-Baj van Lun?-rezzent össze, mikor bementem. Hirtelen minden átfutott a fejemben.... Ha ezt most megteszem lehet soha többé nem kapom vissza Őt... De lehet meg kell tennem...
-Luna?-kérdezte ujra.-Minden rendben?
-Ja ühüm! Vagyis nem, nincs minden rendben...-ráztam a fejemet.-Mase, tudod, hogy téged szeretlek a világon a legjobban...-fogtam meg a kezét.-De, ez nekem egyszerre nagyon-nagyon sok volt... Most tarthatsz hálátlannak, amiatt, hogy elhoztál ide és én elrontom, de tudod én vagyok a leghálásabb ember a Földön, amiért nekem ilyen legjobb barátom van!
-Luna mire akarsz kilyukadni?-kérdezte szomorúan.-Szakítani akarsz ugye?-suttogta elcsukló hanggal,mire bólintottam.
-Szeretlek Mason mindennél jobban, de nem tudom én ezt csinálni... Sophiával is együt vagy meg velem is, de ez igy nem megy nekem! Sajnálom!-zokogtam.
-De Luna! Szeretlek! És Sophiaval csak a te érdekedben vagyok együtt, mert nem akarom, hogy bántson téged!-sirdogált Mason is.
-Tudom édesem, de mindkettőnkre ráférne a szünet... Értékelem, hogy ennyire vigyázol rám, de Sophia nem árthat nekem... -simogattam meg az arcát.
-Ne hagyj el kérlek...-suttogta keservesen,mire azt éreztem, hogy a szívem össze facsarodott.-Szeretlek, és nem akarom, hogy vége legyen...
-Csak pár napig Mase oké? Csak addig amíg Sophiaval is beszélek, meg te is elintézed vele a dolgaid! Oké?-öleltem magamhoz. Nem mondott semmit csak a lehető legszorosabban magához ölelt.-Jaj te kis bolond...-pusziltam meg a fejét.
-Ígérd meg, hogy nem húzzuk 1 hétnél tovább...-suttogta.
-Ígérem!-msolyogtam rá.Január 10.
Ma van Mason 22dik születésnapja és még azóta sem jöttem vele újra össze... Ő elméletileg úgy tudja, hogy nem tudom majd vele tölteni a napot a tanulás miatt. De persze ez nem igaz, vagyis részben igen de egy vacsival terveztem őt meglepni. Reggel bementem az egyetem igazgatójához, hogy elintézhessek pár papírt. Reggel 7től délután 2ig voltam ott ami azért elég fárasztó volt. Otthon senki nem volt, ugyanis anyuék üzleti úton vannak. Igen időközben haza költöztem egy darabig Masontól amig nem beszéljük meg a dolgokat. Gyors neki álltam a kajának. Pepperónis pizzát csinálok rengeteg sajttal, mert Mason úgy szereti. Sophiával azóta még nem beszéltem, mert elvileg náthás és nem jön be az órákra. Azt, hogy mi van közte és a legjobb haverom közt nem tudom... Amikor a családjaink meghallották, hogy szakítottunk, a nővérem megutálta Masont. Jaz, Lewi, Tony és Debbie is mérhetetlenűl haragszik rá amiért ezt tette velem. Anyu ugyan úgy a fiának nézi őt apu... Hát neki nincs róla véleménye.
Este 7:00
Autóba ültem és elindultam Masonhoz. Igaz pár házzal arrébb lakik, de semmi kedvem nem volt gyalogolni. Leparkoltam a háza előtt és benyitottam az ajtón. A tv bekapcsolva de Mason sehol... Gondoltam felmegyek a szobájába, hátha ott lesz... A folyosó végéről eléggé furcsa női hangokat hallottam. Reménykedtem, hogy csak hangos pornó... Hát nem az volt. Ahogy benyitottam Sophia meztelen teste fogadott alatta Masonnel... Mérhetetlenűl csalódott lettem.
-Áhh ez a rifke!-sipítozta Sophia.
-Jesszus Luna!-lökte le magáról a lányt a legjobb barátom. Az arcomat eláztatták a könnyek, és most arra vágytam, hogy eltűnjek innen minél gyorsabban.
-Luna állj meg!-kiáltott utánam Mason.
-Hagyjál Mason! Elegem van belőled!-kiáltottam. Beindítottam az autót és haza indultam.El sem hiszem, hogy hazudott nekem...
Szia mindenki is!❤️ Vissza tértem de csak egy kis rövid résszel, mivel csak ennyire volt erőm és időm is, és nem akartalak titeket rész nélkül hagyni! Igyekszem az új részt hétvégén hozni! Addig is vigyázzatok magatokra! ❤️❤️
BINABASA MO ANG
I'll love you always and forever... (Mason Mount ff)
RomanceLuna Baker egy egyetemista lány, aki 1 évig magántanuló volt,de most igazából megtudja, hogy milyen is az igazi egyetemi élet. Amig Luna egyetemen van Mason, a legjobb barátja teljesen össze omlik a lány hiánya miatt. Később Luna rájön, hogy ő sem b...