Január 3.
Egész éjjel nem aludtam annyira izgatott voltam. Mason mellettem békésen aludt, de nem értem, hogy hogyan tud egy utazás előtt ilyen mélyen aludni. Kikeltem az ágyból és a bőröndjeinkhez léptem. Kinyitottam az enyémet és kirámoltam belőle mindent, majd vissza pakoltam. Csak, hogy megbizonyosodjak róla, hogy mindenem megvan. Mase bőröndjét is kirámoltam, de neki viszont nem volt meg mindene. De felelőtlen! Bepakoltam neki még amit kellett aztán vissza ültem az ágyra és idegesen rágtam a bőrt az ujjamon.
-Luna...-suttogta Mason.-Luna...-szólított meg mégegyszer.
-Hm?-kaptam oda a fejem aggódva.
-Gyere ide... Ne üldögélj...-tárta ki a karjait. Szorosan hozzá bujtam majd a nyakhajlatába furtam a fejem.
-Miért nem alszol?-puszilta meg a fejem.
-Ideges vagyok...-válaszoltam.
-De miért?
-Nem tudom! Csak úgy...Öt ora fele elkészültünk, majd elindultunk a reptérre. A repülő út borzalmasan hosszú volt, elültem a fenekem, fájt a hátam és álmos voltam. Mason majdnem egész úton a telefonját bújta és mikor oda mentem meg kikapcsolta.
-Fura vagy Mason...-ráncoltam a szemöldököm.
-Én? Miért lennék fura?-értetlenkedett.
-Miért telefonozol mindig?-ültem le mellé.-Te Sophiaval csalsz meg?-csuklott el a hangom.
-Édesem engedd, hogy megmagyarázzam!-fogta meg a kezem, de elkaptam.
-Ezen nincs mit magyarázni Mason...-folyt le egy könnycsepp az arcomon.
-De van és oka van, hogy ezt csinálom!-nézett mélyen a szemembe.-Kérlek had magyarázzam meg!-kérlelt, majd bólintottam.-Sophia 2 hónapja megfenyegetett azzal, hogy ha nem jövök össze vele, akkor tönkre fogja tenni az életed. Azt konkrétan nem mondta, hogy mit fog csinálni, csak annyit mondott, hogy nagyon megfogod szívni, és csak miattad csinálom ezt, mert szeretlek és nem tudnám elviselni azt, hogy bántanak téged!-nézett sajnálkozóan. Teljes mértékben megbízok Masonbe és tudom, hogy mikor hazudik és mikor mond igazat... Most is az igazat mondta....
-Mindig és örökre szeretni foglak Luna...-vont magához, majd egy szenvedélyes csókot lehelt az ajkaimra.
-Én is szeretlek...-suttogtam.Délután 4kor megérkeztünk a Fülöp-szigetekre. Egy kis bungalóban foglaltuk el a szállásunkat. Volt egy hatalmas francia ágy és egy kis kanapé, meg egy dohányzó asztalka, szekrény és Tv is volt. Az erkély a tengerparta nyílott, tökéletes panorámát biztosítva a naplementére. Volt egy kinti zuhanyzó, ami mellett meg egy kisebb medence helyezkedett el. Kipakoltuk a cuccainkat, majd magamra kaptam a bikinim és a partra indultam. Egyszer sem szoltam Masonhoz, néha válaszolgattam a "Jól vagy Cica?" kérdéseire, de azon kívül szomoru arcot vágtam. Leültem a puha fehér homokba, felhúztam a térdeim és néztem a távolba és azon gondolkodtam, hogy mit ártottam Masonnek, hogy Sophiaval is együtt legyen. Sosem értettem, hogy a nővéremnek meg a bátyámnak, hogy van ennyire szoros kapcsolatuk a partnerükkel. Én soha egyikkel sem tudtam jól kijönni. Vagy túl érzelmes vagyok vagy pedig túl komolytalan és ironikusan sértegetek mindenkit, aztán meg sírok ha elhagynak. Nagyon irigy vagyok a tesóimra... Amig ezen agyaltam a könnyeim eláztatták az arcomat. Lehet Mason nem is szeret igazán... Vagy lehet ha szünetelnünk kéne...
-Mase! Beszélnünk kell!-rohantam be a bungalóba.
Nem akarom. De muszáj lesz...
Sziasztok! Sajnálom, hogy ez most ilyen rövidke rész lett, de úgy érzem, hogy össze vissza írok és nem függenek össze a részek. Viszont igyekszem jól megirni a storyt, de most egy kis szünetet tartok.❤️ Nagyon örülnék, ha vissza jeleznétek komiba, hogy hogy tetszik nektek a storym!❤️Mégegyszer elnézést, ha nem lesznek részek, igyekszem pótolni!❤️Blessed be✨❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
I'll love you always and forever... (Mason Mount ff)
RomansaLuna Baker egy egyetemista lány, aki 1 évig magántanuló volt,de most igazából megtudja, hogy milyen is az igazi egyetemi élet. Amig Luna egyetemen van Mason, a legjobb barátja teljesen össze omlik a lány hiánya miatt. Később Luna rájön, hogy ő sem b...