Elkezdte nyomogatni. Mivel nem raktamrá kódot, mert amúgy sincsenek rajta olyan adatok nagyon... Ezért csak simán meg nyitotta a névjegyzékem és valamit pötyögött belé. Nem sokkal utána elővette a saját mobilját is és abba is pötyögött valamit. Vissza nyújtja nekem az én okos telefonom, amit elveszek majd megnézem mit is csinált vele. Elkezdem görgetni a névjegyzékem:
Anya
Apa
Flóri
Kata
Lilla
Lizus
Lovis petra
Márkó maci
Csak idáig görgettem, de ez elég volt ahhoz hogy rám jöjjön a hányinger...
-ez most komoly?!-fordulok felé.
-teljesen!-mondja győztes mosollyal.
-most azonnal kitörlöm!
-ne! Ne tedd!
-és ha mégis?
-akkor...-gondolkodik.
-na látod! Ezért teszem meg!
-akkor ezt elveszem örökre!-vette el a padomról a rajz füzetem.
-add azt vissza!-kezdek kiakadni...
-és ha nem?
-Márkó! Add vissza!-kezd kitörni belőlem a düh.
-nem törölheted ki!-áll fel a székéről.
-de ki fogom! Azt meg add vissza!-állok fel én is.
-nem.-kinyitja és elkezdi nézegetni.
-Márkó!-próbálom magam vissza fogni, hogy ne öljem meg itt helyben...
-Márkó! Add vissza neki és nyugodj már le! Miért jell őt szekálnod?! Csak nem tetszik?-jött oda és állt az én oldalamra Cloe.
-nem, nem tetszik. És nem adom vissza neki. És csak azért szekálom mert, jó buli...
-olyan gyerekes vagy!
-én?!
-igen!
-nem is vagyok gyerekes!
-de, igen is az vagy! Na add azt neki vissza! Neked úgy se hasznos!-erre megforgatja a szemét a fiú és vissza adja a füzetem. Elrakom a táskámba és leülök, ami inkább lehuppanás mint ülés... Márkó is leült... Mellém...
-minden okés?-jött oda a székemhez Cloe.
-ühüm.-hümmögöm.
-ha le kell állítani csak szólj! És én elintézem...
-rendben...-becsöngetnek. az órák lassan teltek. Szünetekben Cloeval és Zackkel dumáltam, bár inkább Cloeval. Márkó órán faggatott kicsit, de nem túl sokat és azon kívül hozzám sem szólt. Ebéd szünetben, leültem a szokásos asztalhoz. Cloe a bal oldalamra ült, Márkó meg a jobb oldalamra, így Zack velem szemben ült le.
-még hány óránk lesz?-kérdi Márkó.
-három.-felelem.
-tesin majd röpitünk?-kérdi Cloe.
-jaj ne már hugi... Az olyan uncsi... Miért nem focizunk?
-mert azt csak te szeretnéd!-fordulok Márkóhoz.
-de az izgisebb mint a röpi!
-ez nem igaz!
-dehogy is nem! Sőt! Focizni te is tudsz! Hisz nem kell hozzá kéz...
-képzeld röpizni is tudok... Fém kézzel...
-éééén ezt nem hiszem el...
-akkor ne hidd!
-és mégis... Hogy an szereztél ilyen menő kezet?
-skh... Semmi közöd hozzá...
-tényleg? Éééés ha mégis?
-nincsen közöd hozzá!
-de én tudni akarom a storyát!
-én meg nem fogom elmondani!
-harapós cicus dühös lett?-kérdi pimasz mosollyal...
-ne hívj így!
-miért? Illik rád!
-ez nem igaz!
-pedig harapós vagy... És cicus is vagy... Mert csini vagy mint egy cicus...-ekkor Zack fel állt, a tálcáját otthagyta kajástul, és kisétált mérgesen az ebédlőből.-féltékeeeeny-mondja Márkó. Én először csak néztem utána, majd hirtelen kapcsoltam és utána futottam.
-Zack!... Zack!-szólingatom-figyeljél már rám!-utolértem és próbáltam szemve fordulni vele.-mi bajod van?!-meg álltam előtte, de ő csak kikerült és ment tovább.-te most levegőnek veszel?! Zack kérlek csak szólj már hozzám!-megyek megint utána.
-nem! Nem veszlek levegőnek! De nagyon rosszul esik, hogy többet foglalkozol azzal a Márkó gyerekkel, mint velem! A barátoddal!-akadt ki hirtelen Zack felém fordulva.
-nem direkt csinálom... Csak... Csak idegesít...
-te meg simán elintézhetnéd! Ugyanis van egy fém karod és bármit megtehetsz mert van egy szervezet a hátad mögött akik mindent megadnak és minden csávából kihúznak!-akad ki még jobban.
-de...
-de, semmi de! Nincs kifogás! Se semmi! Csak örülj a Márkódnak! Úgyis előbb vagy utódd felszed... Megfeketet... És utána el is dob!-vágja mind a fejemhez, és elviharzik utána. Rám jött a sírhatnék. Sose lennék Márkó barátnője... Se barátja... Se senkije... És lehet hogy megpróbál ő most felszedni engem... De én nem fogom hagyni... Berohanok a wc-be és elkezdek sírni. Nem hiszem el! Tényleg ilyen vak lennék?! Márkó hajt rám... És Zack meg féltékeny?! De nekem Zack csak barát... Márkó meg... Márkó... Csak egy idegesítő pióca... Akit minél hamarabb le fogok koptatni! Minél hamarabb annál jobb! Hamar lekoptatom Márkót. Zack vissza üllhet mellém és akkor nincs több vita! Kész! Probléma megoldva! Márcsak kivitelezni kell... Gondolat menetem végig gondolása közben kicsit lenyugodtam. Letörlöm a könny cseppeket az arcomról. Majd megmosom az arcom és kimegyek a mosdóból...
ESTÁS LEYENDO
Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./
Fanfic2021. December 8.-2022.június 27. Csak egy átlagos lány volt... Akinek életét egy hirtelen esemény teljesen felforgatta. Új kalandokba keveredett. Sokszor átverték... De annál többet használták ki. Mi lesz ennek vége? Azt még én sem tudom... Marvelb...