Κεφάλαιο 63

107 4 24
                                    

Allison pov
Πραγματικά ανησύχησα τόσο που την άκουσα να κλαίει έτσι με αναφιλιτα! Προσπαθούσα να την κάνω να ηρεμησει όμως εκείνη δεν μπορουσε. Έτσι την ρώτησα στο που βρίσκεται και αμέσως έκλεισα το τηλέφωνο τρέχοντας προς το μπροστινό κήπο του πανεπιστημίου για να πάρω το αυτοκίνητο μου! Φυσικά ο Casper αμέσως έτρεξε από πίσω μου ενώ με σταμάτησε μπροστά στο πάρκινγκ πριν μπω στο αυτοκίνητο!

Casper: Στάσου! Τι έγινε?
Allison: Η Mia η φίλη μου.... Αχ δεν ξέρω καθώς εκλαιγε! Τι να σου λέω πρέπει να φύγω! Θα τα πούμε το απόγευμα! (Του είπα καθώς του έδωσα βιαστικά ένα φιλί στο μάγουλο και μπήκα στο αυτοκίνητο).

Casper pov
Έτρεξε σαν σιφουνας χωρίς καν να πάρει την τσάντα της μιας και χάρης του τηλεφωνηματος ξαφνιαστηκε τόσο. Την ακολούθησα τρέχοντας για να της δώσω την τσάντα της, όμως εκείνη έφυγε βιαστικά δίνοντας μου ένα φιλί στο μάγουλο! Πραγματικά έκανα λάθος που πίστευα ότι είναι ίδια με τον αδερφό της τον Elian καθώς εκείνος δεν θα νοιαζοταν για κανέναν εκτός από εκείνη και την κοπέλα του. Έτσι καθώς προχώρησα στο πάρκινγκ προς το μέρος της μηχανής μου στην οποία περίμενε ένας από τους μαλακες φίλους του Elian! Με κοιτουσε με άγριο βλέμμα και είχε το ένα χέρι του στην τσέπη του παντελονιού του και το άλλο το τσιγάρο!

Daniel: Ωραίο γουστο!
Casper: Πάντα έχω σε αντίθεση με εσένα! Σε τι οφείλω αυτήν την τιμή?
Daniel: Καλά ο καθένας όπως το βλέπει. Αν σου αρέσει να κυκλοφορείς με μια γυναικεία τσάντα, εγώ κανένα πρόβλημα.
Casper: Μμμ.. Αντε καλε! (Του είπα ενω σοκαρίστηκε) Φυσικά το γούστο σου είναι υπέροχο! Τι έγινε μου την πέφτεις?
Daniel: Απλά θα σου πω ένα πράγμα και να το έχεις καλά στο μυαλό σου. Μακριά από τα κορίτσια! (Μου είπε καθώς με κοίταξε με άγριο βλέμμα).
Casper: (Αμέσως τον έπιασα από την μπλούζα του γιατί με έχουν εκνευρίσει τα παιχνιδάκια τους). Άκου να σου πω γιε της πουτανας σε εμένα δεν περνάνε αυτά! Εμένα κανένας δεν με απειλή!
(Και τότε πριν πάω να του δώσω γροθιά όπως θα έκανε και εκεινος η Rene με τον Aaron εμφανίστηκαν για να μας σταματήσουν).
Aaron: Ρε μαλακες τι στα κομμάτια εχετε πάθει?
Casper: Κοιτα την δουλειά σου μπασταρδε! Σας είπα να μείνετε μακριά μου!!

Casper pov
Αμέσως έβαλα μπρος και έφυγα με προορισμό το σπίτι μου. Όταν έφτασα χυθηκα στον καναπέ καθώς για ακόμα μια φορά ο Aaron ήταν μαζί με την Rene! Πραγματικά αυτό το πρόβλημα δεν ξέρω κατά πόσο θα το λύσω καθώς έχει περιπλεχτει αρκετά. Πως θα μπορέσω να διαλέξω την φιλία από την αγάπη? Έτσι με όλα αυτά στο μυαλό μου με πήρε ο ύπνος!

ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin