-Sziasztoook!-ugrottam apu nyakába.
-Szia Kincsem, jaj szállj le, már nem bírlak el!-ütögette meg a hátamat apa.
-Szia Anyu, Georgia és Mark már rég láttalak titeket! Úr isten alig várom már, hogy megérkezzünk, jézusom miért beszélek ennyit!-fújtam ki a levegőt.
-Neked is szia Hugi!-köszöntek egyszerre a tesóim.
-Szia Lunci!-puszilt meg anya.
-Csoki!-mosolyogtam rá.
-Mehetünk?-kérdezte apa.
-Igen! Induljunk mááár!-mondtam teljesen izgatottan.
-Hugi, nem tudom, hogy Mason hiánya okozza ezt a viselkedést vagy csak szimplán nagyon várod az Olaszországi kirándulásunkat!-karolta át a vállamat Mark.
-Naaagyon várom már, hogy oda érjüünkkk!-visítottam.
-Lunci nem szeretném elrontani a kedved, dee úgy látom, hogy kaptál ajándékot a mikulástól...-nyújtotta a pulcsiát a nővérem.
-A francba...-dühöngtem.Nos hát a menstruáció nem egy kellemes dolog, főleg ha utazás előtt érkezik meg... Na mindegy. Egész úton filmeztem vagy Masonnel irkáltam. Szegénynek ma edzésen kiment a bokája és hiányolja a kényeztetésemet. Küldtem neki soksok virtuális ölelést és puszit, de nem segített neki és ez elszomorító! Remélem, hogy ez nem a sírós mensim, mert ha az én kikészülök. Éppen a Bridgerton család 5ik részét kezdtem el amikor szóltak, hogy 10 perc és landol a gép. Összeszedtük a cuccainkat, majd szépen megvártuk amig leszállt a gép és beültünk a bérelt autónkba ami elvitt minket a szállásra. A nővéremmel és a bátyjámmal közös szobánk lett és egyértelműen, hogy én alszom Mark-kal és nem Georgia. Kipakoltunk aztán mindenki sorra letusolt, majd elmentünk vacsorázni. Vacsi után beszéltem Masonnel, elmondtam neki, hogy kicseszettül hiányzik és hogy szeretem nagyon meg, hogy aludjon jól, bár ez nem fog megtörténni, na mindegy. Ő meg mondta, hogy érezzem jól magam és közben küldjek neki fotókat és majd esténként hívjam fel. Ja és azt is mondta, hogy ma a srácok hiányoltak edzésről... Hát ez van. Igaz most jöttünk, de már haza szeretnék menni... De biztos jó lesz itt iiis! Mark már rég a helyén volt én még a fürdőben pakolásztam amikor meghallottam Amber hangját a szobából. Mint kiderült terhes és Liv nagytesó lesz. Gratulálni már nem tudtam nekik, mert Mark egyből anyáékhoz rohant, a nővérem már aludt és én is ledöltem az ágyikóba és egyből elnyomott az álom.
Reggel Apa jött ébreszteni, hogy készülődjünk, mert megyünk be a városba szétnézni. Kikeltem az ágyból, majd a fürdőbe indultam. Megmostam a fogamat meg az arcomat és tettem fel egy kis sminket. Szempilla spirál, highlighter és a számat meg kontúr ceruzával kihúztam és egy nude színű rúzzsal kifestettem, majd egy átlátszó szájfényt raktam rá. Az outfit-em egy rövidke nadrágból és egy neon rózsaszín crop top-ból állt. Georgia is így öltözött, csak neki fehér volt a fölsője. Nos elindultunk be a városba aztán anyu felvetette az ötletet, hogy reggelizzünk egy random street food-osnál. Mindenki beleegyezett így sorba is álltunk. Én kértem egy kávét és egy csirkemelles szendvicset a többiek salátát kértek. A Colosseum-nál voltunk és akartunk egy családi fotót készíteni, tehát oda mentem egy kb velem egyidős sráchoz.
-Elnézést!-böktem meg a hátát. Ahogy hátra fordult, rám emelte gyönyörű csokoládé barna szemeit amit alig lehetett látni a homlokába hulló kávé barna hajától. Teljesen elvarázsolt.
-Igen?-rántott vissza a valóságba.
-Öhm, csinálnál rólunk egy képet kérlek?-nyomtam a kezébe a telefonomat.
-Persze!-mondta nagy vigyorral az arcán.
Csinált pár képet aztán be akart követni, de meglátta, hogy Mason üzent valami szerelmeset és inkább vissza adta a telefonom. Rám mosolygott, majd elment.
-Francba...-motyogtam utána nézve. Gyors vissza írtam Masonnek és a fiú után indultam.Te jó ég Luna, mit művelsz? Az előbb írtál vissza a vőlegényednek!
STAI LEGGENDO
I'll love you always and forever... (Mason Mount ff)
Storie d'amoreLuna Baker egy egyetemista lány, aki 1 évig magántanuló volt,de most igazából megtudja, hogy milyen is az igazi egyetemi élet. Amig Luna egyetemen van Mason, a legjobb barátja teljesen össze omlik a lány hiánya miatt. Később Luna rájön, hogy ő sem b...