19.fejezet

54 5 0
                                    

Megmaszírozod kicsit a két csuklód, mert szorosan voltál lekötve. Mivel csak egy ágy volt a szobában és nem tudtál mit tenni ezért, neki dőltél a falnak, végigcsúztattad a hátad És leülsz a fa tövébe. Fogtad a fejed, mert fájt. A fal tövébe ülve gondolkoztál és közben véletlen bealuttál. A földön feküdve kelsz fel. A fejed már nem fáj. Fel nézel és látod hogy Jake ül az ágyon és valamit csinál a telefonján.
-Jake?-kérded meglepve.
-Végre fel keltél!
-Mióta vagy itt?
-Kb 3 órája várom hogy felkelj...
-Bocsi...
-Mindegy gyere jelenésed van.
-Hol?
-A barátocskádnál!
-Ő csak a munka tásram volt!
-Ja... Persze...
-Jake! Én nem akartalak bántani!
-Először le kell sokkoljalak hogy ne buktass le és ne bukjam az állásom... Aztán betörsz és te sokkolsz le engem!
-Jake! Kérlek! Azt nem önszántamból csináltam!
-Tudom! De felismertél! Láttam a szemedben!
-Bocsi...
-Ez nem elég! Ezután meg leis váltottál! Kétszer is!
-Jake nézd! Liam a hydrának dolgozik! És én kértem Carlsont hogy maradj melletem! És Buckyról sem tehetek mert őt meg a hydra rendelte mellém!
-Oké értem! Te soha nem tehetsz semmiről!
-Én ezt nem mondtam!
-De utaltál rá!-idegesen fel ált és kiindult.
-Jake...-bekönnyezel.
-Igen?
-Én nem akarlak elveszíteni! Én...-mondod sírás közepette.
-Te?
-Én szeretlek!-Jake lefagy, te meg letörlöd a könnyeid.
-Bocsi... Most mennem kell!-ki ment. Tovább sírsz, addíg míg ujra be nem alszol. Felébredésedkor fáj a fejed és a szemed a sírástól, de nem a földön voltál, hanem az ágyon, Egy másik szobában. Fel ülsz és látod ahogy Bucky ül egy másik ágyon. Komoran néz maga elé. Jake is benn volt. Veled szembe a falnak támaszkodva telefonozott. Szomorúan lenéztél és ültél az ágyad szélén. Lépteket hallasz és egy kezet a válladon. Felnézel és Jaket látod.
-Beszélnünk kell...-mondja szomorúan.
-Miről?-kérded.
-Amit mondtál... Arról hogy szeretsz... Komolyan gondoltad?
-Igen! Semmit komolyabban!
-Ne itt romantikázzatok kérlek!-Szólal meg Bucky.
-Bocsi Bucky...
Bejön Carlson.
-Jake te maradj itt! Barnes őrmestert meg át kísérik egy cellába.
-Kérem Carlson ne zárja Buckyt cellába!
-Sajnál8m Nikó de nem tehetek mást!
-De igenis tehetsz mást!
-Nikó hagyd...-mondja bucky-köszön0m hogy kiálsz értem...
-Most azzal is kockáztatnék hogy téged el engednélek...-kikísérték Buckyt.
-De...-Carlson kiment.
-Most nem tehetünk semmit...-mondta Jake aki most is melleted ált.
-Tudom... De nem akarom hogy baja essen!
-Nikó! Most semelyikünk nem tud semmit sem tenni... De beszélek majd Carlsonnal és nem lessz semmi baja!
-Oké...-lenézel. Jake felemeli az arcod az álladnál.
-Most ne szomorkodj!-közel hajol hozzád.
-Nem fogok...-Meg csókolod.
-Azta...-mondja miután elváltok.-ezt is a hydránál tanultad?
-Nem...-felnevetsz kicsit. Egymás szemét nézitek, míg megnem zavarja a tökéletes pillanatot egy értesítés Jake telefonjáról.
-Bocsi ez fontos...-arréb ment és megnézte az üzenetet.-Haza nem mehetsz... Egy bent lakásos iskolába kapsz felvételt... Kolis bentlakás velem, biztonság és S.H.I.E.L.D. védelme alatt áll...
-De még össze cuccolhatok és elbúcsúzhatok anyáéktól?
-Persze... Holnap Kivéve ha akarsz este 9-kor még pakolni...
-oké... Akkor lefekszem aludni...
-Oké. Én megyek mert még van egy kis dolgom...-Bólintasz, Jake kimegy és ledőlsz betakarózol és bealszol. Megébredsz az éjszaka folyamán egy meleg kéz simogatását az arcodon, de rögtön vissza is alszol. Reggel Jake ébreszt.
-Ébresztő Nikó! Ma van még dolgod!
-Jól van... Jól van... Ébren vagyok...-átfordulsz a másik oldaladra és tovább alszol.
-Ébresztő! Ma haza mész!
-Jól vanna!-kikeksz az ágyból.-kaphatok ruhát?
-Igen itt van az ágyad végében, fürdő arra-rámutat egy ajtóra-fél órád van!-ezzel ki ment. Felöltöztél és vártál míg Jake vissza jön. Nem sokára vissza is jött.
-Kész vagy?
-Igen.
-Akkor gyere.-elindultatok és folyosókon át ellértetek egy autóhoz.
-Ülj be és haza visz, de otthon csak búcsuzz el és cuccolj össze mert visznek a kollégiumba ami ugye a S.H.I.E.L.D. eggyik jól örzött háza...
-Oké. Te nem jössz?
-Én ott várlak majd.
-Oké. Akkor szia.-megölelted, egykicsit meglepődött Jake de vissza ölelt. Ezután beültél a kocsiba és haza indultál. Útközben wlgondolkodtál az új "kollégiumról". Eszedbe jut hogy anya meg Panni mit szólnak majd ehez...
Aztán még ott van Zsófi és Liza is... Vajon tudnak-e valamit is az előző pár napról... Ráírsz Jakere, de ő sem tud semmit erről. Gondolkodsz azon is hogy Carlsonnak irj de végül nem írsz. Nemsokára haza érsz és akkor minden kiderül...

Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./Where stories live. Discover now