Jsme na definitivním konci povídky a já bych přesto rád dodal pár posledních slov, které si nemohu odpustit. Čím tedy začít? Patrně začátkem:
Kniha by nikdy nemohla vzniknout bez jedné jiné, naprosto dokonalé povídky, bohužel tedy anglické, s názvem Altivolus, kterou je stále možné najít na wattpadu. Je Ereri a kdo anglicky rozumí, stojí za přečtení. Mne nadchla a přinutila zkusit něco trochu jiného, než co jsem psal doposud. Zkusit popsat nejen city, ale i nějaké dobrodružství, krapet šílené. Do toho se kolem mě odehrávala spousta zajímavých věcí, které mi měnily postoj k životu a světu a tyto myšlenky se v ní pak taktéž otiskly, když do příběhu přidaly krapet filosofická témata. A na závěr je potřeba zmínit krásnou, létem a pozitivní energií nabitou píseň „What we live for," z níž příběh taktéž vychází a mimo jiné má i její název na obálce.
Co dál? Co kniha chtěla říct, myslím, pochopil každý. Život je neskutečně složitým tématem, stejně jako láska a štěstí a já si nemyslím, ze by můj pohled byl jediným správným - neustále se mění i u mě samotného, což je ale dobře, tady nejde udělat chybu a každý názor je něčím zvláštní a pravdivý, já před vás nepředložil podloženou ověřenou pravdu. Předložil jsem před vás své pocity a myšlenky, na základě kterých můžete obohatit své vlastní, nebo také nemusíte. V tom je život nádherný.
Poslední slova, která je ještě nutné vyslovit, budou, snad již tradičně, děkovná. Rád bych poděkoval všem, kdo se rozhodl knihu přečíst a dostat se až sem, ale i všem, kteří dali šanci alespoň prvním kapitolám přestože ústřední dvojice nevystupuje v žádném anime, filmu, nebo nezpívá na podiu s miliardami fanoušků v záloze. Všem, kdo příběh hodnotili hvězdičkami a rádi se k němu vraceli.
Děkuji všem, kteří si pro mé myšlenky našli čas. A děkuji všem, kdo si jej ještě najdou v budoucnu a třeba připojí i nějakou reakci.
A nakonec bych rád poděkoval, tak trochu speciálně, protože to nejlepší vždy patří nakonec, třem lidem, kteří příběhu věnovali nejvíce. Kteří jej komentovali spoustou nádherných slov a kterým na mých postavách záleželo, chtěli je pochopit a prožít s nimi kus jejich životů, přestože jsou nové, mé, speciální.
Děkuji @Aneko_killugon které patří úplně první komentář u knihy, děkuji @Rivii_shiro který neúnavně komentoval každou kapitolu a nepřestal stát na straně obou protagonistů, kterým dal šanci a zamiloval si je stejně, jako já. K tvým komentářům se budu vracet, netušíš, jakou radost zvládly udělat. A samozřejmě také skvělé @Alianor1 které je kniha věnována, která stála už u jejího plánování a která si ji snad užila stejně, jako já psaní.
Děkuji.
A velmi rád všechny, kdo dočetli až sem, uvidím i u nějaké nové povídky, třeba zase s jinými charaktery, novými a přesto speciálními. Jako byli Jamie s Charliem.
ČTEŠ
What we live for
AdventureV hlavě mi stále dokola hrála ta jedna jediná píseň, kterou jsme tehdy poslouchali, a já ji nikdy nechtěl zapomenout, byla nabitá létem a pozitivní energií, skrývala tajemství, které jsem chtěl znát. Byly to chladné noci a přitom bujaré veselí, byl...