29.fejezet

23 3 0
                                    

-Nikó! Hahó! Te figyelsz rám?!-integet Zsófi a szemem előtt, mint egy dilisnek.
-bocsi... Kicsit elkalandoztam...
-azt látom! Akkor mi legyen vacsira?
-mit szólnál, ha csinálnánk túrós csuszát?
-én benne vagyok.-ekkor érkeztünk haza. Kinyitottam az ajtót, amit Zsófi után kulcsra is zártam. Ezután megcéloztam a szobám. Ledobtam a táskám és kimentem a konyhába. Mivel fölvagyok mentve a tanulás alól, mert szinte mindent tudok... Ezért úgy döntöttem, most nem írok házit. Addig is elkészíthetem a vacsit. Oda raktam a vizet forrni. Mikor megfordulok látom ahogy Zsófi leült az asztalhoz az angol házijával.
-gondolom azért ültél ide ki, hogy segítsek ha kell...
-talált, süllyedt! Segítesz akkor megírni a száz szavas angol fogalmazásom?
-persze, ha segítesz nekem, mikor kell a főzésben.
-okés!
-mi a téma?
-én a...-lapozott bele a füzetébe-a kutyákat választottam.
-az egyszerű! Van kikötés?
-igen.
-mi?
-hogy száz szavas és angolul legyen-nevette el magát figyelmetlenségemen, amire én is elmosolyodtam. Megcsináltuk a fogalmazást, és közben a vacsit is. Leültünk enni az asztalhoz.
-ez nagyon finom lett!-jelenti ki Zsófi hirtelen evés közben.
-köszönöm, de te is segítettél benne...
-tudom.-csödben ettünk tovább ezután. Mikor megettük a kagylóba raktam a tányérom és töltöttem egy pohár vizet, amit inni kezdtem.
-majd elmosogatok én.-szólal meg Zsófi.
-redben-mondom miután megittam a vizet. A poharat a pultra rakom, majd bemegyek a szobámba. Bepakoltam holnapra, közben zenét raktam a YouTube-ról a kis hangszórómon. Mikor megszólalt a There's nothing holding me back, énekelni kezdtem. Ez az egyik kedvenc dalom. Éneklés közben leültem az asztalomhoz. Mikor véget ért a dal nekiláttam randet rakni rajta, ugyanis az utóbbi napokban kupit csináltam rá. A ceruzákat a ceruza tartóba raktam, a füzeteimet egy kupacba rendeztem, amit a tancuccaimhoz raktam. A kósza lapokat is egy kupacba raktam, majd mappába rendeztem. Mikor ezekkel is végeztem, már csak az apróságok maradtak. Amiket szintén elraktam. Ezek után a szekrényemhez mentem, kiválasztani a holnapi ruhám. Választásom egy sötétkék farmerre, hozzá egy fekete Nasa-s póló, és egy szintén fekete pulcsit, amin nincs minta. Kitettem ezeket a székemre, majd felkaptam az ágyamról a pizsamám, ami egy kék háló ing. Vettem magamhoz alsóneműt és bementem a fürdőmbe tusolni. Ma hajat is mostam. Zuhanyzás után felöltöztem a pizsamámba és a kagylóhoz mentem fogat mosni. Kivettem a fogkafém a pohárból amiben tartani szoktam. Kivettem onnan a fogkrémet is. Nyomtam belőle a fogkefémre, majd a kupakját vissza csavarva, vissza került a pohárba. A fogkrémes fogkefémet oda tartottam a csapból folyó víz sugár alá, majd számhoz emelve, sikálni kezdtem a fogaim. Először a bal oldali fogaimat kívülről, aztán belülről is megsikáltam. Csak ezután jön a tetejük mosása. Tovább haladtam és a jobb oldali fogaim külső oldalát sikálom, majd belülről, és a tetejük. Mikor ott is végeztem jönnek az elöl lévő fogaim. Ezeknél is kívül kezdem a lepedék lemosását, utána belül, majd felül. Végeztével kiveszem a fogkefém a számból és kiköpöm a habot, elmosom a csapban az eszközöm, amit szintén vissza raktam a pohárba. Vizet vettem a számba és öblögetni, majd gargalizálni kezdtem. Miután kimostam a habot a számból és a szám körül is lemostam, a két tenyerembe veszek vizet, bele hajtom az arcom és a kezemmel lemosom az arcom. Ezt megismétlem még háromszor. A negyedik ilyen arc mosás után törölköző után nyúlok és megtörlöm az arcom, vissza akasztom a helyére. Kimegyek a fürdőből és a lámpa lekapcsolása után befekszek az ágyamba. Kényelmesen elhelyezkedek, és álomra csukom a szemem. Nem sokkal ezután már zuhanok is álom világomba, ahol jót és rosszat egyaránt kaphatok. Álmom el is kezdődött. Épp a kertben ülünk és nagyban beszélgetünk Zsófival. Még a baleset előtt, az az itt még megvan a bal karom. Egy pléden ülünk ami kék és rajta van pár Kira néni által sütött süti, ezeket falatozzuk beszélgetésünk közepette. Nevetgélünk, majd lefekszünk a plédre és felhőket nézegetve találjuk ki melyik mi akar lenni. Mikor is elhallgatunk. A meglévő felhőkből kialakul egy ismerős jel. Eleinte nem ismertem föl, az egy polip koponya fejjel. Hydra! Hirtelen felülök, szétnézek, de Zsófi sehol.
-Zsófi!-kiáltom keresés közben többször is. Bemegyek a házba. Körbe szaladok sehol senki. Mikor jövök le az emeletről, egy sötét alak áll lent az ajtóban. Hirtelen jön a felismerés, hogy ő Bucky. Oda megyek hozzá, és csak mikor elég közel érek hozzá, rámtámad és fém karjával a falhoz nyomva kezd fojtogatni. Ekkor felriadok álmomból és felülök az ágyon, heves levegő vétettel...

Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./Où les histoires vivent. Découvrez maintenant