Bölüm 19

1K 23 0
                                    

Gözlerim tribündeyken yüzmeye odaklanmak benim için çok zordu.

Beden hocasının, yüzme takımında ki kızları çağırıp tek tek çalıştırması yüzünden Uygar'da peşime takılmış, tribünden beni izliyordu. Bir an bile bakışlarını benden çekmediği için kendimi bu mayoyla çıplak gibi hissediyordum.

Kafamı ne var der gibi salladığımda sinsice sırıtıp bakışlarıyla beni süzmüştü.

Beden hocasının sesiyle kendime geldiğimde 2 dakikadır bana sesleniyordu. Bense aptal gibi Uygar'a bakıyordum.

"Kızım aklın nerede senin, gelsene sıra sende"

"Tamam hocam" deyip yerime geçtim. Kafamdaki boneyi düzeltip atlamak için pozisyonumu aldım.

Çalan düdük sesiyle birlikte kendimi suya bıraktım. Hiç hız kesmeden tek nefeste dalıp suyun altında ilerlemeye başladım. Gözümün önüne Uygar'la öpüştüğümüz an gelince hızım yavaşlamıştı. Havuzun diğer ucuna varamadan su yüzeyine çıkıp tekrar nefes aldım, ve geri daldım.

Daha önceki antrenmanlarımda tek nefeste havuzun karşısına ulaştığım olmuştu. Beden hocası çok sıkı ve disiplinli biriydi. Bu yaptığımın onu kızdıracağını biliyordum.

Sonunda havuzun ucuna ulaştığımda su yüzeyine çıkıp beden hocamıza baktım. Kaşlarını çatmış, elinde tuttuğu dosyaya bir şeyler yazıyordu.

"Tek nefeste geri gelebilirmisin Nehir?" dediğinde başımla onayladım. Bakışlarım Uygar'a kaydığında dikkatle beni izliyordu.

Havuzdan çıkıp tekrar poziyonumu aldım. Düdüğün sesiyle tek nefeste suya daldım.

Suyun altında ilerlerken aklımda sadece Uygar vardı. Dün gece evin önündeki ağaca tırmanması gözümün önüne geldiğinde yine dikkatim dağılmış, su üzerine çıkmak zorunda kalmıştım.

Tekrar dalacağım sırada hocanın düdük sesiyle duraksadım.

"Dikkatin nerede senin, neden suda yavaşlıyorsun?" diye bağırmasıyla bütün salon yankılanmıştı.

"Hocam yapabilirim tekrar deneyelim" yavaşça suyun üzerinde süzülüp havuzun ucuna gelmiştim.

Hoca bana doğru yaklaşarak geldiğinde merakla bakmaya başlamıştım.

"Sen okul çıkışı burada 1 saat daha çalışacaksın yarın seni böyle görmeyeceğim."

Uygar'a öldürücü bakışlarımı atarken, iki elini de havaya kaldırmış sırıtıyordu.

"Peki hocam" dediğimde beden hocası bütün kızları salondan çıkarmıştı.

Hoca son kez bana bakıp başıyla havuzu işaret etti.

"Hadi çalışmaya başla " deyip salondan çıkmıştı.

Başımı ellerimin arasına alıp odaklanmaya çalıştım. Onun olduğu yerlerde, heyecandan elim ayağım birbirine giriyordu.
Başımı kaldırıp tribüne baktığımda orda olmadığını görmüştüm.

Sudan hızla çıkıp havuzun başına geçtim. Bütün dikkatimi toplayıp hazır olduğumda suya daldım.

Hiçbir şey düşünmemeye çalışarak suyun altında hız kesmeden ilerlemeye devam ettim.

Tek nefesle havuzun ucuna ulaştığımda suyun yüzeyine çıkıp nefes almaya başladım.

Sonunda başarabildiğimde kendi kendime sırıtmaya başlamıştım. Az önce beden hocası burdayken yapmış olsaydım, şuan evime gidiyor olurdum.

KALBİMİN SAHİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin