Fáj a fejem. Kezdek kicsit magamhoz térni. Azt érzem, hogy egy székben ülök. Lassan kinyitom a szemem, látom hogy a székhez vagyok kötözve. Illetve zárva. Ilyen fém pántok tartanak a széknél. Kicsit szétnézek. Ismerős a szoba... Tele van gépekkel, koszos. Ismerős valahonnan... Ó ne! Persze hogy ismerős! Hisz a Hydránál vagyok! Próbálok szabadulni. A szék amibe meg lefogtak... Az a gép... Az... Amelyik kimossa az agyam... Egyáltalán hogy kerültem ide? Jaj ne! Mi lett apával és Buckyval? Lehet őket is elkapták?... Ekkor bejött egy tudós.
-látom felkeltél... Akkor kezdhetjük.
-nem! Nem hagyom!
-ellene úgy sem tudsz semmit sem tenni...
-próbálkozni szabad-próbálok a fémkarommal feltépni azt a vagy öt centiméter vasat amivel lefogtak, de sikertelen eset. A számba rakták azt a fogvédő micsodát. Beindítják a gépet. Én... Én ezt nem akarom... Én csak egy sima életet akarok... Bekönnyezek és egyúttal a két fém tárcsa a fejemre zárul. Hihetetlen fájdalmat okozva nekem. Felórdítok. Egy két könnycsepp is kifolyik a szememből. Órdítok ahogy csak tudok. Már nem tudom ki voltam... Hisz én egy katona vagyok. A feladatom ajándék az emberiségnek. Érzelmeim nincsenek. Egyáltalán mik azok az érzelmek? Előkerült egy piros füzet, amin egy arany színű csillag virított a borítóján. A férfi aki a kezében tartotta, kinyitotta. Furcsa, de rossz érzés fogott el. Nem tudom miért.
-Тоска ржавый Семнадцать Купить печь (Vágyakozás Rozsdásodott Tizenhét Pirkadat Kemence Kilenc)-kezdte olvasni.-Девять Доброкачественный Возвращаясь домой Один Грузовая машина (Jóindulatú Hazatérés
Egy teherkocsi)-folytatja. Majd elém áll.-солдат (katona)-és befelyezi.
-жду ваших заказов! (várom a rendeléseket!(a filmből vettem))-felyeztem be.
-ki kell iktatnod ezt a tudóst-folytatja a katona mikor elkötöznek a széktől.-nem rég elárult minket, és vele van ff is. Ha kell iktasd ki ff-et is.-átnyújt egy mappát. Belenézek és a mappa Benjamin Barnesról szól. Ismerősen cseng a név. Nem tudom honnan, de olyan mintha ismerném. Mindegy, most a küldetés a lényeg. Elindultam a "szobámba"(ami inkább volt cella). A ruhám már oda készítették. Gyorsan átöltöztem. Elraktam a kapott fegyvereket, és el is indultam, hogy teljesítsem a küldetést. Egy kicsi repülővel megyek. Egy egy személyessel. Elég gyors ahoz hogy beérjem a célszemély repülőjét. Mikor ez be is következett, nem volt más dolgom, mint kilőni a két rakétát. Becélzom a gépet. Valószínűleg most vettek észre, ugyanis manőverezni kezdtek. Nem sikerült lerázniuk. Rájuk tapadtam, mint a pióca. Mikor sikerült végre bemérnem őket, kilövöm a rakétákat. Próbálnak a rakéták elől is ki manőverezni, de ezek követő rakéták, az az nem olyan egyszerű kitérni az irányukból. Valahogy mégis megoldották ezt. Nincs más választás. Nekem kell elintéznem őket. Alájuk repülök. Bekapcsolom az autó pilótát majd felugrom az ő gépük aljára, természetesen az én repülőm "ajtajának" kinyitása után. Lenyitották a rámpályukat. Kaptam az alkalmon és bemásztam. Az utas térben és a pilóta fülkében összesen két ember volt. Ff és a célpontom.
-de örülök hogy sikerült idejutnod... Már azt hittük megöltek... Vagy kimosták az agyad...-jött felém boldogan a célpont. Mikor elég közel ért, kaptam az alkalmon éa harcba elegyedtem vele. Kis idő múlva csatlakozott ff is. Ketten erősebbnek bizonyultak nálam, de valamivel nem számoltak. Így kihasználva az előnyöm, fogtam a célszemélyt és leugrottam a, még mindíg nyitott rámpályukról. Csak hogy valamit elszámoltam, mert ha a célpontom nem tart én lezuhanok, ugyanis a repülő mellés ugrottam, míg ő a repülőbe.
-kapaszkodj... Foglak... Megpróbállak felhúzni.-a kezem egyre inkább csúszott ki az ő kezéből.
-ne! Nem eshetsz le! Még kellesz. Még akarok veled beszélni!-Míg végül ki nem csúszott teljesen. Zuhanni kezdek. Ma sincs egy túl jó napom... Ha túl is élem ezt a zuhanást... A bázison még kikapok ezért... Méghozzá nem is kicsit, ha már nem fedné így is elég heg a testem... És még erről beszámolni Furynak... Caulsonnak... És... És Zsófinak... Lefogják harapni a fejem. Minimum háromszor személyenként. Jaj nekem. Eszembe jutottak dolgok. Például Zsófi. A S.H.I.E.L.D. és... És az ott apa? És Bucky? Atya ég! Nekem az volt a feladatom, hogy megöljem a saját apám?! De beteg ez a Hydra... Még egy ok amiért utálhatom. Nem mintha most nem lenne elég okom rá. Jogosan utálom az egész szervezetet. A hátam közepére sem kívámon őket! Látom ahogy a kis repülő zuhanó repülésbe indul, hogy elkapjon. Ami sikerül is neki, így fájdalmas becsapódás után újra elsötétül minden...
YOU ARE READING
Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./
Fanfiction2021. December 8.-2022.június 27. Csak egy átlagos lány volt... Akinek életét egy hirtelen esemény teljesen felforgatta. Új kalandokba keveredett. Sokszor átverték... De annál többet használták ki. Mi lesz ennek vége? Azt még én sem tudom... Marvelb...