42.fejezet

20 3 3
                                    

-kétlem hogy olyan jól verekszik mint, amilyen gyorsan számol...
-pedig jobb lenne ha elhinnéd!-mondom mire csak fel nevet.
-bizonyísd be!-kúszik pimasz mosoly az arcára. Erre Zack előveszi a telefonját és keresgélni kezd rajta valamit.
-mmm... Ő a barátod cicus?-erre a kérdésre kicsit megállt a keresésben Zack is és próbált észre vétlenül rám nézni... Ami persze most sem jött be neki.
-nem, ő nem a pasim. Csak a barátom.
-szóval szabad a cicus...-folytatja a kutatást Zack.
-ha nem hiszed el, hogy tényleg olyan jól verekedik akkor nézd meg ezt!-tartja Márkó elé a telefonját azzal a felvétellel amin épp Buckyval harcolok az iskola folyosóján.
-ez kamu... Te biztos nem is találkoztál életedben A Tél Katonájával!-jelenti ki majd maga biztosan rám néz.
-tényleg? Ezt hiszed?-kérdem
-igen.-válaszolja
-akkor mondok neked valamiket... Én is A Tél Katonája voltam...-első nagy üegdöbbenés amit próbált leplezni, de az arcáról le tudtam olvasni-és az akivel itt verekszem... A család fám tagja... És a felmenőm...-második megdöbbenés. Ez már annyira nagy hatással volt rá, hogy a hintázás miatt, mert eddig hintázott a széken, nem tartotta meg magát és hátra vágódott. Nem csodálkoztam ezen, de nem is segítettem fel állni neki. Megérdemelte.
-köszönöm a kérdést jól vagyok... Mondta majd feltápászkodott a földről.-szóval cicus... Ha ő a felmenőd akkor ennyire harapós és kapós vagy?-került vissza a pimasz mosoly az arcára.
-Márkó, ha ezt nem hagyod abba és nem hívsz a nevemen akkor esküszöm kapsz egyet tőlem! És nem a jobb kezemtől!-és megszólalt a becsöngő. Nem sokkal utána a tanár is bejött. Zack keresett egy helyet és oda ült. Márkó vissza ült a székre miután fel állította. Én is nyugiban leültem. Elkezdődött az angol óra. Nem nagyon figyeltem.
-semelyik órán nem figyelsz cicus?-kérdezte tíz perccel később a mellettem ülő fiú...
-nem.-válaszolom szűkszavúan.
-ennyire tudsz angolul is?
-igen.
-ha annyira jól elbeszélgettek ott hátul Nikó és Márkó akkor le is felelhettek.-szól ránk a tanár.-sőt! Nikó táged még nem hallottalak angolul beszélni. Akkor most felelés van.
-rendben tanár nő. Mondjon kérem egy témát.
-beszélj a kedvenc sportodról!-sóhajtok egy kicsit és neki is kezdek.
-my favorite sports are volleyball and horseback riding ... on horse.(a kedvenc sportjaim a röplabda és lovaglás... lovon.)-emelem ki Márkónak.-I used to play for Gödöllő volleyball as a team captain, but due to my accident I had to stop. I ride to this day. I'm going to Gödöllő for a very good coach. I ride in English stile. I have already participated in competitions. I have already won a competition.(régebb Gödöllő röpladba csapatában játszottam, csapat kapitányként, de a balesetem miatt abba kellett hogy hagyjam. lovagolni a mai napig el szoktam járni. Gödöllőre járok egy nagyon jó eddzőhöz. angolstírlusban lovagolok és ugratok. versenyeken is részt vettem már. nyertem is már versenyt.)-folytattam folyékonyan.
-köszönöm megkapod érte az ötösöd.
-Ich danke dir, Lehrer.-néz rám kérdőn mindenki, ugyanis ez német és nem angol.-csak annyit jelent, hogy én köszönöm tanár nő...-magarázom nekik. Az óra folytatódott.
-te hány nyelven beszélsz?-kérdi súgva, ki más? Mint sem hogy Márkó...
-harminc kilencen és még add hozzá a magyart... Remélem ennyi matek azért megy...-ledöbbent.
-mennyi idő alatt tanultál meg te ennyi nyelven?
-három hónap alatt...
-az lehetetlen.
-látod hogy nem az!
-nem hiszek neked.
-akkor tarts hazugnak. Nekem mindegy.
-de hogy csináltad?
-legyrn egy baleseted aztán raboljanak el, csináljanak belőled egy élő kiborg fegyvert, irányítsanak, képezzenek ki, és ne feletsük el azt sem, hogy küldjenek el küldetésre ölj embereket, majd zuhanj le egy repülőről kerülj egy másik szervezethez, különülj el a családodtól, féljél minden percben, hogy rád találnak és újra elrabolnak, te meg tehetetlen vagy ellenük, aztán lugozzák ki az agyad, ami annyit jelent, hogy áramot vezetnek beléd ami nagy fájdalommal jár és minden emléked törlődik. Végül de nem utolsó sorban indítsák be a benned lévő programot hogy újra egy gyilkoló gép legyél és menjél gyilkolni nekik, hogy aztán a "jó" szervezet újra elfogjon és figyelem alá helyezzen. Ne legyen normális életed és még az iskolába is kell hogy szekáljanak mert az új fiú az osztályban pont rád nyomul és nem akar neki leesni, hogy téged pont nem érdekel. Plusszba a legjobb barátom helyét foglalja be, csak hogy zaklasson az órákon! Most már így meg van?...

Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./Where stories live. Discover now