Dva dny uplynuly od doby, co si jistá lvice s jistým hadem vyměňovali vášnivé polibky a od doby, co jistý blonďatý zmijozel předčítal knihu jisté kudrnaté nebelvírce.
Ginny s Blaisem se od té doby nemohli od sebe odtrhnout pokaždé, když na sebe náhodou narazili na jakékoliv prázdné chodbě. Nicméně jejich malý románek zatím udržovali v tajnosti.
Oproti tomu Draco s Hermionou spolu od té doby nemluvili. A to z toho důvodu, že se jí blonďák opět vyhýbal. Kdykoliv ji viděl, vybavila se mu její slova. „Chybí mi Theo." Pokaždé jeho tělem projel vztek. A právě kvůli tomu byl ještě víc odhodlaný svůj plán dotáhnout do konce. A taky už věděl jak.
Potřeboval spojence. Někoho, kdo Theodora nenávidí stejně jako on. A přesně teď tu pravou osobu zahlédl. K Dracově největšímu štěstí, osoba po chodbě kráčela sama.
„Na procházce, Weasley?" Draco se arogantně ušklíbl a ramenem se opřel o kamennou zeď.
Zrzek naproti němu se zastavil a zabodl do blonďáka ostrý pohled. „Ztrať se, Malfoyi," odsekl a chtěl pokračovat v cestě, ale Draco mu cestu pohotově zastoupil.
„Ne tak rychle, lasičáku," vyprskl Draco a složil si ruce na hrudi.
„Co chceš, Malfoyi?" zavrčel Ron a zatnul ruce v pěst.
„Weasley, není potřeba se hned uchylovat k násilí," řekl Draco přehnaně mile, když si všiml zatnutých pěstí zrzka. „Měl bych pro tebe takový malý návrh," začal jej líně obcházet. „Nebo obchod, říkej tomu jak chceš," dodal, když se zastavil zase před ním.
„Nemám zájem," odsekl lhostejně a chtěl toho zatraceného hada obejít, ale Draco mu v tom hbitě zabránil.
„Ale no tak, jsem si jistý, že se ti to bude líbit," řekl se samolibým úšklebkem na rtech Malfoy. „Nenávidíš Theodora stejně jako já, mám pravdu?"
Zrzek do něj zabodl nechápavý pohled. „Ty, že Notta nenávidíš?" odfrkl si posměšně.
„Jak jsem řekl," odsekl Draco bez zájmu. „Dlouhá historie," dodal a ledabyle mávl rukou, když Ron tázavě pozvedl obočí. „Každopádně, mám s Theodorem nevyřízené účty a ty mi s tím pomůžeš."
Ron se posměšně uchechtl. „Proč bych ti měl jako pomáhat? Zrovna tobě," řekl a znechuceně u toho nakrčil nos.
„Chceš snad, aby Grangerová byla s někým, jako je Nott?" zeptal se s hořkostí v hlase Draco a upřel na něj tázavý pohled.
Ron se zamyšleně zamračil a sklopil pohled. „Ne, nechci," zamumlal.
„Tak vidíš," vyhrkl hraně nadšeně Draco a rozpřáhl ruce. „Theodore je do Grangerové blázen a když o ni přijde, zničí ho to, chápeš?"
Ron nechápavě svraštil obočí. „A co z toho budu mít já?"
Draco otráveně zakoulel očima. „Sedíš si na vedení, Weasley? Když se ti dva rozejdou, můžeš pak Grangerové poskytnout svoje rameno útěchy," vysvětlil s pobaveným úšklebkem na rtech. „Jsi z Grangerové stejně hotový jako Theodore."
„Jak to můžeš vědět?" procedil mezi zuby Ron.
„Ale prosím tě, ví to snad každý," zabručel Draco mrzutě. „Tak co? Já se pomstím Theodorovi a ty s trochou štěstí získáš Grangerovou zpátky, co ty na to?"
Ronovi se mezi obočím vytvořila vráska, jak nad tím přemýšlel. Stále Hermionu miluje a pokud by Malfoyův plán znamenal, že ji získá zpátky... „Platí," řekl po chvíli. „Co mám dělat?"
ČTEŠ
Zlomená srdce || FF ✅
Fanfiction*PROBÍHÁ KOREKCE* Tři chlapci. Jedna dívka. Čtyři zlomená srdce. *** Postavy a prostředí (kromě mnou vytvořených) ze světa Harryho Pottera patří jedinečné J. K. Rowlingové. Z povídky mi neplyne žádný zisk. *** Začátek: 4. listopadu 2021 Konec:...