"Nehir Hanım buyurun kahveniz."
Elimdeki kalemi dosyanın üzerine bakarak, kahvemi aldım.
"Sağol canım."
"Afiyet olsun efendim." Sabahtan beri şirketteki işleri, evde halletmeye çalışıyordum.
Hazır Uygar'da evde değilken rahatça salonda yayılmıştım.
Aniden dışarıda bir gürültü duyduğumda hızla yerimden kalkıp pencereye koşturdum.
"Nehir benim arkadaşım ya, ne demek giremezsin!" Derin bir oh çektiğimde Elif'in geldiğini görmüştüm.
Kapıya doğru ilerleyip, bahçedeki görevlilere seslendim.
"Tamam bir sorun yok gelebilir, arkadaşım o benim."
Elif'in önünden anında çekilip geçmesine izin verdiler.
"Ne kadarda kabasınız ya! Ne bu böyle arkadaşımızın evine geliyoruz!" Diye bağırdıktan hemen sonra yanıma gelerek sarıldı.
"Kusura bakma onların işi o." Sırtını sıvazlayıp geri çekildim.
"Neler oldu yine?"
"Anlatacağım, hadi gel içeri geçelim."
Kahvemizi yudumlarken aynı zamanda olan biten her şeyi bir kerede anlattım. En azından biraz içim rahatlamıştı.
"Günlerdir evden çıkmamanın sebebi bu demek."
"Hem öyle hem de basına malzeme vermek istemiyoruz."
Kahve bardağını sehpahanın üzerine bırakarak göz ucuyla Ayliz'e baktım. Kendi kendine yine oyun kurmuş oynuyordu.
"Ee oldu mu bir şeyler aranızda?" Elif sessiz bir şekilde konuşarak bana eğildi.
"Saçmalama Elif, nerden çıkardın bunu şimdi?"
"Valla tatlım Ayliz'i leylekler getirmedi heralde."
Biraz utandığımda bakışlarımı tekrar Ayliz'e çevirdim. En son ki beraberliğimizin üzerinden yıllar geçmişti. Ve onun sonucunda Ayliz olmuştu.
"Kızım barıştınız işte, ee yakında evlenirsinizde."
Uygar'la evlenme fikri beni içten içe daha da heyecanlandırsa da, aklım o nikah günündeydi. O zaman sadece Uygar'ı değil, herkesi arkamda bırakmıştım.
"Yani bilmiyorum, evlenme konusunu hiç konuşmadık. Hem belki Uygar benimle evlenmek istemez."
"Ayy yok artık Nehir ya, her şeye de bu kadar olumsuz bakmazsın."
"Ayliz'in mutluluğu her şeyden önce geliyor. Biz şuan ona odaklıyız zaten."
Elini elimin üstüne koyarak gülümsedi.
"Bak canım arkadaşım, her ne olursa olsun ben her zaman yanındayım. Kendini hiçbir zaman yalnız hissetme. Doğru an geldiğinde Uygar'dan kaçacağını zannetmiyorum, ikimizde çok iyi biliyoruz ki sen hala ona ilk günkü gibi aşıksın. Aynı şekilde Uygar'da sana deli gibi aşık. Ve harika bir kızınız var."
Bende onun elini tuttuğumda tebessüm ettim. Bana böyle güç vermesini ve yanımda olduğunu hissetmek harika bir duyguydu.
"Her insanın senin gibi bir dostu olmalı." Diyerek ona sarıldım.
"Sen şimdi bu olayları düşünme, o şerefsiz hiçbir bok yapamaz size. Sen sadece Uygar'la olan ilişkine odaklan. Emin ol kafanda ki soru işaretleri de ortadan kalkacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN SAHİBİ
ChickLitİçimdeki yanan yangını daha da alevlendirmiş. Kalbimin ritminin artmasına neden olmuştu. Dudaklarıma bıraktığı öpücüklerle midemdeki garip sancı tarif edilemezdi. Dudaklarımın yandığını hissediyordum. Dudaklarımız ayrıldığında gözlerimin içine baka...