Oturduğum yerde heyecanla beklerken, Uygar benden daha da heyecanlı bir şekilde hastanenin koridorunda yürüyüp herkese gülümsüyordu.
Bu hali etraftakilerin bize garip garip bakmasına sebep oluyordu tabi.
"Hayatım otursana şuraya." Diye gülerek ona seslendim.
Beni duymamazlıktan gelerek başımda yürümeye devam etti.
"Kız olursa yandık. İki kız başa bela valla hangi birini kıskanacağım?" Diye kendi kendine konuşuyordu.
Ve bende kendimi daha fazla tutamayıp içimdeki kahkahayı serbest bıraktım. Koridordaki insanların bana bakmasını umursamadan Uygar'ı tişörtünden çekiştirdim.
"Uygar otur şuraya ya kızacağım bak şimdi."
"Çok heyecanlıyım napayım yerimde duramıyorum. Nerde kaldı bu doktor neden hala çağırmıyor bizi?"
Bebeğimizin cinsiyetini öğrenmek için hastaneye gelmiştik. Dün geceden beri kız mı olacak erkek mi tartışmasını yapıyorduk. Ben mi yoksa Uygar'mı doğuracaktı belli değildi.
"Neyse ya sağlıklı olsun önemli olan o." Dediğinde onu onayladım. Elbette ilk öncelik sağlıklı gelmesiydi. Benim için cinsiyetinin bir önemi yoktu.
"Nehir Demirtaş" hemşire ismimi söylediğinde Uygar elimden tutarak beni oturduğum yerden kaldırdı. Şimdiden bana o kadar yardımcı oluyordu ki keşke hep hamile olsam diyordum içimden. Adamın içinden bambaşka biri çıktı sanki. Evde hiçbir işe beni karıştırmıyordu.
Doktorun odasına girdikten sonra muayene masasına yatarak heyecanla karnımı açtım.
"Evet bakalım, her şey yolunda görünüyor." Uygar'ın elini sımsıkı tutarak ekrana baktım. Küçük bal kabağım oradaydı işte.
"Bu anı yaşadığıma inanamıyorum." Uygar'ın kulağıma fısıldadığı cümleyle ona gülümsedim.
"Tamamdır ben cinsiyetini gördüm."
"Sanırım benim hissettiğim erkek doktor hanım." Diyerek göbeğimi kapattım.
Doktor çektiği fotoğrafı bana uzatarak elime verdi. Daha çok küçüktü.
"Doktor hanım kesin gördünüz değil mi? Yani bir yanlışlık olmaz herhalde."
Kadın, Uygar'ın hızlı konuşmasına gülerek başını salladı.
"Annemizin tahmini doğru, kesin olarak erkek."
"Allaaaaahhh!" Alnıma büyük bir öpücük kondurarak geri çekildi.
"Uygar napıyorsun?"
"Ancak biri erkek diğer bebeğimizde kız." Uygar'la birbirimize bakıp daha sonra doktora döndük.
"Nasıl?"
"Ne?"
"Evet tebrik ederim, çift yumurta ikizlerine hamilesiniz. Biri kız biri erkek."
Olduğum yerde donakalmış, kadının söylediklerini anlamaya çalışıyordum. Ben ikiz bebekler mi bekliyordum?
"İnanamıyorum Allahım çok şükür." Doktorun yanında tekrar suratımı öptü. Ben ise o şokla kalakalmıştım.
Elif gibi benimde ikizlerim olacaktı. Aman Allahım bu çok güzel bir haberdi.
"Ayliz bu habere çok sevinecek." Diyerek Uygar'a sarıldım. Bir kaç saniye daha duygusal anlar yaşayarak kendimi toparladım.
"Her şey yolunda değil mi? İkiside sağlıklı yani?"
"Merak etmeyin hiçbir sorun yok her şey gayet normal. Size bir de vitamin takviyesi vereceğim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN SAHİBİ
Chick-Litİçimdeki yanan yangını daha da alevlendirmiş. Kalbimin ritminin artmasına neden olmuştu. Dudaklarıma bıraktığı öpücüklerle midemdeki garip sancı tarif edilemezdi. Dudaklarımın yandığını hissediyordum. Dudaklarımız ayrıldığında gözlerimin içine baka...