Eva pov
Μόλις πήγαμε να ετοιμαστούμε ο Daniel χτύπησε την πόρτα στο δωμάτιο της Allison και έτσι άνετος μπήκε μέσα. Όταν έφυγε για να του πει που θα κοιμηθεί το όρθιο πτωμα, εμείς κατεβήκαμε κάτω αφού ήμασταν έτοιμες να φύγουμε όπου βλέπουμε τον Casper και τον Angel να τον κοιτάει ο Daniel τον Casper με μισό μάτι έτοιμος να του ορμηξει και να γίνει της πόπης. Ενώ ο Christian καθόταν στο δοκάρι της πόρτας του δωματίου της κουζίνας, και κοιτουσε με ένα ειρωνικό, νευρικό βλέμμα. Έτσι, πήραμε τα παιδιά και φύγαμε για το μπαρ αφού πρώτα περάσαμε να πάρουμε την κοπέλα του Casper Rene και την Mia την κοπέλα του Angel και φίλη μας, ενώ το ηλιθιο ο Aaron ήταν ήδη στο μπαρ φλερταροντας με γυναίκες, ενώ παραγγειλαμε και πίναμε το δεύτερο ποτό μας, μέσα στο μπαρ μπαίνει ο David με την νέα του κοπελα που ο Θεός να την κάνει κοπέλα με τόσο μεικαπ και τα πλαστικά στήθη και ήρθε να μιλήσει στην Allison. Εκείνη απλά δεν έδωσε σημασία και ενώ ο Casper του είπε ευγενικά να φύγει και εκεινος της είπε ότι θα έρθει σπίτι. Εκείνη άφησε το ποτήρι με δύναμη κάτω, πάλι καλά που δεν το έσπασε να έχουμε άλλα.Aaron: Πόσο ξενέρωσα.
Allison: Ναι δίκιο έχεις! Πάω στο μπάνιο.Όταν έφυγε η Allison
Angel: Μπορείς να κλείσεις το στόμα σου όταν σκέφτεσαι?
Aaron: Δεν σκεφτόμουν!
Eva: Αυτό είναι το κακό ότι δεν σκέφτεσαι.
Rene: Απλά δεν είπε τίποτα, ας διασκεδάσουμε.
Mia: Όχι χρυσή μου δεν είπε αυτό λέμε. (Της είπα με ειρωνεία στην ξινισμένη μούρη μου για τον ηλιθιο που το έχει κάψει).
Casper: Πάω να δω τι έχει, γιατι κανείς δεν πάει.
Rene: Μωρό μου, μην αργήσεις θέλω να χορέψω.
Casper: Φυσικά, θα πάω να δω αν είναι καλά και θα έρθω.Casper pov
Όταν πήγα στο σπίτι της Allison ο Elian δεν ήταν εκεί, αλλά ήταν δύο ρεμάλια που μου έσπαγαν τα νεύρα με το καρφωτικο τους βλέμμα, κοιτούσαν εμένα και τον Angel με ειρωνεία και νευρικότητα. Όμως δεν ήθελα να χαλάσω την διάθεση μου, μιας και σήμερα η Allison χρειάζεται να περάσει καλα. Όμως στο μπαρ για ακόμα μια φορά ήρθε ο πρώην από ότι κατάλαβα της Allison που της χάλασε την διάθεση και ο Aaron για ακόμα μια φορά είπε τον κακόβουλο λόγο του. Έτσι σηκώθηκα να δω τι στα κομμάτια κάνει η Allison στο μπάνιο που ήταν εκεί για 15 λεπτά όσο εμείς συζητούσαμε. Μόλις έφτασα την είδα στο πάτωμα του μπάνιου στην γωνία να είναι μαζεμένη με τα γόνατα της αγκαλιά και να κλαίει. Την πλησίασα και εσκυψα να της μιλήσω.
YOU ARE READING
ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ
FantasyΑυτή η ιστορία που θα γράψω μιλάει για το κομμάτι του απροσμενου στην ζωη του ανθρώπου, αλλά στην περίπτωση μας θα έρθουν τα πάνω κάτω στην ζωή δύο κοριτσιών δύο καλών φίλων που είχαν αγγίξει την τελειότητα στην ζωη τους. όμως θα χρειαστεί να παλέψο...