48.fejezet

17 3 0
                                    

A sulihoz közeli parkba lett leszervezve. Mikor oda értem már le volt terítve a pokróc és Márkó épp hozta a kajákat míg Cloe kipakolászta őket a kosárból.
-Haliii-köszönt Cloe amint észre vett.
-Szia-megyek oda és ölelem meg őt.
-én is kapok ölelést?-rakja le a kosarat majd tárja ki a két karját Márkó.
-nem. Te nem kapsz.-segítettem kipakolni és nem sokára Zack is megérkezett Alexszel. Én leültem a pokróc egyik sarkához közel, tőlem balra ült le Zack aki túloldalán ült Alex, mellette Cloe és örömömre a jobb oldalamon foglalt helyet Márkó... Így ültünk egy körben a pokrócon, középen a kajákkal.

Jól elbeszélgettünk közben megettünk pár kekszet.
-megbonthatom a lekváros kekszeket is?-kérdi Zack.
-tőlem igen.-Mondja Alex.
-tőlem is.-erősítí meg Márkó.
-felőlem oké-Cloe is válaszol.
-rajtam ne múljon... Csak nyugodtan nyisd ki.-felyezem be a sort én. Zack csillogó szemekkel nyitotta ki a zacskót, majd vette ki az első darabokat belőle, amiket jó ízűen el is fogyasztott.

Már sok finomság van kibonva amiből falatozgatunk a sok beszélgetés közepette. Én valami zümmögést hallok, de nem fordítok rá nagyobb figyelmet, ugyanis egy méh ez csak... Majd el repül. Nem sokkal ezután éreztem ahogy megcsíp valami a nyakamnál. Oda kapok, de a rovar már elrepült onnan.
-jól vagy?-kérdi Zack.
-persze csak valami megcsípett, de semmi komoly...-adom a válaszom.
-oké-nyugtáz le.
-öhm...-kezd bele valamibe bizonytalanul Alex.-Cloe?-fordul az említett személy felé.
-igen?-aki válaszul, ugyan úgy felé fordul.
-öhm...-vakarja meg a tarkóját a fiú. Most zavarba jött?!-eljönnél velem... Holnap este mondjuk mozizni? Vagy vacsizni?
-persze!-mosolyog Cloe.
-te most komolyan elhívtad Cloet egy randira?-nézek Alexre.
-ööö... I-igen?-kérdi bizonytalanul.
-uuuu! A hugim bepasizott!-szólal meg az idegesítő lény tőlem jobbra.-már csak nekem kéne egy jó csaj...-néz rám a csajozós mosolyával, de én nem foglalkozok vele. Helyette szemezek egy sütivel, ami közel volt Alexhez, de nagyon jól nézett ki. A bal kezemen megtámaszkodva elnyúlok a sütiért.
-öhm Nikó?-sikerült megfognom a sütit és vissza ültem vele.
-hm?-hümmögök miután a számba tömtem a finomságot.
-van valami... ott-mutat a nyakamra- valami piros... Meg nézhetem?-mögém jön és elhúzza kicsit a pulcsim, hogy jobban láthassa. Én ekkor szédülni kezdek.
-ez feldagadt és piros.-állapítja meg Zack.-szédülsz vagy érzel még valamit?
-szédülök kicsit...
-támaszkodj le a kezeddel. Lehet mástól szédülsz, nem hiszem hogy valami komoly baj lenne... Végül is egy méh csípés nem szokásos...
-ühüm.-hümmögöm, majd a süti másik felét ami a kezembe volt, még betömtem a számba. Megrágtam, de lenyelni csak nehezen tudtam már.
-jól vagy?-kérdi ezt már Márkó, aki ölusszba a vállamra rakta egyik kezét is.-dőlj le a pokrócra úgy hátha jobb lesz.
-nagyon szédülök...-mondom miután lefeküdtem.
-vigyük be a kórházba kivizsgálásra.-javasolja Alex.
-Redben. Szólok apáéknak ők be tudnak vinni.-mondja Cloe.
-én vele megyek.-jelenti ki Zack.
-én is.-teszi hozzá szépen sorjában mindenki.
-nem kell mindenkinek jönnie...-mondom nekik.
-akkor menjen csak Zack!-Tanácsolja Cloe.
-rendben.-megy bele Alex.
-de én is akarok menni!-fejezi ki ellenzését Márkó.
-neked úgy is dolgod van még otthon!-győzködi Cloe.
-inkább hívjad apud kérlek!-Szól Zack Cloenak.
-oké...-félre ment a lány telefonálni, míg a fiúk pakolni kezdtek, kivéve Zack aki a hátamra fordított és a fejem az ölébe rakta.-öt perc és itt lesz.-jön vissza Cloe.
A kajákat hamar össze pakolták míg én azzal voltam elfoglalva hogy a szédülés közben os láthassam azt a két szép zöld szempárt akik fentről néztek le rám.

Meghallottuk a duda szót.
-gyere segítek oda menni.-segít fel Márkó.
-várj segítek én is.-a két fiú átkarolta a vállam és így bandukoltunk az autóhoz.
-szia apa!-ködzönt a bal oldalról fogó fiú.
-ültessétek be hátra! És egy valaki még befér előre, de a többinek sétálnia kell!
-nem baj. A kajákat hátra berakjuk és Cloeval haza sétálunk.
-rendben.-a beszélgetés közben Zack kinyitotta a hátsó ülés ajtaját és a két fiú segített befeküdnöm oda. Hallom ahogy valaki beül még előre, és ahogy a többiek elköszönnek.
-írj amint tudsz valamit!-mondja Cloe. Ezután elindult az autó.
-kérem ne a kórházba vigyen...-szólalok meg.
-miért? Akkor hova vigyelek?-értetlenkedik Cloe és Márkó apja.
-vigyen ahjoz a nagy épülethez a kiadó irodaházakkal szemben.
-amelyik tetején nagy betűkkel ki van írva az hogy shield?
-igen.-az út többi része csöndben telt. Zack bekísért és elkezdtek vizsgálni míg a fiú kint várt...

Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./Where stories live. Discover now