3 évmúlva
Lassan nyitogatom a szemem. Egy kellemes hangulatú szobában vagyok. Valószínűleg még Wakandában... Ezekszerint kiolvasztottak.
Memnyi ideig voltam jégben?
Mi van Panniékkal?
Zack vajon becsajozott azóta?
Buckot már kiolvasztották?Nem sokkal később belépett az apám mosolyogva.
-végre felkeltél!-jött oda hozzám és ölelt meg, miután én felültem az ágyon.
-meddig voltam jégben?-kérdem kíváncsian.
-3 évig...
-MI?! 3 ÉVIG?!-akadok ki... Szerintem teljesen jogosan!
-de sikerült! Már nincs bennetek a program!-kömmyezett örömében, mire én átöleltem és kezdtem sírni én is örömömben. Ekkor bejön Panni. Amikor meglát hozzám fut és ő is átölel.Lassan mindent megtudtam. Újra felvettem a kapcsolatot Zackkel és Cloeval. Kiderült, hogy anya sajnos nem élte meg a kiolvasztásom... Pedig elvileg sokat volt mellettem és beszélt hozzám miután Panni mindenbe bele avatta... Cloe azóta össze házasodott Alexszal. Márkónak lett barárnője akinek tervezi megkérni a kezét. Zack nem rég szakított az eddigi csajával. Örült nekem. Bucky boldogan élte napjait és jártunk együtt dili dokihoz. Egy tengerparti házba költözött egy nagyon nyugis környékre. Panni is be pasizott. Már a vőlegénye volt és az esküvőjüket tervezték. Apa tovább dolgozott Wakandában a tudósokkal.
Én pár hónappal, azután miután vissza költöztem nyugis kis házamba, ahonnan suliba is jártam. Össze jöttem Zackkel, és hozzám költözött.
Mindenkinek rendeződött az élete. Boldogan éltünk. Ünnepekre mindannyiunk haza mentünk. Abba a házba, ahol még anya is lakott. Most Panni lakik ott Elijah-val a pasijával. Aki Amerikai származású. Én és Zack gyakran utaztunk. Hol Buckyhoz, hol apához, vagy haza, de volt lehetöségünk körbe utazni Európa sok országát.
Mostmár tényleg lezárom a történetet.
Örülök hogy eddig sokan olvasták(legalábbis többen mint amire számítottam) akiktől vissza jelzét kaptam, hogy tetszik nekik azoknak innen is köszönöm❤️
Még át fogom nézni és fogok venne javítani. Igyekszem a helyesírási hibákat is kijavítani!
Innen is köszönöm annak a két olvasómnak akik végig követték az egész könyvet, ha kellett segítetettek és tovább bíztattak az írásban:
LovelyDeath244 és Pingvincsapat
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Sok sok luv minden másik olvasómnak is!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️És kifelyezetten köszönöm a nővéremnek a bíztatást, hogy kezdjem el, és hogy folytassam!
Padu11eper(
Fenti kép egy Nikóra hajazni akaró karakter szóval Nikó kb olyan mint a képen)
YOU ARE READING
Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./
Fanfiction2021. December 8.-2022.június 27. Csak egy átlagos lány volt... Akinek életét egy hirtelen esemény teljesen felforgatta. Új kalandokba keveredett. Sokszor átverték... De annál többet használták ki. Mi lesz ennek vége? Azt még én sem tudom... Marvelb...