6.fejezet

126 9 0
                                    

Fel álltál és a szekrényedhez mentél, kinyitottad és elkezdtél ruhát válogatni. Előszőr egy fekete gatya és rózsaszín pólót választottál ki, de szemeztél egy sötét kékkel. Végül a kék mellet döntöttél. Ezután be állítottad az ébresztőd reggel 6:30-ra, majd eldőltél az ágyon és bealudtál.... Megint vissza tértek az emlékek de most nem riadtál fel. Csak jöttek a rosszabnál rosszabb dolgok míg az ébresztődtől meg nem ijedsz és fel nem riadsz. Hamar kinyomod és felveszed a tegnap előkészített ruhákat. Meg fésülködsz, de nem kötöd össze a hajad. Felkapod a táskád és lerohansz.-Jó reggelt!-Jó reggelt!-köszön vissza Panni és Anya.-Tízótai a pulton.-mondja anya.-Oké köszi.-gyorsan be dobod a táskádba és csinálsz magadnak egy tál műzlit.-Jaj, de siet itt valaki!-jegyzi meg Panni.-Csak nem akarok már az első nap elkésni.-elkezdted gyorsan meg enni a gabonapelyhet. Miután befelyezted dobtál egy puszit anyunak és indultatok Pannival.-Na, akkor hol jártál?-Panni ezt nem lehetne majd délután?-De lehet de akkor már nem halaszthatsz!-Oké...-forgatod a szemed.-Ezt láttam!-Tudom.Az út többi részén csendben vagytok. Leghamarabb a suli előtt szólaltok meg.-Akkor én megyek infóra (informatika óra).-Oké. Szia! Majd dumálunk délután.-Szia.Panni elment te meg meg kerested az osztályod. Amint beléptél mindenki rád nézett.-Rossz helyen járok?-Nem jó jelyen jársz csak nem tudták hogy elő kerültél!-jön oda hozzád Zsófi.-Akkor jó.-le ültél a Zsófi melletti helyre.-Szia Nikó. Beteg voltál?-jön oda pár lány osztály társad.-Nem, de nem fogom most el mondani!-De miért?-Mert nem akarja! Már kérdezgettem!-véd meg Zsófi.A lányok odébb áltak.-Köszi-Nincs mit!Becsöngettek és bejött az osztályfőnök, mivel angollal kezdtél és azt ő tanította.-Please stand up! (Kérlek áljatok fel!)Nikó? Hát meg lettél?-Jó reggelt igen meglettem, nevezhetjük így is...-És hol voltál 3 hónapig? És kérlek vedd le a dzsekit és a kesztyűt bent vagy!-Nem fogom.-Miért? Hisz benn vagy!-Tudom Bea néni.-Akkor azt mond el hogy hova tűntél!-ki álltál az osztály elé és bele kezdtél...-Nem szeretném ezt sem elmondani, mert sokakat sokkolná... Illetve ez egy mély seb még bennem. Remélem megértitek és kérlek ne kérdezgessetek!-vissza ülsz a helyedre.-Köszönöm Nikó! Majd ha úgy gondolod elmondhatod...-Nem fogom!-Rendben.-És kérem mondja el a többi tanárnak is!-El fogom de most kezdjük az angolt! Open your books please and page 34 exercise 4. (Nyissátok ki a könyvetek a 34-bik oldalon a 4. Feladatnál.)-Niko we will answer tomorrow from this text would you like to answer or will you answer on Friday? (Nikó holnap felelünk ebből a szövegből te is szeretnél felelni vagy majd pénteken felelsz?)-I don't have to thank you I speak English perfectly and a few more languages, but if you want I'll answer from it. (nem kell köszönöm tökéletesen beszélek angolul és még pár nyelven, de ha szeretné felelek belőle.)-ooo Realy? so did you learn that in 3 months? foreign languages? (tényleg? szóval ezt tanultad a 3 hónap alatt? idegen nyelveket?)-We can say... (Mondhatjuk...)-then answer from anything even in German! (akkor felelj bármiből akár németül!)-Okaj! weißt du, sie war Lehrerin nach dem Unfall Ich verschwand und kam vorgestern nach Hause ... seitdem bin ich im Fernsehen und in den Zeitungen ... (tudja tanárnő volt az a baleset ami után eltűntem és tegnap elött jöttem haza... azóta szerepeltem a TV-ben és az újságokban is...)-mindenki téged nézett meglepett arccal, mert még nem láttak téged a tanárnál profibb szintem angolul sem beszélni, nem hogy anyanyelvi szinten 3 hónap alatt egy olyan nyelven amit azelőtt nem tanultál...-wáo! now you have shown what a professional is hiding inside! I hope other subjects go the same way as foreign languages! (most megmutattad hogy milyen profi bújkál legbelül! remélem más tantárgyak is így mennek mint az idegen nyelvek!)-Спасибо!-Ez mit jelent? Még nem hallottam!-meglepődve nézett az egész osztály.-Ez annyit jelent: köszönöm. Csak oroszul...-Még hány nyelvet tanultál meg anyanyelvi szintem 3 hónap alatt?-Valójában 1 hónap alatt, de sokat.-Mennyit?-Sokat.-Szám szerint?-Ha elmondanám akkor sokáig zaklatnának vele...-Akkor meg ígérjük hogy nem fogunk zaklatni!-Mondja Zsombor aki 3 paddal odébb ül.-De az egész osztály! És senki más! Sem szülők, se senki!-Nem fogunk!-mondta szinte egyszerre az osztály.-Oké...

Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./Where stories live. Discover now