Epilog

342 18 23
                                    

Jedna dívka.

Jedna dívka, kterou by ani za mák nenapadlo, že se jednoho dne zamiluje do Zmijozelského lamače dívčích srdcí. A už vůbec by ji nenapadlo, že se do ní jednoho dne zamiluje i sám Zmijozelský princ.

Byla to dívka, která na vlastní kůži poznala, že i z nepřátel se můžou stát dobří přátelé. Že ne všichni ze Zmijozelu jsou takový, jací se zdáli být. Koneckonců, byli to právě Zmijozelští, kteří ji přijali mezi sebe, když se k ní spousta Nebelvírských otočila zády. A ona jim za to byla neskonale vděčná.

Tři chlapci.

Jeden, který poznal lásku. Poznal, jaké to je, někoho milovat a taky poznal, jaké to je, být někým milován. Chlapec, kterému ukradla srdce členka Zlatého tria. A on jej nechtěl zpátky. To v žádném případě.

Druhý chlapec též poznal lásku, bohužel však neopětovanou. Ačkoliv se svým citům urputně bránil, nakonec stejně podlehl. Avšak i přesto pokračoval v cestě za pomstou a tvrdě na to doplatil. Nyní musí platit za své chyby.

A třetí chlapec, který se snažil svou lásku získat zpět. I přesto, že byl hluboko ve svém nitru přesvědčen, že dívku svého života už nikdy zpět nezíská, stejně se o to pokusil, protože... Tonoucí se stébla chytá.

Čtyři zlomená srdce.

I když se Theo s Hermionou dali zase dohromady, jejich srdce byla stále zlomená, ale teď, když mají zase jeden druhého, vzájemně si svá poraněná srdce vyléčí svou nehynoucí láskou.

Ronovo jakžtakž zahojené srdce se zase rozpadlo, když mu došlo, že už neexistuje ani sebemenší šance na obnovení vztahu s Hermionou. Avšak není všem dnům konec. Jednoho dne se určitě najde někdo, kdo jeho srdce zase zahojí.

A Draco...

Draco se zařekl, že už se nikdy do nikoho nezamiluje, protože měl pocit, že jeho zlomené srdce už nikdy nikdo dohromady nedá. Tvrdil, že už nikdy nechce cítit lásku. Jeho city k Hermioně byli ale stále silnější, pokud to bylo ještě vůbec možné. Rozhodně se tak cítil. A ničilo ho to. Když ji viděl šťastnou po boku Theodora, střípky z jeho rozpadlého srdce se lámali ještě na menší střípky. A on měl pocit, že mu z toho mála už nezůstane vůbec nic. Jen prach...

***

Uběhly dva týdny od Theova proslovu ve Velké síni, kterým si získal Hermionu zpět. Dva týdny uběhly od doby, co se obnovil pár Themione. Za ty dva týdny však vznikl zcela nový pár.

Ginny si uvědomila, že utéct od Blaise byla hloupost, když na ni vyhrkl otázku, zda se stane jeho přítelkyní. Uvědomila si, že se zachovala zbaběle a že si s ním o tom měla v klidu promluvit. Ale prostě ji to tak trochu vyděsilo a nic lepšího ji v tu chvíli nenapadlo. Taky to, že se mu pak vyhýbala, nebylo zrovna nejlepší řešení. A tak se rozhodla, že si s Blaisem promluví.

Ten jí řekl, že neví, proč to na ni vyhrkl, protože s ní chodit nechtěl. A i když mu zrzka řekla to samé, pocítila zvláštní bodnutí u srdce. Pak se oba otočili a chtěli odejít každý jiným směrem, ale nedošli daleko.

Jakoby lusknutím prstů se otočili zpět a vrhli se na sebe jako hladové šelmy. Oba současně na sebe vyhrkli, že své prohlášení berou zpět. A tak vznikl nový pár, který všichni přezdívali Blinny.

Nutno dodat, že reakce studentů byli mnohem klidnější, než reakce na Themione. Možná to bylo tím, že jeden vztah mezi lvicí a hadem už tu byl, takže ten druhý je zas tak moc nepřekvapil. Navíc se vztahy mezi všemi čtyřmi kolejemi výrazně zlepšili. A to hlavně mezi Nebelvírem a Zmijozelem. Ne, že by se najednou všichni začali přátelit, ale už na sebe neházeli nenávistné pohledy a neuráželi se při každé příležitosti. Zkrátka, všechno bylo tak, jak má být. Teda skoro, ale o tom později.

Zlomená srdce || FF ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat