνος αναστέναξε έκλεισε και την πόρτα του δωματίου μου. Μα τι να κάνω? Μου αρέσει να χουζουρεύω όταν ξυπνάω. Να μου πείτε και ποιος δεν το κάνει αυτό. Λοιπόν όσο εγώ σηκώνομαι για να πάω στο μπάνιο και να κάνω μπάνιο και τα απαραίτητα θα σας πω ποια είμαι και τα σχετικά. Λοιπόν εγώ είμαι η Eva Lans είμαι 24 χρονών και σπουδάζω λογοθεραπεια. Οι γονείς μου μένουν στο πατρικό τους ενώ εγώ μετακόμισα με τον αδερφό μου εφόσον τελείωσα το λυκειο και ήθελα να σπουδάσω στο πανεπιστήμιο. Ο αδερφός μου που τον γνωρίσατε πριν λίγο δεν είχε θέμα να μείνω μαζί του αλλά εγώ ήθελα να βρω δικό μου σπίτι. Όμως ο αδερφός μου ποτέ δεν με άφησε λογο του πρώην αγοριού μου. Μου έχει αναφέρει ότι δεν του αρέσει ο χαρακτήρας του και έπρεπε να τον είχα ακούσει όμως έτσι έμαθα να είμαι πιο δυνατή,γιατί έμαθα να τον αντιμετωπίζω πρόσωπο με πρόσωπο και να τον αποθω μακριά μου έτσι δεν μου ήταν δύσκολο να ξενερώσω και στο τέλος να τον ξεχάσω. Εφόσον έκανα τα απαραίτητα πήγα στο δωμάτιο μου να ντυθώ. Φόρεσα μια αέρινη φούστα σε μαύρο χρώμα, τις κάλτσες μου ως πάνω,ένα άσπρο πουκάμισο και τα μαλλιά μου τα έκανα μπούκλες,ενώ βάφτηκα ελαφρά για να μην βγω σαν το σκιάχτρο έξω, πήρα την τσάντα μου και κατέβηκα κάτω, τότε είδα τον αδερφό μου να μαζεύει ένα σπασμένο ποτήρι που έσπασε εκείνος ενώ μιλούσε με τον Elian τον φίλο του και και τον αδερφό της Allison. Άρχισα να γελάω και τότε εκείνος τρόμαξε και γύρισε να με κοιτάξει.Ethan: μπορείς να μην γελάς?
Eva: και τι θέλεις να κάνω που κάθε εβδομάδα πάμε για ψώνια για πιάτα και ποτήρια.
Ethan:πολύ αστείο πρωι,πρωί ευτυχώς που κατέβηκες γιατί θα έφευγα μόνος μου.
Eva: έλα μην γίνεσαι κακός πρωί,πρωί.
Ethan: ποτέ δεν είμαι και το ξέρεις.
Eva: πάμε γιατί θα αργήσουμε.
Ethan: δεν θα φας?
Eva: γιατί μαγείρεψες? Θελεις να με στείλεις?
Ethan: γιατί τι εννοείς?
Elian: (ενώ είχε ανοιχτή ακρόαση την συνομιλια) χαχα θέλεις και τα ρωτάς αυτά?
Eva: πέστα Elian! Χαχαχαχ!.
Ethan: κλείνω.
Elian: να πιεις ξύδι, κλείνω εγώ.
Allison: πάλι μαλωσατ....
Τέλος κλήσης
Eva: τι έχεις και θυμώνεις τώρα τελευταία συνεχεια?
Ethan: απλά πάμε!
KAMU SEDANG MEMBACA
ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ
FantasiΑυτή η ιστορία που θα γράψω μιλάει για το κομμάτι του απροσμενου στην ζωη του ανθρώπου, αλλά στην περίπτωση μας θα έρθουν τα πάνω κάτω στην ζωή δύο κοριτσιών δύο καλών φίλων που είχαν αγγίξει την τελειότητα στην ζωη τους. όμως θα χρειαστεί να παλέψο...