Bölüm 28

663 17 0
                                    

Gözlerim saattin üzerindeyken son dersin bitmesi için içimden defalarca dualar ettim. O kadar sıkıcı geçiyordu ki... Hele ara verilmeden yapılan o 2 saatlik dersler, çok daha yorucu ve sıkıcı oluyordu.

Hoca sonunda dersi bitirdiğini söylediğinde, sınıftakilerden sonunda diye homurtular çıkmıştı.

"Çıkışta bir işin var mı?" Sena'nın sorusuyla çantamı toplamayı bırakıp ona baktım.

"Yok aslında eve geçerim diye düşünüyorum."

"Biraz oturup konuşalım mı?" Dediğinde meraklanmaya başlamıştım.

"Tamam olur geçen gittiğimiz kafeye gidelim istersen?"

"Evet orası yakın."

Hızla okuldan çıkıp arabalarımıza bindik. Konuştuğumuz kafeye doğru sürerken içimdeki merak daha da artmıştı. Telefonumu çıkarıp Uygar'a kısa mesaj yazarak Sena'yla kafeye gideceğimizi söyledim.

Okulun yakınındaki kafeye geldiğimde arabamı park ederek arabadan indim.

Sena'da hemen geldiğinde kafeye girerek birer kahve söyledik.

"Nasıl başlayacağımı bilmiyorum." Merakla ona bakarken konuşması için bekledim.

"Öncelikle sakin olmanı istiyorum."

"Sena ne söyleyeceksin meraklandırma beni." Yüz ifadesi ciddi bir şey olduğunu gösteriyordu.

"Konu sevgilin Uygar'la ilgili aslında." Kaşlarımı çatarak onu dinlemeye devam ettim.

"Geçen gün Uygar'la aynı fakülteden olan arkadaşımla buluştum. Tesadüfen Uygar'ı yan masada ders çalışırken gördüm. Daha sonra yanına bir kız gelip oturdu. Kızın numarasını aldı. Biraz sohbet ettiler falan sonra beraber kalkıp gittiler."

"Kimdi o kız tanıyor musun?" Dediğimde başını olumsuz anlamda salladı.

"Sarışın uzun boylu bir kızdı."

Kızın numarasını almış ve sohbet etmişler. Sakin kalmaya çalışarak kahvemden bir yudum aldım.

Belki sınıfından biriydi. Uygar asla beni aldatıcak biri değildi. Yani yapmazdı.

"Belki arkadaşı falandır. Hemen kötü niyetle yaklaşma" gözlerimin dolduğunu hissettiğimde camdan dışarı baktım.

O böyle bir insan değildi. Lisedeki Uygar değildi artık. Kötü düşünmek istemiyordum.

"Arkadaşıdır mutlaka" diyerek Sena'ya belli etmemeye çalışarak gülümsedim.

Ama içim içimi yiyordu. O kızın kim olduğunu öğrenmem lazımdı.

"Sana bunu söylediğim için üzgünüm ama sevgilin sonuçta bilmek hakkın diye düşündüm."

"Tabi ki söyleyebilirsin Sena ama bunu kötüye yormayacağım. Çünkü Uygar beni aldatacak karakterde bir insan değil."

"Yani sevgilin sonuçta birlikte yaşıyorsunuz."

Derin bir nefes alarak kahve bardağını ellerimin arasına aldım. Neden numarasını almıştı öğrenmeliydim.

"Ee senin aşk hayatın nasıl ?" Diyerek konuyu değiştirdim.

"Berbat tatlım ama bende tam bu konuya gelecektim sana bir şey soracaktım."

"Sor canım yardımcı olabileceğim bir şey ise olurum."

"Sizin arkadaşınız adı Gürkan'dı sanırım. Onun sevgilisi varmı diye soracaktım?"

KALBİMİN SAHİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin